Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
55f801e56906b-fs2.png
 

Reinoud

Well-known member
Druk vol op de ketel en dan op bezoek bij de ongeslagen Nik. Van de week maar eens een sat? kroketje langs brengen.
 

Abubakari

Well-known member
Weer of geen weer, ik ben vanmiddag naar de Febo gefietst om een sat?kroket te eten, om eerlijk te zijn heb ik dat al in geen tijden meer gedaan, een sat?kroket bij de Febo eten. Cambuur-Twente staat dus 1-0.
 

Nik

Member
Druk vol op de ketel en dan op bezoek bij de ongeslagen Nik. Van de week maar eens een sat? kroketje langs brengen.

Stond net iemand voor de deur van TNT Post met een pakketje met daarin een bevroren kroket. Komt dat van jou, Reinoud? En denk je me daarmee om te kunnen frituren?
 

Abubakari

Well-known member
Zelfs als Rotterdamse PSVert haal ik mijn kroketten bij Bram Ladage ... FEBO, nee dank je.

En hoeveelste sta je daarmee?
Dat jij geen enkele smaak hebt blijkt natuurlijk al uit je woonplaats en je clubvoorkeur, dus het verbaast mij niks.

Ik heb niet voor niets een enorme tattoo op mijn rug met mijn 3 Sat?kroket Lekker & Gezond Eredivisie Competitie Kampioensschalen en daaronder de tekst
"Braught two me bij de FEBO".
 

Mario

Well-known member
En hoeveelste sta je daarmee?
Dat jij geen enkele smaak hebt blijkt natuurlijk al uit je woonplaats en je clubvoorkeur, dus het verbaast mij niks.

Ik heb niet voor niets een enorme tattoo op mijn rug met mijn 3 Sat?kroket Lekker & Gezond Eredivisie Competitie Kampioensschalen en daaronder de tekst
"Braught two me bij de FEBO".

Ik heb vanochtend heel groot Cambuur - PSV 4-5 op mijn voorhoofd laten tatoe?ren, zodat iedereen het kan zien :duim:
 
WHC tegen het gouden team van Go-Ahead Kampen hahaha Die Wezeper kan geen bal raken, maak van die sat? kroket wel een gehaktbal!!! :p

Schrijf de winst maar vast bij...
 

Reinoud

Well-known member
Stond net iemand voor de deur van TNT Post met een pakketje met daarin een bevroren kroket. Komt dat van jou, Reinoud? En denk je me daarmee om te kunnen frituren?

Pff prutsers van TNT kan je ook niets toe vertrouwen. Gingen hele pallets jou kant op. Dan maar op eigen kracht proberen...
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Willem II - FC Utrecht staat bij rust 2-2, maar Haller heeft rood gepakt, dus dat wordt een heel lastige 2e helft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan