Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Met tien goals verliezen en dan horen dat er in de eredivisie een wedstrijd in 5-0 is ge?indigd...

Wat maar weer eens bewijst dat we in de hoofdklasse gewoon sterker zijn dan een hoop prutsende managers in de eredivisie... :)

Dank voor je felicitaties btw.
 

Abubakari

Well-known member
Waar blijven de spelers van de Topper? Of is PES5 na dit weekend even niet voor commentaar bereikbaar?
Ik denk -met de ruststand in het achterhoofd- dat Feyenoord gewonnen heeft, uitslagen en standen worden tussen 11 en 12 verwacht.
 

banshee

Member
Zo, Cambuur en Ajax laten winnen. Goodwill kweken bij Abu, geen enkel probleem :)
Maar, het is wel lastig om te verliezen van Ajax... Ik dacht, vijf punten halen voor Marinos, dat moet geen probleem zijn....
met de hakken over de sloot Marinos :)

Hups Ajax ;)
 

Abubakari

Well-known member
Zo, Cambuur en Ajax laten winnen. Goodwill kweken bij Abu, geen enkel probleem :)
Maar, het is wel lastig om te verliezen van Ajax... Ik dacht, vijf punten halen voor Marinos, dat moet geen probleem zijn....
met de hakken over de sloot Marinos :)

Hups Ajax ;)

Was Cambuur-Heracles niet een gelijk spelletje? :confused:
Maar wel mooi dat je Marinos voor de eredivisie wil behouden. :duim:
 

Fabian

Active member
Waar blijven de spelers van de Topper? Of is PES5 na dit weekend even niet voor commentaar bereikbaar?
Ik denk -met de ruststand in het achterhoofd- dat Feyenoord gewonnen heeft, uitslagen en standen worden tussen 11 en 12 verwacht.

Ik had dit weekend nauwelijks internet tot mijn beschikking.

Maar prima overwinning. Flitsende start ook. Daarna lekker uitbuiken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik had dit weekend nauwelijks internet tot mijn beschikking.

Maar prima overwinning. Flitsende start ook. Daarna lekker uitbuiken.

Knap hoe jij en Feyenoord bijna identieke zeges boeken. Eigenlijk hoopte ik ook dat jij zou winnen (en ik ook) zodat ik met mijn zege ook weer op Heerenveen in liep. Verlies ik van AZ.:devil:

Iemand PES5 nog gespot? Ik las iets over een spoor van vernieling op de weg tussen Heerenveen en Dokkum.:eek:
 

Abubakari

Well-known member
uitslagen en standen worden tussen 11 en 12 verwacht.

Wordt iets later, tussen 12 en 1. Ga nu beginnen.

Feyenoord voorkwam dat Heerenveen een groot gat sloeg en won de topper waarmee het Heerenveen tot op 1 punt nadert. De rest van de top 5 verloor waardoor PEC Zwolle naar plek 3 kon stijgen.

Onder de streep pakte Twente eindelijk eens een punt, maar de beide andere clubs onder de streep wonnen, dus veel schoot Twente er niet mee op. Bekijken we het positief dan is Twente wel een punt ingelopen op de nieuwkomers onder de streep. PSV hoort daar gewoon en is na de 3-5 nederlaag tegen Excelsior ook weer terug. Vitesse bleef op 0 doelpunten steken en verloor met 5-0 en past dus ook prima onder de streep. Verder werd er in de rechterrij redelijk punten gescoord hetgeen de spanning in het klassement weer zeer ten goede komt.

Volgende week twee degradatiekrakers, de ondersrte vier treffen elkaar dan: Twente-PSV en Vitesse-Ajax.

FC Groningen - Willem II (Kielse Rat-fortuna1987) 8-5
SC Cambuur - AZ (Abubakari-Maasveld) 3-6
Heracles Almelo - Ajax (Banshee-Marinos) 4-8
FC Utrecht - Roda JC (Simon-Satyr) 8-4
PSV - Excelsior (Mario-Kralinger) 3-5
FC Twente - NEC (Groene Scout-Susa) 7-7
ADO Den Haag - De Graafschap (Magikan-zwammy) 3-6
SC Heerenveen - Feyenoord (PES5-Fabian) 4-9
PEC Zwolle - Vitesse (SC Heerenveen-Pascallovic) 5-0

1. sc Heerenveen 9-21 67-62
2. Feyenoord 9-20 71-49
3. PEC Zwolle 9-17 65-52
4. Willem II 9-15 68-67
5. Roda JC 9-15 65-57
6. FC Utrecht 9-15 65-64
7. SC Cambuur 9-14 63-53
8. ADO den Haag 9-14 61-58
9. AZ 9-13 58-51
10. NEC 9-13 51-54 *
11. FC Groningen 9-12 65-64
12. Heracles 9-11 60-62
13. Excelsior 9-11 62-63
14. De Graafschap 9-10 61-69
15. Ajax 9-10 58-63
----------------------------------
16. Vitesse 9-8 55-67
17. PSV 9-8 53-69
18. FC Twente 9-5 48-68


Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.


Week #9
vv Hattem (FC Zwolle ole) - WHC (Wezeper88) 6-4
Go Ahead Kampen - VSV (Mommiej) 5-6
Xerxes (Reinoud) - vv Hillegom (JMD) 10-12
SKCR (Nik) - OWIOS (Prume) 4-3

1. SKRC (Nik) 9-18 56-50
2. WHC (Wezeper88) 9-16 65-52
3. Go Ahead Kampen 9-14 60-51

-------------------------------------------
4. vv Hattem (FC Zwolle ole) 9-13 60-56
5. Xerxes (Reinoud) 9-12 62-61*
6. SV Hillegom (JMD) 9-10 58-60
7. OWIOS (Prume) 9-9 54-61
8. VSV (Mommiej) 9-8 53-68

Week #10
VSV (Mommiej) - WHC (Wezeper88)
vv Hillegom (JMD) - SKCR (Nik)
OWIOS (Prume) - Xerxes (Reinoud)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - Go Ahead Kampen


In de hoofdklasse pakte Nik de koppositie, hij won zelf nipt van OWIOS en zag koploper WHC verliezen van Hattem. Het was het weekend van de gegrepen strohalmen, ook Mommiej en JMD grepen hun strohalm en mengen zich met nog 3 rondes te gaan weer in d4e strijd om promotie.
Pechvogel van de week is Reinoud, Xerxes maakte er 10, maar Hillegom 12. Pleister op den wonde is wel dat Reinoud goede papieren heeft om door te gaan als de hoofdklasser met de meeste gescoorde goals.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Krijg ik geen bonus voor alles fout voorspellen?:sad::cab::oops:

Ik zag je gister middag al opgejaagd worden door een horde wilde supporters. Helemaal van Arnhem naar Amsterdam gehold. Heb je het overleefd? Anders speel ik volgende week tegen een Adje interim en RSDG is er niet meer dus dan zal je net zien dat er een of andere Jurgen Klopp (The Normal one) uit de kast getrokken wordt.
 

Marinos

Well-known member
Zo, Cambuur en Ajax laten winnen. Goodwill kweken bij Abu, geen enkel probleem :)
Maar, het is wel lastig om te verliezen van Ajax... Ik dacht, vijf punten halen voor Marinos, dat moet geen probleem zijn....
met de hakken over de sloot Marinos :)

Hups Ajax ;)

Dat waren nog wel vrij forse hakken hoor. 8-4. Niet aan het handje. Ajax is een soort van dieseltje, het duurt effe maar als we dan op gang zijn...
 

Marinos

Well-known member
143dpu9.png
 

Mario

Well-known member
Ronduit een drama dit weekend, het roer moet echt om wil deze coach niet in de hoofdklasse belanden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
8-4 verloren, we gaan eindelijk ge goede kant op. Slim ook om ADO hier op winst te zetten en bij Voetbalpoules op 1-1.
 

fortuna1987

Well-known member
Het was drama aan Tilburgse kant, van harte kielse!

We hebben trouwens wel 5x het net gevonden ipv 3x abu, wie weet waar het nog belangrijk voor kan zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PES5 zat met zijn gevolg in de VIP-ruimtes dit weekend. Bleken ze gelijk de rode lopers voor Feyenoord te hebben uitgelegd op het veld. Dat doen we dus ook nooit weer. Volgend weekend gewoon lekker normaal op het houten bankje tegen Willem Satwee. Gelukkig verliest Cambuur ook. Zal wel weer aan de scheids hebben gelegen. Over twee weken maar even orde op zaken stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan