Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

fortuna1987

Well-known member
Het vet begint op de goede temperatuur te komen in Tilburg, slechts 3 punten achter de koploper en ook nog eens topscorer.
 

Magikan

Well-known member
Mooie score, maar helaas had mijn tegenstander ook een goede dag. Kortom, ik schiet er geen reet mee op :p
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad. Lucky Heracles... Vorig weekend had Heracles de hoogste score en toen moest ik een punt delen met PSV... Nu scoor ik vier schamele punten maar win ik gewoon van maatje Maasveld :)

Jou gun ik de 3 punten wel!

Wat een dramatische pot overigens, maar goed.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het was alweer even geleden dat ik het heb mogen zeggen, maar wat een geweldig weekend! We hebben weer wat ademruimte.
 

Abubakari

Well-known member
Helaas slaat het Heracles-effect nog niet over bij Heracles :sad:

Jij moet gewoon niet alle Sat?kroketten zelf opeten maar je spelers ook wat geven.
Zie hier Tanane die de sat?kroket uit de mond van Leerdam probeert te halen...
media_xll_3313267.jpg
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Dooie boel hier. Kom op mensen, reacties horen bij het vak van Sat?kroketcoach!
Ik ben overklast en ingemaakt door Cambuur, dus ik nam aan dat het verslag wel van jou zou komen.

Het gebrek aan de geschorste Haller kost mij doelpunten en mijn verdediging is op dit moment nog zwakker dan die van de rugbyers van Uruguay.
 

Marinos

Well-known member
Je kon er op wachten, weer twee Ajax legendes die ontevreden zijn met de prestaties en de tactiek van Marinos bij Ajax...

5609b82e0f3b0-si.png
Ja Johan heeft gelijk het lijkt nergens naar.

Marco moet zn gemak houden, die zag ik laatst alleen maar een stapel pannenkoeken eten.

'Marinos, pannenkoek!' riep hij daar telkens bij.
 

Susa

New member
Mooie tijden in Nijmegen!!

Susa zit stevig in het zadel geloof ik.

Wel hebben ze daar een spitsentrainer aangetrokken, schijnt toch nodig te zijn.

Komt wel goed zeggen ze.....
 

Marinos

Well-known member
Kranten hard: ‘Het voetbal van Ajax in Eredivisie lijkt dit seizoen nergens op’
Donderdag, 1 oktober 2015 om 08:45
Voor Ajax is het een zeer mager seizoen tot dus ver. Ajax verloor in eigen huis van Groningen (6-9) en de Amsterdammers pakten op die manier wederom geen punten in de Satekroketten Eredivisie. De Nederlandse ochtendkranten zijn niet positief over de Amsterdamse club.

Volgens Trouw mocht Ajax nog gelukkig zijn met de nederlaag met slechts 3 doelpunten verschil. In de Eredivisie heeft de ploeg van Marinos weinig te zoeken. “Voor de Amsterdammers is de Hoofdklasse al lastig genoeg.” Ook wordt in de krant uitgehaald naar de heet gebakerde Jo?l Vetman in het centrum van de defensie. “Het is onverantwoord gefrituurd.” De scribent van de Volkskrant haalt harder uit. “'De schoenen hebben mooie kleurtjes, de spelers zijn vet jong en de shirts zijn keurig gestreken, maar het voetbal van Ajax in de Satekroketten lekker en gezond Eredivisie Competitie lijkt dit seizoen nergens op, oplevingen daargelaten.”
 

Mario

Well-known member
Bij PSV is het momenteel niet veel beter. Ik bespaar iedereen de krantenkoppen maar, het is iets in de trant van k*t met peren. Er wordt tegenwoordig zelfs verloren in Moskou, waar zoals bekend geen ene Satekroket wordt verkocht omdat er beestjes in zouden zitten. Een degradatieduel met Ajax, dat is volgens mij nog nooit vertoond in de historie van het Satekroketten imperium.

Beide coaches hopen dat een overwinning het tij kan doen keren.
 

Marinos

Well-known member
Zonder hoop geen leven Mario :duim:

Maar goed, wij zijn Ajax wij zijn de beste van de degradatie kraker. De groeten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Komend weekend op ku(ns)tgras tegen Heracles. Dat zal een lastig potje worden... Uiteraard zullen we ons ook nu weer goed prepareren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan