Roda JC Nieuwstopic

Mario

Well-known member
Een Mexicaanse eigenaar, de Limburgers en van 't Schip ... dat wordt een Babylonische spraakverwarring.

Janssen

Well-known member
Ik dacht dat Roda nu eens met iemand zou komen die zich nadrukkelijk met de organisatie zou bemoeien en alles van de grond op zou gaan zetten. Ik krijg niet bepaald de indruk dat deze man dat gaat doen.

JFK

Well-known member
Ik dacht dat Roda nu eens met iemand zou komen die zich nadrukkelijk met de organisatie zou bemoeien en alles van de grond op zou gaan zetten. Ik krijg niet bepaald de indruk dat deze man dat gaat doen.

Wat denk jij? Zal dit voor hem pleiten?

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Leg eens uit dan.

Moro sluit in december 2017 een deal met De la Vega om de club te kopen. De Mexicaan krijgt bij Murcia een optie die eind juni 2019 zou verlopen, maar De la Vega besluit in maart 2018 al om de optie te lichten. Moro trekt vervolgens zijn keutel in omdat De la Vega niet aan alle voorwaarden zou hebben voldaan en verkoopt zijn aandelen aan V?ctor G?lvez, een andere zakenman die niets van De la Vega moet hebben. 'Ik vrees dat hij slechte intenties heeft. Hij wil de club ten gronde brengen', sprak de Mexicaan. Het moddergooien over en weer is begonnen.

De la Vega laat het er niet bij zitten en stapt naar het sporttribunaal CAS, dat hem net als het Spaanse sporttribunaal in het gelijk stelt. G?lvez en de rest van de clubleiding gaan daar echter niet mee akkoord.

De la Vega koopt een club maar de man van wie hij het koopt verkoopt de club vlak daarna aan weer iemand anders. Iets dat dus bevestigd is door zowel het Spaanse sporttribunaal als het CAS.

De la Vega pompt vervolgens geen geld in een club waar hem de toegang wordt ontzegd. Lijkt me niet zo gek.

PES5

Administrator
Forumleiding
Zegt genoeg over de staat van Roda JC dat ze met zo'n kerel in zee gaan. Ze staan met de rug tegen de muur.

Roda is het crackhoertje dat haar diensten tegen een grijpstuiver aanbiedt, omdat niemand in haar ge?nteresseerd is en er toch nieuwe crack moet komen.

Joost

Well-known member
Jurgen Streppel en John van 't Schip staan bovenaan het verlanglijstje voor de positie van trainer.

de waan

Well-known member
Joost, word jij niet stapelgek van dat eeuwige geouwehoer over "koempelmentaliteit" als er weer een nieuwe speler/trainer/eigenaar is?

Bovenaan