Precies, ik bedoel maar. 2 uitslagen die ik goed voorspel, had PES5 natuurlijk niet. Misschien tijd voor een kritische blik in de spiegel, PES5. Want dat je blijft volhouden dat het door mijn 'kopieerapparaat' komt, het moest wel bijna sarcastisch bedoeld zijn. Haha.Als Gerke uitslagen kopieerde had ie wel 4-4 gespeeld ipv met 9-4 gewonnen. Aangezien ik mijn beste toto tijd geloof ik wel gehad heb en toch geen kampioen wordt ben ik voor Read Swarte Gerke en hoop ik dat ie kampioen wordt. Als Ajax het niet wordt tenminste.
Precies, ik bedoel maar. 2 uitslagen die ik goed voorspel, had PES5 natuurlijk niet. Misschien tijd voor een kritische blik in de spiegel, PES5. Want dat je blijft volhouden dat het door mijn 'kopieerapparaat' komt, het moest wel bijna sarcastisch bedoeld zijn. Haha.
Het vertrouwen is groeiende in Zwolle, nu een gerenommeerde coach en persoonlijkheid Abubakari de Vries zelfs zijn vertrouwen uitspreekt in de coach van PEC.
En over het gebrek aan punten.
Nou ja, nog 8 wedstrijden, dan zit Johan Marco Dennis bij Ajax.
He Abu, vriend, alles goed?
Ja daar heb je het weer. Het Marinos syndroom. Elke week de topscore tegen krijgen.Niet alles, wel het meeste.
Je achterban is er nog niet van overtuigd dat het goed gaat komen zag ik...
Haha, dan zat ik er met mijn 1-0 nog niet ver naast.PES5, die voorspelde 6-0 bij NL-IJsland, die hoef je niet serieus te nemen hoor.
Fijn om te horen, bij Ajax ben ik sinds ik het conflictmodel van Cruijff inzette om de prestaties daar wat op te vijzelen inmiddels niet meer zo populair geloof ik.
Ik zit bij Hvratska, Kroati? heb ik niets te zoeken.