Jij hebt ook een paar keer wat puntjes gepakt, lul?Lekker Marinos! Prutser :duim:
Jij hebt ook een paar keer wat puntjes gepakt, lul?
Je hebt gelijk. De druk Is hoog. Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief. Ik ga er van uit dat het goed komt, We werken er hard aan.Met Roda. Jij bent Ajax. Jij moet.
Wel erg veel cliche's met je "De druk is hoog", "Ik ga er van uit dat het goed komt" en "We werken er hard aan". Dat goede en attractieve spel valt ook wel mee met een 14e plek op basis van gescoorde doelpunten.Je hebt gelijk. De druk Is hoog. Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief. Ik ga er van uit dat het goed komt, We werken er hard aan.
Wij zijn Ajax wij zijn (bijna weer) de beste!
Scorebordjournalistiek.Wel erg veel cliche's met je "De druk is hoog", "Ik ga er van uit dat het goed komt" en "We werken er hard aan". Dat goede en attractieve spel valt ook wel mee met een 14e plek op basis van gescoorde doelpunten.
Ik maak mij geen illusie dat ik bij Ajax terechtkomt, dus dat zagen heeft niks te maken met mijn eigen plekkie(Al had Ajax met mijn prestaties wel meer punten gehad). Ik zeg dit gewoon als Ajaxsupporter die teleurgesteld is met plek 14 op de ranglijst en met maar 2 doelpunten meer gemaakt dan toekomstig degradant PSV. Dan wil je een trainer die wat uitstraalt en niet eentje die er allemaal cliche's uitgooit. Dan kunnen we net zo goed Fredsj Rutten nemen.18 goals in de eerste vier potjes. Vervolgens begon de achterban zich te roeren met voorzitter van de supportersvereniging, Abu, voorop. De laatste twee potjes 20 goals gemaakt. Maar hey, blijf jij lekker zagen Pascallovic, met je 11 goals in de laatste 2 potjes. Op plek 17. Mocht ik ooit nog weg gaan bij Ajax sta jij niet bovenaan de shortlist.
Yes! Heerlijke overwinning, beste wedstrijd van het seizoen. Nu is het belangrijk om die lijn door te zetten.
Weg vormcrisis en elke andere vorm van crisis. Laat ze maar komen, de zwammys en de Marinossen, Wij Zijn Cambuur, Wij Zijn de BESTE.
Geen dank, graag gedaan.18 goals in de eerste vier potjes. Vervolgens begon de achterban zich te roeren met voorzitter van de supportersvereniging, Abu, voorop. De laatste twee potjes 20 goals gemaakt.
Op de hoek van de Vismarkt.Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. Het begint stilaan echt wel treurig te worden. Waar is die Febo ergens?
Maar goed, in tegenstelling tot het Ajax van de Boer is het spel bij ons wel goed en attractief!