Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bestaat niet meer

Well-known member
Spelers van VSV tijdens interlandbreak week op trainingskamp geweest op weg naar de volgende wedstrijd, na 3 nederlagen op rij moet er de ommekeer komen dit weekend.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zit bij de telefoon, maar het blijft opvallend rustig.....

Ah, de Guus Blind van het Sat? Oranje is boven water.

Dit weekend PSV thuis. Winst zou wel weer eens fijn zijn, anders komt het spook voorzichtig aan weer rondwaren in Liwwadden en daar zit ik niet op te wachten.
Al heb ik tot nu pas ??n keer verloren. Maar ook pas ??n keer gewonnen. FORZA CAMBUUR dus.
 

JMD

Well-known member
Meer Geld Naar Het Onderwijs, een gevleugelde uitspraak bij spelfouten en niet al te snuggere opmerkingen op een overleden forum waar Donz en ondergetekende lid van waren.

Aha...

SatEK vond ik gewoon leuk klinken.
En ja, ben het streepje vergeten tussen Noord en Ierland. Maar goed, in de spelling die ik geleerd heb begin jaren 90 hoefde dat nog niet. Dat is pas van de spelling van 1996 ofzo.

Meer geld naar het onderwijs mag overigens wel....
 

Abubakari

Well-known member
De Graafschap - AZ (zwammy-Maasveld)
Roda JC - NEC (Satyr-Susa)
FC Twente - Ajax (Groene Scout-Marinos)
SC Cambuur - PSV (Abubakari-Mario)
PEC Zwolle - Excelsior (SC Heerenveen-Kralinger)
FC Groningen - Heerenveen (Kielse Rat-PES5)
Feyenoord - Willem II (Fabian-fortuna1987)
ADO Den Haag - Heracles (Magikan-Banshee)
FC Utrecht - Vitesse (Simon-Pascallo)

Week #5
vv Hillegom (JMD) - WHC (Wezeper88)
VSV (Mommiej) - SKCR (Nik)
Go Ahead Kampen - Xerxes (Reinoud)
vv Hattem (FC Zwolle ole) - OWIOS (Prume)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo twee weken goed uitgerust.
Zijn er weer helemaal klaar voor.
Weer een belangrijke derby op het programma.
Tot nu toe 1 gewonnen en 1 verloren.
Dus deze gaan we weer vol voor de winst.
download.jpg
 

Mario

Well-known member
55ed2a18e28fa-ek16.png


18. PSV (doomed) 4-1 21-35

Ik zit bij de overburen in Polen, back naar mijn roots.

Verder wordt het trouwens tijd dat PSV weer gaat winnen, dit weekend lijkt mij de uitgelezen mogelijkheid ... de voorbereiding is nu wel voorbij.
 

Abubakari

Well-known member
Verder wordt het trouwens tijd dat PSV weer gaat winnen, dit weekend lijkt mij de uitgelezen mogelijkheid ... de voorbereiding is nu wel voorbij.

Zo irritant, dat mensen wel mee willen doen maar niet de moeite nemen andere posts in dit topic te lezen. Twee posts boven de jouwe staat het programma.
Bekijk dat gewoon even en je weet gelijk dat je dit weekend KANSLOOS bent qua winst. Met je "uitgelezen moment om te winnen". Het zegt alles over hoe ze bij PSV bezig zijn, ze w?ten niet eens tegen wie ze moeten, ongelooflijk.
 

Mario

Well-known member
Zo irritant, dat mensen wel mee willen doen maar niet de moeite nemen andere posts in dit topic te lezen. Twee posts boven de jouwe staat het programma.
Bekijk dat gewoon even en je weet gelijk dat je dit weekend KANSLOOS bent qua winst. Met je "uitgelezen moment om te winnen". Het zegt alles over hoe ze bij PSV bezig zijn, ze w?ten niet eens tegen wie ze moeten, ongelooflijk.

Details, details ...
 

Reinoud

Well-known member
Xerxes staat in de rust met 3-3 gelijk op bezoek bij GAK. Nu door pakken en de drie punten mee nemen naar R'dam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan