Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
'De Groene Scout bij FC Twente; hoe lang nog?' kopt de Sat?kroketten international. Nou ik heb met verbazing het artikeltje gelezen. Echt niks doe ik blijkbaar meer goed volgens de beleidsmakers. Jaren lang met ziel en zaligheid hard gewerkt voor de club en zelfs meegedaan voor prijzen en ook nog eens de Gouden Schoen gewonnen en nu dit. Een schande hoe bestuurders vanuit hun ivoren toren een trainer kapot proberen te maken. Ik kan je wel vertellen mij krijgen ze niet klein. Ik heb het artikel uitgeknipt en in de kleedkamer gehangen. Eens kijken wat de spelers ervan vinden. Ik geloof nooit dat die mij laten vallen. Komend weekend kunnen ze een gepast antwoord geven.
Ik ben benieuwd!!!!
 

Marinos

Well-known member
Ik begreep dat er door de harde kern van Twente aan een doek gewerkt word voor op de tribune.

"De Groene Out! "

Tja..
 

Pascallovic

Well-known member
Neem aan dat De Groene Scout opstapt als de spelers na het ophangen van dat nieuwsbericht niet boven de 4 doelpunten uitkomen?
 

banshee

Member
Komend weekend op ku(ns)tgras tegen Heracles. Dat zal een lastig potje worden... Uiteraard zullen we ons ook nu weer goed prepareren.

Mwaoh... Je bent al jaren een angstgegner van me, en niet onterecht... Bij voorbaat: van harte met je overwinning :)
 

Fabian

Active member
Sate kroket

Schandalig gewoon. Waarom die spatie? En het is sat?.
De sat?kroket wordt hier gewoon even ontheiligd.
 

Abubakari

Well-known member
Zonder hoop geen leven Mario :duim:

Maar goed, wij zijn Ajax wij zijn de beste van de degradatie kraker. De groeten.
Dat is toevallig ... wij zijn PSV, Eindhoven de gekste ofzo.
Ajax-PSV na 10 minuten..... 0-3.:sad:
Eens kijken wat de spelers ervan vinden. Ik geloof nooit dat die mij laten vallen. Komend weekend kunnen ze een gepast antwoord geven.
Ik ben benieuwd!!!!
AZ-Twente na 10 minuten nog 0-0.

En Cambuur? Staat met 3-1 voor bij Roda JC.
 

Abubakari

Well-known member
Sate kroket

Schandalig gewoon. Waarom die spatie? En het is sat?.
De sat?kroket wordt hier gewoon even ontheiligd.

Indien sprake is van een hiervoor in titel I onder 3 van de richtlijnen genoemde rapportage is de op te leggen maximumstraf een schorsing van 10 jaar al dan niet gecombineerd met een geldboete van ten hoogste € 34.000,-.
 

Maasveld

Well-known member
Indien sprake is van een hiervoor in titel I onder 3 van de richtlijnen genoemde rapportage is de op te leggen maximumstraf een schorsing van 10 jaar al dan niet gecombineerd met een geldboete van ten hoogste ? 34.000,-.
Zou hij we nog bekaaid vanaf komen.
 

Abubakari

Well-known member
Indien sprake is van een hiervoor in titel I onder 3 van de richtlijnen genoemde rapportage is de op te leggen maximumstraf een schorsing van 10 jaar al dan niet gecombineerd met een geldboete van ten hoogste € 34.000,-.
Ik hou 'm er in, deze kan nog vaak van pas komen.
Als Mario dit weekend niet gewoon van Marinos verliest bijvoorbeeld. Of als Fabian gewoon van pechvogel zwammy (tussenstand 1-0 voor Feyenoord) denkt te moeten winnen dit weekend.
Of als Satyr wil degraderen maar wel gewoon van mij wint.
Hier is sprake van een hiervoor in titel I onder 3 van de richtlijnen genoemde rapportage, dus is de op te leggen maximumstraf een schorsing van 10 jaar sowieso gecombineerd met een geldboete van ten minste 34.000 sat?kroketten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan