Bestaat niet meer
Well-known member
Het moet niet gekker worden, maar VSV zowaar in de openingsfase op een 1-0 voorsprong gekomen, nu zien hoe dit team daarmee omgaat met de trainer op vakantie
ADO op 0-1 in Nijmegen.
Het moet niet gekker worden, maar VSV zowaar in de openingsfase op een 1-0 voorsprong gekomen, nu zien hoe dit team daarmee omgaat met de trainer op vakantie
PSV staat altijd onder de streep in deze competitie. Dat is een gegeven.
Gaat dus weer een kansloos weekend worden. De tegenstander heeft er al weer 8 in liggen, terwijl ik niet van de 3 afkom.
Dat ik nog voor sta...Begin hem nu toch al wel een beetje te knijpen. Loopt nog niet zo, zoals eigenlijk de bedoeling was.
Na hoeveel duels was er ook alweer p/d?? 11 toch?
Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.
Ik kom uit op een 11-10 voorsprong voor mij, met het laatste duel niet meegerekend..Godverdomme, de voorsprong uit handen gegeven. 10-10, het laatste duel zal deze hoogstaande thriller dus beslissen.
ADO is de weg kwijt en staat voor rust met 3-1 achter. Donderspeech in de rust en de tweede helft vlammen (en dan bedoel ik niet die snacks)