Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Waardeloze pot dit weekend, slechts 5 punten behaald.
Maar, volgens mij speelde tegenstander / koploper PES5 ook een waardeloze pot, en behaalde hij ook maar 5 punten...

Dus, weer een gelijkspelletje ?

PES5

Administrator
Forumleiding
Waardeloze pot dit weekend, slechts 5 punten behaald.
Maar, volgens mij speelde tegenstander / koploper PES5 ook een waardeloze pot, en behaalde hij ook maar 5 punten...

Dus, weer een gelijkspelletje ?

Ik tel slechts 4 punten voor jou.. En 5 voor mij.
Jij had Twente op winst en ik AZ.

Pascallovic

Well-known member
Kan Marinos dan niet lekker gaan aankloten in Liverpool of bij Sunderland? Als we nu al van PSV gaan verliezen.

banshee

Member
Ik tel slechts 4 punten voor jou.. En 5 voor mij.
Jij had Twente op winst en ik AZ.

Zowaar nog slechter gepresteerd dan gedacht...
En jij nog meer gezwijnd dan ooit.... Tegen bijna iedere andere tegenstander had je dit weekend verloren.

Van harte.

PES5

Administrator
Forumleiding
Het geluk van de koploper. En een keer zwijnen mag best.. Hup Heerenveen en bedankt!

Mario

Well-known member
Allemaal dronken van de ranja ... ik verdenk onze Mexicanen van een scheutje Tequila. Overal lege dozen sat?kroketten en we zijn vergeten de frituur uit te zetten. Bij deze excuses aan de schoonmakers van de Arena.

Abubakari

Well-known member
En weer is Heerenveen spekkoper. De nummers 2 & 3 verloren en daardoor koopt ook Feyenoord spek, stijgt naar plek 2 op 4 punten achter Heerenveen.
Het trio Cambuur, ADO en PEC won ook en voegt zich bij de subtop op 3 punten van de runner up.

Onderin wonnen AZ, PSV en Vitesse heuse degradatiekrakers, slachtoffers zijn Twente (nog steeds laatste), Ajax en FC Groningen. Door de zege van PSV is de Graafschap ook onder de streep terecht gekomen.

Heracles Almelo - SC Heerenveen (Banshee-PES5) 4-5
NEC - ADO Den Haag (Susa-Magikan) 4-6
Roda JC - SC Cambuur (Satyr-Abubakari) 4-7
Willem II - PEC Zwolle (f1987-SCH) 4-8
Excelsior - FC Utrecht (Kralinger-Simon) 4-8
De Graafschap - Feyenoord (zwammy-Fabian) 4-7
Ajax - PSV (Marinos-Mario) 6-9
Vitesse - FC Groningen (Pascallovic-Kielse Rat) 11-10
AZ - FC Twente (Maasveld-Groene Scout) 5-3

1. sc Heerenveen 8-21 63-53
2. Feyenoord 8-17 62-45
3. Willem II 8-15 63-59
4. Roda JC 8-15 61-51
5. SC Cambuur 8-14 60-47
6. PEC Zwolle 8-14 60-52
7. ADO den Haag 8-14 58-52
8. FC Utrecht 8-12 57-58
9. NEC 8-12 44-47 *
10. Heracles 8-11 56-54
11. AZ 8-10 52-48
12. FC Groningen 8-9 55-59
13. Excelsior 8-8 57-60
14. Vitesse 8-8 55-62
15. PSV 8-8 50-64
----------------------------------
16. De Graafschap 8-7 55-66
17. Ajax 8-7 50-59
18. FC Twente 8-4 41-61

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.

Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.

Week #8
WHC (Wezeper88) - Xerxes (Reinoud) 6-6
SKCR (Nik) - vv Hattem (FC Zwolle ole) 4-2
OWIOS (Prume) - VSV (Mommiej) 7-7
vv Hillegom (JMD) - Go Ahead Kampen 4-4

1. WHC (Wezeper88) 8-16 61-46
2. SKRC (Nik) 8-15 52-47
3. Go Ahead Kampen 8-14 55-45
-------------------------------------------
4. Xerxes (Reinoud) 8-12 52-49*

5. vv Hattem (FC Zwolle ole) 8-10 44-52
6. OWIOS (Prume) 8-9 51-57
7, SV Hillegom (JMD) 8-8 46-50
8. VSV (Mommiej) 8-5 47-63

Week #9
vv Hattem (FC Zwolle ole) - WHC (Wezeper88)
Go Ahead Kampen - VSV (Mommiej)
Xerxes (Reinoud) - vv Hillegom (JMD)
SKCR (Nik) - OWIOS (Prume)

In de hoofdklasse was er 1 winnaar, letterlijk, de andere duels eindigden gelijk. Nik scoorde niet veel, maar het was wel genoeg om als enige hoofdklasser dit weekend te winnen en daardoor naar plek twee te stijgen. WHC/Wezeper staat nog steeds eerste, maar gaat niet promoveren als hij alleen maar voorspelt en niets in dit topic post.
Dat is (nog steeds) niet de bedoeling van deelname aan dit spel. Geldt trouwens ook voor Prume.

We zijn weer twee weken vrij wegens interlandvoetbal. Daarna gaan we verder met (oa) de topper Heerenveen-Feyenoord (de nummers 1 & 2 tegen elkaar!).

Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Overwinning in the pocket, altijd lekker zo voor de Knypster Merke. Waar het bier en de satekroketten als warme broodjes over de toonbank gaan.
Als ik naderhand de uitslagen van Fortuna1987 bekijk, valt me op daar wel een aantal dezelfde voorspellingen tussen zitten.
Maar hij is gelukkig niet zo'n slechte verliezer, om de nederlaag daar aan toe te wijzen. ;-)
De juiste voorspelling bij Willem II - PEC Zwolle bracht mij tot deze overwinning.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik weet niet waar mijn team mee bezig is maar hier neem ik geen genoegen mee.
Ze hebben nu twee weken de tijd om op de training te laten zien dat ze anders kunnen.
En dan de volgende keer een duidelijke overwinning anders moet ik de stekker maar uit de frituurpan trekken.

De Groene Scout

Well-known member
Zojuist een pittig onderhoud gehad met de directie. Ik heb daarin duidelijk aangegeven dat het mij niet lukt om de boel aan de praat te krijgen en graag per direct de club wil verlaten. Een soort Dick Advocaat reactie dus. Degradatievoetbal past niet bij mij als trainer die feitelijk altijd om de prijzen meedoet. De club wil hier echter niets van weten en geeft aan dat ik de eerste periode (12 wedstrijden) gewoon netjes moet afmaken en dan pas de 1e echte evaluatie zal plaats vinden. Ze willen in alle rust verder zoeken naar een geschikte kandidaat en niet hals over kop handelen.

Het afscheid wordt dus in principe 4 weken uitgesteld. Ik zie het nut er niet van in, maar heb mij er uiteindelijk maar bij neergelegd.
Komende 4 weken hebben zowel FC Twente als ikzelf dus de mogelijkheid om verder te kijken. FC Twente naar een waardig opvolger en ikzelf naar een nieuwe leuke uitdaging. Het is even niet anders.

Marinos

Well-known member
Zojuist een pittig onderhoud gehad met de directie. Ik heb daarin duidelijk aangegeven dat het mij niet lukt om de boel aan de praat te krijgen en graag per direct de club wil verlaten. Een soort Dick Advocaat reactie dus. Degradatievoetbal past niet bij mij als trainer die feitelijk altijd om de prijzen meedoet. De club wil hier echter niets van weten en geeft aan dat ik de eerste periode (12 wedstrijden) gewoon netjes moet afmaken en dan pas de 1e echte evaluatie zal plaats vinden. Ze willen in alle rust verder zoeken naar een geschikte kandidaat en niet hals over kop handelen.

Het afscheid wordt dus in principe 4 weken uitgesteld. Ik zie het nut er niet van in, maar heb mij er uiteindelijk maar bij neergelegd.
Komende 4 weken hebben zowel Ajax als ikzelf dus de mogelijkheid om verder te kijken. Ajax naar een waardig opvolger en ikzelf naar een nieuwe leuke uitdaging. Het is even niet anders.

Marinos

Well-known member
De supporters waren ook niet echt happy in de Arena. En terecht.

Geen idee waarom hij me Marco noemt trouwens.

Mario

Well-known member
Leuk feestje gisteravond, al kan ik mij niet alles goed herinneren. Vanmorgen keek ik even in de spiegel, bleek dat ik een tatoo heb laten zetten om de overwinning te vereeuwigen ...

solliciteren-tattoo-piercing11-1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan