Mijn spelers hebben deze post van de Sat?god gelezen en schrokken er zo van dat hun geliefde coach misschien naar Ajax zou gaan dat ze acuut niks meer presteerden. 0 punten in de 1e helft.Zo goed gaat het niet met Ajax dus ik denk ik zeg het maar even. Anders zit JMD straks na ronde 12 bij Ajax...
:duim:Mijn spelers hebben deze post van de Sat?god gelezen en schrokken er zo van dat hun geliefde coach misschien naar Ajax zou gaan dat ze acuut niks meer presteerden. 0 punten in de 1e helft.
Ze gaan je nog wel krijgen geldwolf.Haha, hadden we de supporters mooi te pakken. Na de zwakke eerste helft en dus achterstand vonden de druktemakers het weer nodig om de spelersbus en dus ook mijzelf op te zoeken. Hebben we gewoon de spelersbus laten staan en zijn met een gewone stadsbus weggereden. Gefopt!!!!
4-3 bij Vitesse - Roda, maar het kan nog alle kanten op qua voorspellingen :duim:
Mijn spelers hebben deze post van de Sat?god gelezen en schrokken er zo van dat hun geliefde coach misschien naar Ajax zou gaan dat ze acuut niks meer presteerden. 0 punten in de 1e helft.
Excelsior-de Graafschap 1-7 (geen dank zwammy).Als die gek die nu bij de Graafschap zit zo door gaat zal er straks wel een baantje vrij komen daar.
FC Utrecht staat bij rust met maar liefst 6-1 voor tegen FC Groningen