Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC Heerenveen

Well-known member
En Read Swarte Gerke lijkt mij geknipt voor sc Heerenveen. Wat een afstraffing zeg, 4-9 toch?:D
Ik wilde het niet zeggen, maar gelijk heb je wel! Het is en blijft natuurlijk mijn droombaan. Eerst maar een goed presteren bij PEC, en dat lukt dit seizoen aardig, en daarna op kampioenskoers met Heerenveen.

Wacht maar totdat hij zijn kopieerapparaat voor jouw doel parkeert.
Ik blijf het nogmaals zeggen, je bent en blijft een slechte verliezer.
Ik kijk nooit naar uitslagen van een ander, ik wil gewoon zoveel mogelijk punten scoren.
Dan lijkt het me niet verstandig uitslagen van jou te kopi?ren, want dan is de kans aannemelijk dat je verliest - bijvoorbeeld met 9-4 -.

Abubakari

Well-known member
Tweespalt binnen Ajax, dat roept om bemiddeling van Ajax icoon Bakircioglu.
CFU5YNqWYAAay8l.jpg

En uit die bemiddeling is gekomen dat Ajax dinosaurus de Vries de rvc verlaten heeft en dat Marinos terug keert als Ajax coach omdat hij volgens Bakircioglu een eerlijke kans verdient.
Abubakari de Vries was niet voor commentaar bereikbaar.
Daarmee is Satyr weer koploper en staat Ajax weer keurig ??n plaats boven PSV. En is fortuna1987 weer terug bij Ajax II.

1. sc Heerenveen 4-9 37-36
2. Roda JC 4-9 33-29
3. ADO den Haag 4-9 27-20
4. NEC 4-9 20-17 *
5. Feyenoord 4-8 33-22
6. PEC Zwolle 4-7 29-24
7. Willem II 4-6 31-32
8. Excelsior 4-6 29-25
9. FC Utrecht 4-6 32-30
10. FC Groningen 4-6 28-30
11. Vitesse 4-5 31-30
12. SC Cambuur 4-5 29-29
13. Heracles 4-4 28-29
14. FC Twente 4-4 23-28
15. AZ 4-3 32-32
----------------------------------
16. De Graafschap 4-3 29-36
17. Ajax 4-3 18-26
18. PSV 4-1 21-35

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lullo :devil:

2e met Roda, ik had me zo verheugd op degradatie met Roda. Je helpt niet echt mee.

Abubakari

Well-known member
Lullo :devil:

2e met Roda, ik had me zo verheugd op degradatie met Roda. Je helpt niet echt mee.

Uhm, tsja... ik vrees dat het toch echt aan jou ligt dat Roda gedeeld koploper is. Nou ja, met Marinos terug bij Ajax zal het wel niet lang meer duren voor Ajax weer bovenaan staat.

Abubakari

Well-known member
Misschien moet Marinos maar even Gerkes kopieerapparaat lenen.

Als Gerke uitslagen kopieerde had ie wel 4-4 gespeeld ipv met 9-4 gewonnen. Aangezien ik mijn beste toto tijd geloof ik wel gehad heb en toch geen kampioen wordt ben ik voor Read Swarte Gerke en hoop ik dat ie kampioen wordt. Als Ajax het niet wordt tenminste.

Abubakari

Well-known member
Wel een goeie sfeer hier!

Feyenoord regerend kampioen, Ajax voorlaatst, Cambuur niet ongeslagen bovenaan, Roda JC niet waar Satyr gehoopt had, behalve ik verspeelt iedereen punten aan Read Swarte Gerke... Tsja, dat levert stress en beroering binnen vijfde colonnes op, is nooit anders geweest binnen de voetballerij.
Gelukkig is oploskoffie KroketBakkercioglu er dan nog. De man die boven alle partijen staat en iedereen weer blij maakt. Bovendien heeft ie alvast de schaal meegenomen voor Marinos en als Bakkercioglu denkt dat Marinos gewoon kampioen wordt en nu nog in de zand in ogen strooi fase zit, wie ben ik dan etcetera etcetera.

Lucky Feyenoord treft het maar weer, geen getergde Marinos maar een laid back fortuna1987 na de break.

De Groene Scout

Well-known member
Kop op Marinos, komend weekend tegen het zwalkende FC Twente. Dat moet toch te doen zijn.

edit: niet komend weekend maar de week erop. Kun je nagaan hoe het leeft hier in Tukkerland op dit moment. Niet dus. :oops:

Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ik moet jou ook een beetje het geloof geven dat je er iets van kunt. Zo ben ik dan ook weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan