Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Ik vind je gewoon een lulhannes eersteklas op het moment. Hup iedereen die tegen Cambuur moet!
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind je gewoon een lulhannes eersteklas op het moment. Hup iedereen die tegen Cambuur moet!
We zijn dit weekend vrij.

Hup Ajax II.

Bij PSV is het ook onrustig. Mario grijpt zelfs naast de Alfred Schreuder Trofee... Eindhofe is niet blij jonguh.

 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Hij heeft zelfs al schrik van ons als wij onze slow starters move gebruiken vriend :duim:
Een verstokte oude manager die teert op zijn resultaten uit het verleden. Abu is de Guus Hiddink van de satekroket wereld.

Minste goals tegen, zoals aangekondigd aan het begin van het seizoen. Eerste de bus parkeren, daarna doelpunten maken.
 

Marinos

Well-known member
Davy Klaassen woedend over ontslag Marinos: Dit is onverdiend

Door: redactie
1-9-15 - 08:21 bron: ANP
Ajax-aanvoerder Davy Klaassen is het niet eens met de voorzitter van de FISA, Abubakari, die trainer Marinos de laan uit heeft gestuurd. De middenvelder noemt het in De Telegraaf een schandalige beslissing.

? ANP.
Abubakari haalde Marinos aan het einde van vorig seizoen over om naar Ajax over te stappen om een frisse wind te laten waaien. De 22-jarige Klaassen zegt dat hij, maar ook de rest van het team, vierkant achter de coach stond. ,,Dit verdient de trainer absoluut niet. De voorzitter moet naar zichzelf kijken. Hij is blijkbaar niet in staat om in te zien wat het moderne voetbal vraagt. Als je een nieuwe weg in slaat kan je niet verwachten dat het direct gaat lopen.''

Over zijn eigen toekomst bij de Amsterdammers, die tot voor kort nog onbetwist was, zegt Klaassen nu: ,,Ik kan daar niet teveel over zeggen, want ik heb het niet in eigen hand. Maar de snackbar is nog even open en ik heb het er met mijn zaakwaarnemer al over gehad. Marinos zit nu bij Ajax II dus mochten ze zich melden dan zeg ik daar nu zeker geen nee tegen.''
 

Kielse Rat

Well-known member
Treurig hoe snel we zijn weggezakt na die 6 op 6. Maar eens snel herpakken, anders zullen er heel wat Belgische scheldwoorden en vloeken te horen zijn in Groningen...
 

Abubakari

Well-known member
Een verstokte oude manager die teert op zijn resultaten uit het verleden. Abu is de Guus Hiddink van de satekroket wereld.

Minste goals tegen, zoals aangekondigd aan het begin van het seizoen. Eerste de bus parkeren, daarna doelpunten maken.

Misschien had ik je dan naar Chelsea II moeten sturen ipv naar Ajax.

Een coach die de bus parkeert en dan in 1 wedstrijd 13 tegentreffers krijgt, yeah right. Onder f1987 heeft Ajax de minste tegentreffers. Met jou hadden ze de minste goals voor en ook nog flink wat tegentreffers. De bus voor het doel van de tegenstander parkeren, 13 tegentreffers krijgen en zelf nauwelijks scoren, die tactiek mag je bij PSV of Feyenoord toepassen, niet bij Ajax.
 

Marinos

Well-known member
Ja een seizoen heeft 34 wedstrijden. Die 13 tegen, dat was t laagste van iedereen. Patronen inslijpen. Daar gaat het om. Doelpunten komen vanzelf.

Maar goed wees maar een seniele ouwe vent. Ik zal naar je zwaaien vanaf plek 1.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel vreemd dat een topcoach als Marinos niet weet hoe er in de top gewerkt wordt voor wat betreft het vervangen van trainers.
 

Abubakari

Well-known member
Ja een seizoen heeft 34 wedstrijden. Die 13 tegen, dat was t laagste van iedereen. Patronen inslijpen. Daar gaat het om. Doelpunten komen vanzelf.

Maar goed wees maar een seniele ouwe vent. Ik zal naar je zwaaien vanaf plek 1.

Die 13 tegentreffers waren in 1 wedstrijd. Tegen de man die nu de scepter zwaait bij Ajax. Ajax had onder jou 4+13+5+4=26 tegentreffers. Da's veel voor de beste club van NL met de beste keeper en de beste verdediging en dan ook nog eens met 11 man in het doel staand, dat bewijst f1987 nu wel. De juiste man op de juiste plek. 12 uit 4, vol op de aanval maar wel de minste tegentreffers en ook nog eens flink wat voor.

De reacties liegen er niet om:

Sjaak Swart: Ik hoop die Marinos nooit weer in de Arena te zien. Tegen ADO zat er nog 6 man publiek. Vijf geile wijfe en ik, omdat ik nooit een wedstrijd mis. Maar ik was de volgende keer ook thuis gebleven als die gek trainer was gebleven.

Johan Cruijff: Abu hep mij dus gebeld, wat ik dus ben voor Ajax is hij voor de sat?kroket afdeling van Ajax, ofschoon de man achter alle successen, het orakel. Zijn enige fout is dus geweest dat ie dus iemand die dus elk jaar laatste wordt in de hoofdklasse en die hij dus jaarlijks matst met een plekje in de eredivisie, dat ie nu zo ver ging die leiperd trainer dus van Ajax te laten worden. Abu is soms gewoon wat t? aardig. Zo'n Marinos had dus zonder Abu 0,0 wedstrijden in de eredivisie gespeeld omdat hij uit zichzelf dus nooit uit de hoofdklasse kwam. Als je dan nu ziet hoe zo'n gast na de gepaneerde revolutie van gister met modder gooit naar de man waar die alles aan te danken heeft, ongekend.

Jari Litmanen: Marinos trainer van Ajax... Ik heb Abu gelijk gevraagd wat voor intiem geheim Marinos had waarmee hij Abu kon chanteren. Kom op zeg, aardige vent hoor, die Marinos, maar je moet iemand geen trainer van Ajax maken omdat ie aardig is. Al toont die vent nu zijn ware aard en trapt hij degene aan wie hij al zijn eredivisie beurten te danken heeft gewoon ordinair na. In de media gaan lopen schelden, het eigen belang voorop stellen in plaats van het Ajax belang, tsja, duidelijk de juiste beslissing hem naar Tilburg te verbannen...

Lorenzo Ebecilio: Marinos trainer van Ajax laten worden, dat is hetzelfde als Dries Roelvink dirigent van het Philharmonisch Orkest maken.

Eef de Kip: Ik zette teletekst er niet eens meer voor aan, voor dit Ajax. Beste vent hoor, die Abu, maar om nou zo'n halve gare pseudo Mourinho Ajax trainer te maken...

vakx: Ik betreur het vertrek van Marinos bij Ajax te zeerste. Heel erg jammer en ik denk dat ik namens alle Ajax haters spreek als ik zeg dat Marinos van mij een contract voor het leven had mogen hebben.

Abubakari de Vries: Wat ik er van vindt dat hij mij een seniele ouwe vent noemt? Een verstokte oude manager die teert op zijn resultaten uit het verleden? De Guus Hiddink van de satekroket wereld? Tsja, ik geef gelijk toe dat het niet mijn beste beslissing was om Marinos Ajax "te geven". Sterker nog, ik moet wel behoorlijk ladderzat en doorgevreten van de paddo's zijn geweest, haha. Maar goed, een fout zet je het beste snel weer recht, dus de schade is overtuigend herstelt, Ajax is de enige zonder puntverlies, speelt onder f1987 weer mooi voetbal ipv dat afbraakvoetbal waarmee Marinos in no time de hele Arena leeg had gekregen.
Dat gescheld? Ach, je moet de oudste en de wijste maar weer zijn. Jonge hondjes schijten wel vaker alles onder en blaffen naar alles wat beweegt, whatever.

Pascallo: Wel vreemd dat een topcoach als Marinos niet weet hoe er in de top gewerkt wordt voor wat betreft het vervangen van trainers.

Marco van Basten: Ja, ik moest ook heel hard lachen toen Marinos beweerde "Doelpunten komen vanzelf". Haha, onder wat voor paddestoel hebben ze dat sprookjesfiguur vandaan getoverd? Ja hoor, je parkeert 11 man in je eigen doel en de doelpunten komen vanzelf. Tuurlijk Marinos. :eek:

Nou Marinos, ik ben sans rancune, blaf jij nog maar even tegen de baas, maakt niet uit, ik snap het wel. Volgend seizoen mag je ook gewoon weer uit de kelder van de Hoofdklasse de eredivisie in zodat je ook weer 1 periode eredivisie speelt. Maar niet weer bij Ajax. Een baantje bij PSV, Heerenveen of Feyenoord lijkt me dan beter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan