Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht heeft de thuiszege op FC Groningen een passend vervolg gegeven. In Stadion Galgenwaard waren de Utrechters vandaag (zondag) met 5-3 te sterk voor Vitesse.

Nacer Barazite is de naam van de man om wie je niet heen kunt als je nabeschouwt op de wedstrijd tussen FC Utrecht en Vitesse. De aanvaller van FC Utrecht blonk uit, nota bene tegen de club uit zijn geboortestad, waarvoor hij in het verleden ook nog is uitgekomen. Barazite strooide met verfijnde passes en liet zien uit welk voetbalhout hij gesneden is. En dat is het juiste.

Maar FC Utrecht’s tegen Vitesse gescoorde driepunter ophangen alleen aan de aanvaller, dat zou niet fair zijn. De overwinning die de Utrechters boeken, is er ??n van het collectief. FC Urtecht kwam op voor sprong na een kwartier, toen Willem Janssen een ingestudeerde corner fraai binnen schoot, maar Vitesse kwam ook al snel weer op gelijke hoogte. Vervolgens golfde in een aantrekkelijke eerste helft het spel op en neer, waardoor uiteindelijk bij een stanf van 3-3 de kleedkamper werd opgezocht.

In de zesde speelminuut van de tweede helft was het opnieuw raak voor FC Utrecht. De bal eindigde voor de voeten van Bart Ramselaar en die doet wat hij twee weken eerder tegen FC Groningen ook al deed: scoren. Het talent uit Amersfoort joeg vol vertrouwen de 4-3 tegen de touwen.

Vervolgens wist FC Utrecht, dankbaar gebruik makend van de laatst aangeschafte schotten, het doel schoon te houden en zelfs nog uit te lopen naar een verdiende, maar zwaarbevochten, 5-3 overwinning.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
En toch weer een nederlaag wat een waardeloos seizoen.
Dan volgend weekend maar in de superderby.
Maarja dat zeg ik elk weekend.
Hopen tegen beter weten in.
 

Nik

Member
3 punten, 9 doelpunten, vierde overwinning op rij en een tweede plaats. Het bestuur van SKCR is vooralsnog tevreden!
 

fortuna1987

Well-known member
Altijd mooi om in de Kuip te winnen, Willem II zit in de lift omhoog, het scorend vermogen mag alleen nog wat omhoog.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Crisis bij Roda JC neemt bizarre vormen aan

Kerkrade - Het leek zo simpel, je neemt een manager die zeker weten maximaal de degradatieplay-off haalt en dan ben je er weer van af. Even tien wedstrijden lijden en dan een goede manager aanstellen. Maar het gaat helemaal verkeerd bij Roda JC in Kerkrade, de club is zelfs koploper in het Sat?walhalla. Het bestuur is absoluut niet blij en zit nu al bijna zeker nog tien duels aan Satyr vast. Voorzitter Gunther Bahnhof spreekt: 'Op zich zijn de resultaten prima, maar de kosten rijzen de spreekwoordelijke pan uit', aldus een de wanhopige Duitser. 'Het salaris was natuurlijk niks, daarom haalden we hem ook, zeker met de wetenschap dat het maar voor 10 wedstrijden zou zijn. Maar dat we elke week een pallet sat?kroketten moeten bestellen, is ons in het verkeerde keelgat geschoten. Maar we moeten wel, het contract met Satyr stelt dat Roda het eten betaald van de manager en dat is dus een pallet sat?kroketten per week. Mogen we nog blij zijn dat onze rugsponsor Sligro de 10 liter sat?saus gratis levert.

Roda probeert intussen de succesvolle Satyr gratis te slijten bij elke club, maar niemand heeft interesse. De resultaten van de voorgaande jaren spreken dan ook niet in het voordeel van de nu succesvolle Fries in Duitse dienst. Satyr zelf was wel bereikbaar voor commentaar, maar er was niks van te verstaan, met een constante stroom van kroketten in de volle mond. De enige hoop voor Roda ligt in de wisselingen van managers bij de promotie/degradatie over een aantal weken. Competitieleider Abu zal vast nog wel een smeekbede krijgen...

Lekker, die sat?kroketten :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Lekker, die sat?kroketten :duim:

Maak er maar 24 wedstrijden van, we wisselen pas om de 12 wedstrijden.

Waarom belt Roda JC Cambuur niet? De gezichten spreken boekdelen als ik de bestuurskamer bij Cambuur binnen kom.
Oh ja. Cambuur & Satyr. Dat sil 'm wel niet wurde.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maak er maar 24 wedstrijden van, we wisselen pas om de 12 wedstrijden.

Waarom belt Roda JC Cambuur niet? De gezichten spreken boekdelen als ik de bestuurskamer bij Cambuur binnen kom.
Oh ja. Cambuur & Satyr. Dat sil 'm wel niet wurde.

Hah, zolang er een pallet sat?kroketten staat vind ik het prima. Ontwikkelingshulp in Duitsland of in Liwwadden, dat maakt niks uit.
 

Abubakari

Well-known member
Ik geloof dat ze bij VV Dokkum al klaar zitten om de verloren zoon te ontvangen.
Echt balen, verliezen van PSV. Zeker als ik dan kijk wat ik bij de Flexvoetbal toto had, daar had ik Utrecht op 2-1 en Grunn wel op winst... Had ik met 8-5 gewonnen in plaats van 4-5 verloren. Het is dat ik in de profcoach nog van Banshee heb gewonnen ondanks mijn tactische blunder, anders had ik helemaal het hele huis verbouwd. Verliezen is al verschrikkelijk, van PSV verliezen helemaal, maar onnodig van PSV verliezen, erger is er niet. :devil:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had op voetbalpoules de 8e plek 'overall' in de weekscore de afgelopen speelronde, met 69 punten. Dus ik had hier wel een mooie score verwacht.
 

Mario

Well-known member
Ik geloof dat ze bij VV Dokkum al klaar zitten om de verloren zoon te ontvangen.
Echt balen, verliezen van PSV. Zeker als ik dan kijk wat ik bij de Flexvoetbal toto had, daar had ik Utrecht op 2-1 en Grunn wel op winst... Had ik met 8-5 gewonnen in plaats van 4-5 verloren. Het is dat ik in de profcoach nog van Banshee heb gewonnen ondanks mijn tactische blunder, anders had ik helemaal het hele huis verbouwd. Verliezen is al verschrikkelijk, van PSV verliezen helemaal, maar onnodig van PSV verliezen, erger is er niet. :devil:

Ik was bijna vergeten hoe het voelt om te winnen, het was een mooi weekend voor PSV ... de zoete smaak van de overwinning. In de VK league was het wel allemaal een stuk minder trouwens. Maar goed, laten we het er maar op houden dat ik een slow starter ben. Tijdens de lunch konden de vele sate kroketten bijna niet worden aangevoerd, maar inmiddels is de focus weer op dinsdag. Die Engelsen met hun fish and chips competitie zal nooit wat worden.
 

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd Mario (sprak hij als een Camboer met kiespijn):sad:

Tsja, eigenlijk is het na mijn vier vette eerste jaren nu al een jaar of drie doorlopend net niet (en soms totaal niet).
Ik sta inmiddels al een paar jaar net boven de streep, het wordt wel lastig om vol te houden dat ik elke week pech heb.
(Al is dat natuurlijk wel gewoon zo, het zijn telkens dubbeltjes op hun kant die verkeerd vallen, anders had ik nu gewoon weer met 15 uit 5 gestaan waar ik hoor, bovenaan).
 

Abubakari

Well-known member
1. WHC (Wezeper88) 5-12 40-25
2. SKRC (Nik) 5-12 36-26
3. OWIOS (Prume) 5-7 34-35
-------------------------------------------
4. Go Ahead Kampen 5-7 33-29*
5, SV Hillegom (JMD) 5-6 32-31
6. vv Hattem (FC Zwolle ole) 5-6 29-41
7. Xerxes (Reinoud) 5-5 26-33
8. VSV (Mommiej) 5-3 32-42

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor.
[/B]

De Hoofdklasse, dat is er eentje met vele beladen duels. Dat moet je maar net weten, maar als competitieleider weet ik dat natuurlijk.
Komend weekend oa FC Zwolle Ole - Mommiej. Dat is vader versus zoon. En beide zijn ze wanhopig op zoek naar punten.
En ook koploper WHC tegen GA Kampen. Twee collega's tegen elkaar.
FC Zwolle Ole, Wezeper88 , prume en Go Ahead Kampen zijn collega`s, ze werken naar verluid bij Kroket Oost, de grootste snackfabrikant van Oost Nederland.
En dan is er ook nog de kraker JMD-Prume. En MOET Reinoud winnen om niet n?g verder achter raken.
Week #6
SKCR (Nik) - Xerxes (Reinoud)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - VSV (Mommiej)
OWIOS (Prume) - vv Hillegom (JMD)
WHC (Wezeper88) - Go Ahead Kampen
 

Marinos

Well-known member
Gefeliciteerd Mario (sprak hij als een Camboer met kiespijn):sad:

Tsja, eigenlijk is het na mijn vier vette eerste jaren nu al een jaar of drie doorlopend net niet (en soms totaal niet).
Ik sta inmiddels al een paar jaar net boven de streep, het wordt wel lastig om vol te houden dat ik elke week pech heb.
(Al is dat natuurlijk wel gewoon zo, het zijn telkens dubbeltjes op hun kant die verkeerd vallen, anders had ik nu gewoon weer met 15 uit 5 gestaan waar ik hoor, bovenaan).
Ik ken het gevoel abu! Maar gelukkig weten We beter.
 

Abubakari

Well-known member
Het is gewoon een raar spel geworden. In de begintijd stond de beste gewoon bovenaan en degradeerden de slechtsten. Nu is het andersom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan