Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Ellendig PSV ook... Waarom moet die knurft er nou een derde inknallen ????

Anders had ik gewonnen (ik had 2-1). Maar nee hoor, DGS had 3-1, en daardoor zak ik dieper de shit in.

Scout, van harte.
 

Abubakari

Well-known member
6-3 bij Vitesse - Cambuur. Wanneer het in de laatste wedstrijd geen 3-1 wordt, wint Vitesse.
Kost die onterechte penalty mij wederom gewoon punten.:devil::devil::werder::werder:
Ja, niet zeuren jong, dat doelpunt van Vitesse in de 91' minuut kost me al de zege, dus je had alweer meer dan genoeg mazzel. Gelukkig bezorgde Locadia me nog wel een verdiend punt met zijn benutte penalty. Maar goed, het hadden er drie moeten zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ellendig PSV ook... Waarom moet die knurft er nou een derde inknallen ????

Anders had ik gewonnen (ik had 2-1). Maar nee hoor, DGS had 3-1, en daardoor zak ik dieper de shit in.

Scout, van harte.

Ik had er geen rekening meer mee gehouden, maar het wippen van mijn assistent Schreuder kwam net op tijd vanmiddag, zodat in het slotduel nog even de winst gepakt kon worden. Tijd voor kroketten!!!! :duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hmm.. Dit gaat niet goed.. En aangezien SCHeerenveen mijn voorspellingen zo goed als gekopieerd heeft, kan ik ook niet meer winnen..

5 duels dezelfde voorspelling...Yeah right Knipe...
Haha, ik kan je zeggen dat ik niet naar jou uitslagen heb gekeken. Waarom zou ik. Vertrouwen op eigen inzicht. :)
 

Kielse Rat

Well-known member
Nog 2 driepunters de neus ingeboord in de laatste minuten, maar dat had het verschil niet gemaakt. Utrecht was gewoon een klasse beter dan een ontzettend zwak Groningen. Gefeliciteerd Simon.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Slechte verliezer hoor, haha. Zal krokettenbaas Abubakari vast en zeker ook zo vinden.
9-4 ... en het dan gooien op 'kopi?ren van uitslagen'. Wat zou Hans Vonk van deze smoes vinden?
 

Susa

New member
Kutje Kutje Nec onderuit in Tilburg.

Het moest er wel een keer van komen. Uithuilen en volgende weer frank en vrij de wei in :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Slechte verliezer hoor, haha. Zal krokettenbaas Abubakari vast en zeker ook zo vinden.
9-4 ... en het dan gooien op 'kopi?ren van uitslagen'. Wat zou Hans Vonk van deze smoes vinden?

Haha, heb je nou alweer gewonnen? Ik ga nog geloven dat je me echt hebt laten winnen :)sad: ). En iedereen jou maar uitlachen voor het seizoen begon. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
De grote winnaars zijn... Satyr &Magikan. De enige in het linkerrijtje die wonnen namelijk.
NEC en Heerenveen raakten hun foutloze status kwijt. Feyenoord is met 1 uit 2 de weg naar degradatie ingeslagen.
Onderin staan de gedoodverfde kampioenen Marinos & zwammy samen onder de streep. Marinos blijft zoeken naar zijn vorm, zwammy pakte eindelijk zijn eerste en lang verdiende zege.
En ook PSV pakte zijn eerste punt tegen mede degradatiekandidaat Feyenoord werd het in een draak van een wedstrijd 4-4.

Nik & wezeper zijn de enige Feyenoorders die na dit weekend nog gedeeld koploper zijn. In de Hoofdklasse.

Willem II - NEC (f1987-Susa) 5-4
FC Utrecht - FC Groningen (Simon-Kielse rat) 9-4
Excelsior - De Graafschap (Kralinger-zwammy) 4-6
SC Heerenveen - PEC Zwolle (PES5-SC Heerenveen) 4-9
Heracles Almelo - FC Twente (Banshee-Groene Scout) 4-6
Ajax - ADO Den Haag (Marinos-Magikan) 2-4
AZ - Roda JC (Maasveld-Satyr) 4-6
Vitesse - SC Cambuur (Pascallo-Abu) 6-6
PSV - Feyenoord (Mario-Fabian) 4-4

1. sc Heerenveen 4-9 37-36
2. Roda JC 4-9 33-29
3. ADO den Haag 4-9 27-20
4. NEC 4-9 20-17 *
5. Feyenoord 4-8 33-22
6. PEC Zwolle 4-7 29-24
7. Willem II 4-6 31-32
8. Excelsior 4-6 29-25
9. FC Utrecht 4-6 32-30
10. FC Groningen 4-6 28-30
11. Vitesse 4-5 31-30
12. SC Cambuur 4-5 29-29
13. Heracles 4-4 28-29
14. FC Twente 4-4 23-28
15. AZ 4-3 32-32
----------------------------------
16. De Graafschap 4-3 29-36
17. Ajax 4-3 18-26
18. PSV 4-1 21-35

Na ronde 12:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde* met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde met het minste aantal goals voor*.


Week #4
Go Ahead Kampen - vv Hattem (FC Zwolle ole) 6-7
WHC (Wezeper88) - VSV (Mommiej) 6-4
SKCR(Nik) - vv Hillegom (JMD) 4-3
Xerxes (Reinoud) - OWIOS (Prume) 5-5

1. WHC (Wezeper88) 4-9 34-22
2. SKRC (Nik) 4-9 27-21
3. SV Hillegom (JMD) 4-6 29-25 * Go Ahead Kampen 4-6 29-25
-------------------------------------------
5. vv Hattem (FC Zwolle ole) 4-6 22-30
6. OWIOS (Prume) 4-4 23-28
7. Xerxes (Reinoud) 4-4 22-29
8. VSV (Mommiej) 4-3 27-33
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gedeeld koploper met Gerke. Dit spel klopt voor geen meter. Zitten we tegenwoordig in een ander universum ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan