Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht - Roda JC staat 2-2 bij rust en dreigt op een salonremise uit te lopen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Volgende pot tegen vv Hattem, dus dat moet te doen zijn! Aangezien FC Zwolle Ole vaak onderling verliest van mij moet het zeker lukken. Wegens een vrije week is mijn team op trainingskamp in Siberi? om zich vast voor te bereiden op een strenge winter. En aangezien promotie dichtbij komt en het niveau hoger zal liggen, zal mijn team toch echt harder moeten trainen om straks het niveau aan te kunnen.

Er zijn al plannen om de stadioncapaciteit verder uit te breiden aangezien het beleid binnen het bestuur goed is geregeld. En er zijn serieuze sponsors in beeld die de club willen sponsoren. De scouts hebben al een paar serieuze Siberische spelers gezien die zeker een aanvulling kunnen zijn voor het team.

Verder zal er na elke thuiswedstrijd een speler uitgeroepen worden tot 'sat?kroket van de week'. En er zal een speler worden uitgeroepen tot 'klunskroket van de week'. De sat?kroket van de week mag van een afstand van 5 meter 5 warme sat?kroketten afvuren op het hoofd van de klunskroket van de week. De spelers zelf vinden het een leuk idee om gemotiveerd te zijn bij elke wedstrijd. Via www.youtube.nl/klunskroket worden de filmpjes ge?pload van deze actie.

Nou ik weet al wie de klunskroket van de week is Wezeper88 zelf.
Hattem staat bij rust op een 2-5 voorsprong.
Maar mijn team kennende zal het in de tweede helft wel met hoop en vrees worden.
 

zwammy

Well-known member
Laten we hopen dat mijn verandering niet leidt tot een nederlaag want dan is het wel een hele harde leerles geweest. Goed, ipv een 7-1 voorsprong een 4-1. Ook nog niet verkeerd.
 

Magikan

Well-known member
Laten we hopen dat mijn verandering niet leidt tot een nederlaag want dan is het wel een hele harde leerles geweest. Goed, ipv een 7-1 voorsprong een 4-1. Ook nog niet verkeerd.

Dik verdiend... mijn mannen bakken er helemaal niks van. Tweede helft wat meer pit hoop ik.
 

Mommiej

Well-known member
VSV gaat laatste half uur in met een 3-4 voorsprong tegen Go Ahead Kampen. Nog even aanzetten en winst is nabij.
 

Reinoud

Well-known member
Wil Xerxes nog een puntje overhouden aan de pot met Hillegom, moet Vitesse met 1-2 winnen. Anders gaan de punten mee richting de Bollenstreek.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Enja vv Hattem gooit het weer weg PEC-Vitesse moet gelijk worden 1-1 dan win ik de wedstrijd nog.
Ieder ander gelijkspel levert mij nog 1 punt op.
 

Maasveld

Well-known member
Nou, die Maasveld heeft gewoon bij 6 wedstrijden hetzelfde als ik heb. :wtf:
Staat nu nog gelijk, gaat om UTR-RJC (2-1 om 1-1) ADO-GRA (2-0 om 3-0) en nog eentje.
Het zou verboden moeten worden. Tenzij ik win dan vind ik alles best.
Uiteraard heb ik geen andere voorspellingen gekeken. Het feit dat we 6 dezelfde voorspellingen hebben geeft aan dat we beide grote kenners zijn.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik zal de echte selectie van sc Heerenveen wel eens op cursus bij PEC Zwolle sturen. Daarin weten we wat verdedigen is, want Pascallovic wist geen enkele maal te scoren. Een 5-0 overwinning derhalve.
 

Reinoud

Well-known member
Met tien goals verliezen en dan horen dat er in de eredivisie een wedstrijd in 5-0 is ge?indigd...
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Heb de wedstrijd voortijdig verlaten.
En laat ik mij nu vergist hebben de wedstrijd toch nog met 6-4 gewonnen.
Feest in de stad.
 

Abubakari

Well-known member
Uiteraard heb ik geen andere voorspellingen gekeken. Het feit dat we 6 dezelfde voorspellingen hebben geeft aan dat we beide grote kenners zijn.

Dat heb ik dit weekend dan aardig weten te verbergen, geen idee hoeveel het geworden is, maar veel heb ik er niet gemaakt, Jouw 3punter bij UTR-RJC levert je de zege op en Cambuur heeft geen 4 zeges op rij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan