Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Na een slechte eerste helft een moeizame 2-1 voorsprong
Er nog lang niet gerust op in een goede afloop.
De spelers goed toegesproken dat de kroketten voorlopig achter slot en grendel gaan als ze er niet meer strijd in gooien.
 

Abubakari

Well-known member
Kan niet meer dan machteloos toekijken. Het zit er gewoon niet in bij de jongens.

Ik ben er nog niet gerust op.
maxresdefault.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Het blijft een rare gewaarwording, hopen dat Ajax bij een 0-2 voorsprong niet meer scoort.
0-2 betekende namelijk 5-1 voor Cambuur, met 0-3 was het bij Cambuur-Twente 3-3 geworden. Dus heel blij dat die lob van Milik in de 89' minuut van de lijn werd gehaald.
Nu dus 5-1 voor en alleen als Groene Scout de laatste twee wedstrijden precies goed heeft win ik niet. Dan eindigen we op 7-7.
Als dat gebeurt stop ik met dit spel. Ga ik nooit weer ook maar iets voorspellen. Gooi ik de TV dwars door de thermopane. Sla ik het hele huis kort & klein.
En daarna sloop ik de rest van de straat.
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat weer een nederlaag worden 5-6 achter tegen de Graafschap en kan hoogstens gelijk eindigen bij een overwinning van AZ in Groningen waar de thuisploeg voor staat. Ik vrees dat het degradatie gaat worden.
 

Marinos

Well-known member
Ajax heeft er gewoon weer 9 in het mandje gelegd. Gewoon weer een vette score dus. Na een ongelukkig begin lijkt het nu toch aardig te gaan lopen.
 

banshee

Member
Als ik het goed heb, heb ik wederom gelijk gespeeld (tegen laagvlieger PSV). Allebei mooie scores, want het werd 12-12 !
 

zwammy

Well-known member
Ajax heeft er gewoon weer 9 in het mandje gelegd. Gewoon weer een vette score dus. Na een ongelukkig begin lijkt het nu toch aardig te gaan lopen.


NAC in de vermomming van de Graafschap legt er ook 9 in. Kunnen we nu rustig naar 1 en 2 toewerken vriend.
 

Marinos

Well-known member
NAC in de vermomming van de Graafschap legt er ook 9 in. Kunnen we nu rustig naar 1 en 2 toewerken vriend.
Kenner! :duim:

Zo'n abu verkijkt zich op onze posities, maar jij en ik weten ook dat het om de stand na 34 potjes gaat.
 

Marinos

Well-known member
Nou, dat schiet lekker op. Die jongens stonden achterin te slapen. Niemand scoort dit weekend maar die Kralinger legt er ook 9 in t mandje volgens mij. Zo heet heb ik de kroket nog nooit gegeten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Na die goeie start ben ik de weg helemaal kwijt. Het meest zorgwekkende is dat het spelniveau ook beneden alle peil is. Ik mag me weer een weekje gaan bezinnen hoe ik het terug op de rails ga krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat schiet lekker op. Die jongens stonden achterin te slapen. Niemand scoort dit weekend maar die Kralinger legt er ook 9 in t mandje volgens mij. Zo heet heb ik de kroket nog nooit gegeten.

Ik heb jouw "bus tactiek" geleend en er een soort Dinamo Kiev 1986 tactiek van gemaakt. Bij mij waren 9 treffers ruimschoots voldoende. Ik had er zelfs wel vijf voor volgende week kunnen bewaren, Cambuur-Twente 9-3.

Maar alle gekheid op een stokje. Het is zo simpel:
Abubakari zei:
Weer of geen weer, ik ben vanmiddag naar de Febo gefietst om een sat?kroket te eten, om eerlijk te zijn heb ik dat al in geen tijden meer gedaan, een sat?kroket bij de Febo eten. Cambuur-Twente staat dus 1-0.
Weg vormcrisis en elke andere vorm van crisis. Laat ze maar komen, de zwammys en de Marinossen, Wij Zijn Cambuur, Wij Zijn de BESTE.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
PES5 zag tot zijn grote genoegen mede Fean Fans Satyr en Read Swarte Gerke punten verspelen en pakte daarmee de koppositie terug. Meeste goals voor en ??n van de clubs met de meeste goals tegen, op de koppositie van PES5 valt niks af te dingen.
Ook Willem II profiteerde van het puntverlies van Roda en PEC en staat nu tussen die Fean Fans in op de gedeelde tweede plaats.
Lucky Feyenoord scoorde maar zes keer, maar had weer het geluk dat de tegenstander er maar vijf maakte. En daardoor stijgt Feyenoord van 8 naar 5.

Onder de streep werden er flink punten gepakt. Nummer 18 PSV pakte 1 punt en verlaat de laatste plaats. Toch nog een -zei het karige- beloning voor het feit dat de hoogste score van de week maar 1 punt opleverde omdat ook Heracles er tien maakte. Nummers 17 en 16 (Graafschap & AZ) wonnen en kwamen zo boven de streep. Ook Cambuur verschafte zich enige lucht door Twente in een degradatiekraker met 9-3 te verslaan. De Tukkers zijn daarmee prompt de nieuwe rode lantaarndrager. Vitesse verloor van de Graafschap en staat daardoor ook onder de streep. Groningen verloor opnieuw en zakte naar het plekje net boven de streep. Excelsior en Ajax hielden open huis achterin en schoten niets op met hun puntje wat de 9-9 in hun onderlinge duel opleverde. Zij staan net boven Groningen, in punten gelijk met AZ en de Graafschap.



RONDE 6
NEC - SC Heerenveen (Susa-PES5) 7-8
SC Cambuur - FC Twente (Abubakari-Groene Scout) 9-3
Heracles-PSV (Banshee-Mario) 10-10
PEC Zwolle - ADO Den Haag (SC Heerenveen-Magikan) 8-8
Willem II - FC Utrecht (fortuna1987-Simon) 10-6
Roda JC - Feyenoord (Satyr-Fabian) 5-6
Excelsior - Ajax (Kralinger-Marinos) 9-9
FC Groningen - AZ (Kielse Rat-Maasveld) 4-7
Vitesse - De Graafschap (Pascallo-zwammy) 8-9


1. sc Heerenveen 6-15 50-47
2. Roda JC 6-12 49-39
3. Willem II 6-12 48-43
4. PEC Zwolle 6-11 45-37
5. Feyenoord 6-11 44-34
6. ADO den Haag 6-10 42-38
7. FC Utrecht 6-9 43-43
8. NEC 6-9 31-36 *
9. Heracles 6-8 48-46
10. SC Cambuur 6-8 42-37
11. AZ 6-7 44-41
12. De Graafschap 6-7 43-48
13. Excelsior 6-7 43-42
14. Ajax 6-7 38-41
15. FC Groningen 6-6 36-42
----------------------------------
16. Vitesse 6-5 42-44
17. PSV 6-5 36-49
18. FC Twente 6-4 33-48


Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.


Grote winnaar in de Hoofdklasse is Go Ahead Kampen. Hij won zelf van koploper WHC en zag ook de nummers twee (verlies) en drie (gelijk) punten verspelen.
Go Ahead Kampen staat daardoor nu derde op nog maar twee punten van de koplopers. Volgende week is het Go Ahead Kampen tegen nummer twee SKRC/Nik.


Xerxes deed ook prima zaken met de zege op nummer 2 Nik/SKRC. Xerxes stijg van 7 naar (gedeeld) 4 op maar twee punten van een promotieplek.
OWIOS raakte zijn derde plek kwijt door het gelijkspel tegen Hillegom die daarmee ook twee dure punten verspeelden.
En dan was er nog Vader versus Zoon, FC Zwolle Ole - Mommiej. Dat leverde een povere 4-4 op en daarmee bekleden ze nu de laatste twee treden van de kelder van het Sat? Universum.

Week #6
SKCR (Nik) - Xerxes (Reinoud) 6-10
vv Hattem (FC Zwolle ole) - VSV (Mommiej) 4-4
OWIOS (Prume) - vv Hillegom (JMD) 6-6
WHC (Wezeper88) - Go Ahead Kampen 6-9

1. WHC (Wezeper88) 6-12 46-34
2. SKRC (Nik) 6-12 42-36
3. Go Ahead Kampen 6-10 42-35
-------------------------------------------
4. OWIOS (Prume) 6-8 40-41*
5. Xerxes (Reinoud) 6-8 36-39
6, SV Hillegom (JMD) 6-7 38-37
7. vv Hattem (FC Zwolle ole) 6-7 33-44
8. VSV (Mommiej) 6-4 36-46

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.



Week #7
Go Ahead Kampen - SKCR (Nik)
WHC (Wezeper88) - OWIOS (Prume)
VSV (Mommiej) - Xerxes (Reinoud)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - vv Hillegom (JMD)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan