Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Sorry mensen, wegens verhuizing en voorbereiding met trouwen weinig vrije tijd om te posten. Ik probeer zo nu en dan toch even actief te zijn!

Als koploper zijnde toch nodig!
Dat voorbereiden laat je maar aan de vrouw over. Het enige waar je voor hoeft te zorgen is dat er genoeg sat?kroketten aanwezig zijn.
 

Abubakari

Well-known member
De boel weer even waker schudden met het programma. Met onder andere de nummer 1 tegen de nummer 2. Zelf hoop ik mijn vierde zege op rij te boeken tegen het AZ van Maasveld.

FC Groningen - Willem II (Kielse Rat-fortuna1987)
SC Cambuur - AZ (Abubakari-Maasveld)
Heracles Almelo - Ajax (Banshee-Marinos)
FC Utrecht - Roda JC (Simon-Satyr)
PSV - Excelsior (Mario-Kralinger)
FC Twente - NEC (Groene Scout-Susa)
ADO Den Haag - De Graafschap (Magikan-zwammy)
SC Heerenveen - Feyenoord (PES5-Fabian)
PEC Zwolle - Vitesse (SC Heerenveen-Pascallovic)

Week #9
vv Hattem (FC Zwolle ole) - WHC (Wezeper88)
Go Ahead Kampen - VSV (Mommiej)
Xerxes (Reinoud) - vv Hillegom (JMD)
SKCR (Nik) - OWIOS (Prume)
 

Pascallovic

Well-known member
Heracles - Ajax wordt gewoon 2-2, dus dat kun je het beste neerzetten. Als ik zou aanpassen, dan zou ik Ajax op winst zetten. Zelfs als we kut spelen in Almelo verliezen we nooit.
 

Abubakari

Well-known member
Zelf hoop ik mijn vierde zege op rij te boeken tegen het AZ van Maasveld.

Nou, die Maasveld heeft gewoon bij 6 wedstrijden hetzelfde als ik heb. :wtf:
Staat nu nog gelijk, gaat om UTR-RJC (2-1 om 1-1) ADO-GRA (2-0 om 3-0) en nog eentje.
Het zou verboden moeten worden. Tenzij ik win dan vind ik alles best.
 

zwammy

Well-known member
dat is idd wel verrassend. Hoewel ik Maasveld niet zie als iemand die andere uitslagen kijkt
 

Mommiej

Well-known member
VSV weer eens aardig begonnen, nu kwestie van voorsprong handhaven en niet weggeven zoals gewoonlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, die Maasveld heeft gewoon bij 6 wedstrijden hetzelfde als ik heb. :wtf:
Staat nu nog gelijk, gaat om UTR-RJC (2-1 om 1-1) ADO-GRA (2-0 om 3-0) en nog eentje.
Het zou verboden moeten worden. Tenzij ik win dan vind ik alles best.

Terwijl ik op mijn werk de dakloze Groningers van een lekker bordje bami voorzie slaat het noodlot in Leeuwarden ongenadig hard toe. E?n van die drie wedstrijden (UTR-RJC) krijgt exact die uitslag waar ik niet op zat te wachten, 1-4 achter en wedstrijd met de minieme verschillen wel zo goed als beslist. Zoals dat zo mooi heet: KUTZOOI!\

Maar goed, dan is er altijd nog PSV-Excelsior, dat maakt -samen met mijn sowieso foute voorspelling van HER-AJAX- de avond weer goed. Hopen op een zondags wondertje dan maar. En anders volgende week maar weer verder zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan