Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
25hguf9.png
 

SC Heerenveen

Well-known member
Als Gerke uitslagen kopieerde had ie wel 4-4 gespeeld ipv met 9-4 gewonnen. Aangezien ik mijn beste toto tijd geloof ik wel gehad heb en toch geen kampioen wordt ben ik voor Read Swarte Gerke en hoop ik dat ie kampioen wordt. Als Ajax het niet wordt tenminste.
Precies, ik bedoel maar. 2 uitslagen die ik goed voorspel, had PES5 natuurlijk niet. Misschien tijd voor een kritische blik in de spiegel, PES5. Want dat je blijft volhouden dat het door mijn 'kopieerapparaat' komt, het moest wel bijna sarcastisch bedoeld zijn. Haha.

Het vertrouwen is groeiende in Zwolle, nu een gerenommeerde coach en persoonlijkheid Abubakari de Vries zelfs zijn vertrouwen uitspreekt in de coach van PEC. :)
 

Abubakari

Well-known member
Precies, ik bedoel maar. 2 uitslagen die ik goed voorspel, had PES5 natuurlijk niet. Misschien tijd voor een kritische blik in de spiegel, PES5. Want dat je blijft volhouden dat het door mijn 'kopieerapparaat' komt, het moest wel bijna sarcastisch bedoeld zijn. Haha.

Het vertrouwen is groeiende in Zwolle, nu een gerenommeerde coach en persoonlijkheid Abubakari de Vries zelfs zijn vertrouwen uitspreekt in de coach van PEC. :)

PES5, die voorspelde 6-0 bij NL-IJsland, die hoef je niet serieus te nemen hoor.;)

Fijn om te horen, bij Ajax ben ik sinds ik het conflictmodel van Cruijff inzette om de prestaties daar wat op te vijzelen inmiddels niet meer zo populair geloof ik.
 

Abubakari

Well-known member
Ook niet. E?n keer 4 tegentreffers, twee keer 5 tegentreffers, je bent qua tegentreffers gewoon lucky Ajax. Het is niet voor niks dat fortuna 1987 t/m zwammy gewoon met 12 uit 4 eerste had gestaan met dit Ajax.

Ik verwacht na de break een ontketende Groene Scout met een Tukker Schokeffect. Maar hoop op het Marinos Schokeffect!
 

SC Heerenveen

Well-known member
PES5, die voorspelde 6-0 bij NL-IJsland, die hoef je niet serieus te nemen hoor.;)

Fijn om te horen, bij Ajax ben ik sinds ik het conflictmodel van Cruijff inzette om de prestaties daar wat op te vijzelen inmiddels niet meer zo populair geloof ik.
Haha, dan zat ik er met mijn 1-0 nog niet ver naast.
 

Abubakari

Well-known member
Dit weekend IJsland even naar het sat?-K 2016 in Frankrijk geloodst. Weten jullie vast even dat IJsland al voorzien is.
Satyr zit volgens mij in Noorwegen, zwammy bij Kroati?, Marinos in Rusland, maar wie zit er tegenwoordig eigenlijk bij oranje?

55ed2a18e28fa-ek16.png


18. PSV (doomed) 4-1 21-35
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik veronderstel dat mijn functie bij de Rode Duivels niet meer in gevaar komt nu kwalificatie zo goed als zeker is?
 

Kielse Rat

Well-known member
De (voor de ene al wat leukere dan de andere) interlandbreak zit er weer op, we kunnen ons weer focussen op de Eredivisie. Ik zie dat zowaar de derby tegen Heerenveen gepland op het programma staat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan