Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bestaat niet meer

Well-known member
Het moet niet gekker worden, maar VSV zowaar in de openingsfase op een 1-0 voorsprong gekomen, nu zien hoe dit team daarmee omgaat met de trainer op vakantie
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat dus weer een kansloos weekend worden. De tegenstander heeft er al weer 8 in liggen, terwijl ik niet van de 3 afkom.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bij rust een 1-0 achterstand gooi er 3 wissels tegen aan om het nog om te draaien.
Maar gezien ons spel verwacht ik er niets van.
1 weekend top ander weekend weer flop.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Haller is terug en scoort!
FC Utrecht staat bij rust op een 2-5 voorsprong bij Excelsior.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Het moet niet gekker worden, maar VSV zowaar in de openingsfase op een 1-0 voorsprong gekomen, nu zien hoe dit team daarmee omgaat met de trainer op vakantie

Zelfs een 5-1 voorsprong bij rust. Dit mag niet meer weggegeven worden, ga de spelers komende weken nog maar wat meer vrijheid geven.
 

Abubakari

Well-known member
Roda en Cambuur doen het rustig aan in de tweede fase voor rust, 1 treffer maar, wel voor Cambuur, 1-4 voor Cambuur nu. Maar er kan nog van alles gebeuren.
 

Kielse Rat

Well-known member
Godverdomme, de voorsprong uit handen gegeven. 10-10, het laatste duel zal deze hoogstaande thriller dus beslissen.
 

Abubakari

Well-known member
Na hoeveel duels was er ook alweer p/d?? 11 toch?

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.

Zonder te weten hoeveel Vitesse-Groningen is geworden sta ik met 2-5 voor.
 

Abubakari

Well-known member
Alleen als Vitesse-Groningen 2-1 was geworden had ik nog punten kunnen verliezen, de stand is nu 3-6 en bij AZ-TWE hebben we hetzelfde. Derde zege op rij voor Cambuur, lichtpunt op deze verder wat mindere voetbaldag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog een paar minuten en dan is het exit voor De Groene Scout.
Bedankt voor de gezelligheid hier, maar de situatie is onhoudbaar. Tot ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan