Roda JC Nieuwstopic

Maasveld

Well-known member
bcfe4f3ed057868383d7ec915bdc39d7.jpg
Goed gerijmd.
:eek:mg::eek:mg::eek:mg:

Hoe zullen die mannen zich in het normale leven gedragen vraag ik me dan af.
Dit is hun normale leven. Dat gekut van Ajax bij De Graafschap was ook een soort wraakactie. In de week voorafgaand aan De Graafschap-Ajax is er een Ajacied 's nachts naar de Vijverberg gegaan om een doek te (be)spuiten, hij is echter betrapt en achterna gezeten door wat ultra's van De Graafschap die aan het posten waren. Dan heb je verder dus echt geen leven.

Joost

Well-known member
Hoe ziet het eruit Joost?

Schrouff had voor gisteren 17:00 de aandeelhoudersvergadering gepland. Die is verplaatst vanwege de steun die er gekomen is vanuit supporters, (oud-)spelers en bedrijven. Nu staat dat gepland voor eind volgende week. Als er dan een breed draagvlak ?n geld is dan gaan we door. Ik heb er wat meer vertrouwen in gekregen.

Batigoal

Well-known member
Schrouff had voor gisteren 17:00 de aandeelhoudersvergadering gepland. Die is verplaatst vanwege de steun die er gekomen is vanuit supporters, (oud-)spelers en bedrijven. Nu staat dat gepland voor eind volgende week. Als er dan een breed draagvlak ?n geld is dan gaan we door. Ik heb er wat meer vertrouwen in gekregen.

Prima zo. Roda JC is een veel te grote naam om om te vallen. Hoop echter wel dat ze beter beleid gaan voeren.

Joost

Well-known member
Prima zo. Roda JC is een veel te grote naam om om te vallen. Hoop echter wel dat ze beter beleid gaan voeren.

Ik zit echt in de 'eerst zien dan geloven modus'. ik denk wel dat we nog steeds de grootste club in de provincie zijn, we hebben ook het grootste achterland qua supporters dus op zich logisch. Maar we hebben ook de grootste vorm van wanbeleid gevoerd dat maar mogelijk is.

Het gedoe is ooit begonnen toen we een directeur kregen die ons in een onlogische fusie met Fortuna wilde moffelen. Sportief hebben we nog een hoop kunnen verbloemen maar nu zitten we ook daar op de bodem. Investeren in de organisatie met een sterke algemeen directeur moet de eerste prioriteit zijn. Als dat staat dan ben ik er zeker van dat de regio de club weer echt omarmt.

Batigoal

Well-known member
Ik zit echt in de 'eerst zien dan geloven modus'. ik denk wel dat we nog steeds de grootste club in de provincie zijn, we hebben ook het grootste achterland qua supporters dus op zich logisch. Maar we hebben ook de grootste vorm van wanbeleid gevoerd dat maar mogelijk is.

Het gedoe is ooit begonnen toen we een directeur kregen die ons in een onlogische fusie met Fortuna wilde moffelen. Sportief hebben we nog een hoop kunnen verbloemen maar nu zitten we ook daar op de bodem. Investeren in de organisatie met een sterke algemeen directeur moet de eerste prioriteit zijn. Als dat staat dan ben ik er zeker van dat de regio de club weer echt omarmt.

Helder verhaal. Heeft Roda een jeugdopleiding waar ze aandacht aan besteden?

Maasveld

Well-known member
Oftewel, supporters/oud-spelers en bedrijven lappen zoveel mogelijk en Schrouff legt de rest bij.

Hankie

Well-known member
Ik ga er vanuit dat Feyenoord eerder kampioen wordt dan dat die nodig is.

Die kun je tweeledig uitleggen komt die niet meer en gaat Roda failliet of is het niet meer nodig. Bij dat laatste worden wij volgend jaar kampioen!

Bovenaan