Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinoud

Well-known member
Yes! Heerlijke overwinning, beste wedstrijd van het seizoen. Nu is het belangrijk om die lijn door te zetten.
 

Pascallovic

Well-known member
Qua doelpunten voor hoor je gewoon middenmoot te staan. Kan nog niet eens zeggen dat het het scorend telkens nergens op lijkt. 8 a 9 doelpunten is dit seizoen voor mij gewoon niet voldoende om punten mee te pakken.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Echt wel droevig.
Ga mij deze week maar even terugtrekken in het klooster.
Daar helemaal geen berichtgeving te volgen.
Wat een waardeloos seizoen in alle opzichten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Oei, je ziet het aankomen, maar van dergelijke cijfers schrik ik toch altijd weer. Troosteloos onderaan, heel erg triest. We scoren gewoon niet. Jaren lang in de race voor de Gouden Schoen en ineens stokt de doelpuntenproductie. Het is om moedeloos van te worden. Misschien toch de spitsentrainer Youri Mulder maar weer eens van stal halen.
 

Marinos

Well-known member
Met Roda. Jij bent Ajax. Jij moet.
Je hebt gelijk. De druk Is hoog. Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief. Ik ga er van uit dat het goed komt, We werken er hard aan.

Wij zijn Ajax wij zijn (bijna weer) de beste!
 

Pascallovic

Well-known member
Je hebt gelijk. De druk Is hoog. Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief. Ik ga er van uit dat het goed komt, We werken er hard aan.

Wij zijn Ajax wij zijn (bijna weer) de beste!
Wel erg veel cliche's met je "De druk is hoog", "Ik ga er van uit dat het goed komt" en "We werken er hard aan". Dat goede en attractieve spel valt ook wel mee met een 14e plek op basis van gescoorde doelpunten.
 

Marinos

Well-known member
18 goals in de eerste vier potjes. Vervolgens begon de achterban zich te roeren met voorzitter van de supportersvereniging, Abu, voorop. De laatste twee potjes 20 goals gemaakt. Maar hey, blijf jij lekker zagen Pascallovic, met je 11 goals in de laatste 2 potjes. Op plek 17. Mocht ik ooit nog weg gaan bij Ajax sta jij niet bovenaan de shortlist.
 

Pascallovic

Well-known member
18 goals in de eerste vier potjes. Vervolgens begon de achterban zich te roeren met voorzitter van de supportersvereniging, Abu, voorop. De laatste twee potjes 20 goals gemaakt. Maar hey, blijf jij lekker zagen Pascallovic, met je 11 goals in de laatste 2 potjes. Op plek 17. Mocht ik ooit nog weg gaan bij Ajax sta jij niet bovenaan de shortlist.
Ik maak mij geen illusie dat ik bij Ajax terechtkomt, dus dat zagen heeft niks te maken met mijn eigen plekkie(Al had Ajax met mijn prestaties wel meer punten gehad). Ik zeg dit gewoon als Ajaxsupporter die teleurgesteld is met plek 14 op de ranglijst en met maar 2 doelpunten meer gemaakt dan toekomstig degradant PSV. Dan wil je een trainer die wat uitstraalt en niet eentje die er allemaal cliche's uitgooit. Dan kunnen we net zo goed Fredsj Rutten nemen.
 

Nik

Member
Yes! Heerlijke overwinning, beste wedstrijd van het seizoen. Nu is het belangrijk om die lijn door te zetten.

Gefeliciteerd Reinoud. We dachten het wel rustig aan te kunnen doen, maar zes punten blijken toch wat te weinig punten..
 

Kielse Rat

Well-known member
Weg vormcrisis en elke andere vorm van crisis. Laat ze maar komen, de zwammys en de Marinossen, Wij Zijn Cambuur, Wij Zijn de BESTE.

Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. Het begint stilaan echt wel treurig te worden. Waar is die Febo ergens?
 

Bestaat niet meer

Well-known member
In slotfase nog punt eruit gesleept en 5e nederlaag op rij voorkomen, deze trainer gaat toch maar eens straf op leggen aan het stelletje volgevreten vedettes. Week lang op water en brood (met geen snack op brood!)
 

Abubakari

Well-known member
18 goals in de eerste vier potjes. Vervolgens begon de achterban zich te roeren met voorzitter van de supportersvereniging, Abu, voorop. De laatste twee potjes 20 goals gemaakt.
Geen dank, graag gedaan.
Verder wel eens met Pascallo, veertiende, dat kan echt niet. Maar schijnbaar vindt de trainer van Ajax het raar dat er dan kritiek komt, die is net als de Boer "best tevreden" terwijl de achterban mort. Nou ja, komende weken met Groningen en PSV 6 puntenduels, die zullen gewonnen moeten worden, lukt dat dan wordt het vanzelf weer even rustig in de Arena.
Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. Het begint stilaan echt wel treurig te worden. Waar is die Febo ergens?
Op de hoek van de Vismarkt.
 

Marinos

Well-known member
Ho Ho ik ben niet tevreden, ik constateer alleen wel verbetering de afgelopen weken. Nu nog punten halen.
 

Abubakari

Well-known member
Het kwam bij de achterban even over alsof je wel tevreden was:
Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief!

Groningen en PSV thuis voor de boeg, 6 punten, sta je weer veilig. Het staat toch allemaal super dicht bij elkaar. Had ik :)devil:) vorige week niet totaal onnodig van PSV verloren had ik nu alweer vierde gestaan. Best leuk & aardig, die zege tegen Twente, maar dat domme verlies tegen PSV zit me nog steeds dwars.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan