Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
PES5 zat met zijn gevolg in de VIP-ruimtes dit weekend. Bleken ze gelijk de rode lopers voor Feyenoord te hebben uitgelegd op het veld. Dat doen we dus ook nooit weer. Volgend weekend gewoon lekker normaal op het houten bankje tegen Willem Satwee. Gelukkig verliest Cambuur ook. Zal wel weer aan de scheids hebben gelegen. Over twee weken maar even orde op zaken stellen.
Daar kreeg je zeker van die Michelin-ster-wannabe-culinaire sat?kroketjes die niet te vreten zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies. Weet ik het wat er allemaal inzat, maar het leek geeneens op sat?. Wilfred GeenSat? van dat irritante programma liep er ook rond te zwaaien met z'n gezonde vreten. Die heb ik gelijk een poffert op z'n neus gegeven met een van die boekjes van 'm. Domme Liwwadder.
 

Nik

Member
Koploper en 5 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan ! De Eredivisie komt langzaam in zicht.
 

Abubakari

Well-known member
Gelukkig verliest Cambuur ook.
Toppertje he, die Bijker.:duim: Prima aankoop geweest.
Haha, wat een bende, bestuurlijk, op het veld, je bent niet te benijden.

;) sc Heerenveen-Feyenoord 0-5 bij rust....

;) Sat? Club Heerenveen-Sateyenoord 1-6 bij rust...

En hoeveul het Buh Kwiek ok alweer speult?
 

Fabian

Active member
Precies. Weet ik het wat er allemaal inzat, maar het leek geeneens op sat?. Wilfred GeenSat? van dat irritante programma liep er ook rond te zwaaien met z'n gezonde vreten. Die heb ik gelijk een poffert op z'n neus gegeven met een van die boekjes van 'm. Domme Liwwadder.

Excuses, allemaal excuses. Ik liep daar ook rond en wij presteerden gewoon op het veld.

Overklast op het veld door subliem spel van Dirk Satekrokuijt.

En niet eens felicitaties na afloop. De volgende keer gier ik wat ACDC door dat volkslied.
 

Wezeper88

Member
Gefeliciteerd vv Hattem. Ik had mijn team laten trainen in de Siberische kou, maar helaas waren 5 basisspelers ziek en moesten ze vervangen worden.
 

Abubakari

Well-known member
Dus, de trainer van Heerenveen moet een stapje terug doen en krijgt Foppe de Gebraden Haan naast zich op de bank?
 

Mommiej

Well-known member
VSV lijkt klaar voor de 1e keer 2 zeges op rij dit seizoen. De trainer zal opnieuw niet bij de wedstrijd zelf aanwezig zijn om nieuwe spelers te scouten voor het volgende seizoen, doorselecteren is begonnen. Er zijn een aantal spelers in de selectie die hebben aangegeven de satekroketten niet meer binnen te krijgen, daar is meteen aangegeven dat ze dan kunnen uit kijken naar een andere club.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
vv Hattem gaat er voor we willen dit weekend Go Ahead Kampen oprollen alleen al door die vervelende kleuren die ze hebben.
In het begin even rustig aan om dan knallend te eindigen en de drie punten te pakken.
En dan nemen we meteen de promotieplaats over.

Trouwens zag bij de stand staan dat vv Hattem al 60 keer had gescoord maar volgens mij zijn het er helaas maar 50.
En daar ben ik ook niet over te spreken heb gezegt dat er dit weekend flink op doel moet worden geschoten.
Elk doelpunt levert de speler een satekroket op.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ja klopt. FC Twente - PSV staat 3-0, bij alle overige wedstrijden is het 0-0.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Die late strafschop bij PEC-Utrecht kost mij een 3-0 voorsprong.
Alle wedstrijden in de hoofdklasse staan nog op 0-0
 

zwammy

Well-known member
2-1 voorsprong voor NAC. Roda- Excelsior hebben we hetzelfde dus morgen de beslissing.

Oh ja, ik ben de Graafschap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan