Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

U.G.

Well-known member
Neymar was beter dit kalenderjaar maar die heeft niks gewonnen.

Ja en zo lusten we er nog wel een paar hier.

De Gouden Bal gaat dan ook over een heel jaar. Als Neymar volgend jaar prijzen pakt...en er is genoeg om voor te spelen volgend jaar...dan pakt ie ook z'n gouden bal. De enige verontwaardiging voor wat hem betreft is is waarom hij geen tweede is geworden !!
 

U.G.

Well-known member
Als je voor Madrid speelt zou je sowieso niet moeten kunnen winnen.

Kutclub.

Heel plausibel en keurig beargumenteerd !

Daar kan de Limburgse fanclub hier van Ronaldo nog van leren, Maasveld had ik eigenlijk toch best hoger staan.

Maar goed, next...

De T-Rex onder de voetbalclubs gaat morgen beginnen in het WK voor clubs, ze spelen tegen Doet-het-ertoe....ik hoop eigenlijk alleen op Gremio in de finale, daar wil ik wel beelden van vangen, al was het maar om de shirts.
 

Ska P 187

Well-known member
Heel plausibel en keurig beargumenteerd !

Daar kan de Limburgse fanclub hier van Ronaldo nog van leren, Maasveld had ik eigenlijk toch best hoger staan.

Maar goed, next...

Dank je, het trieste is dat ik nog heb nagedacht ook voordat ik het opschreef.
 

Fenerium

Member
Xisco lijkt ook van de aardbodem verdwenen sinds Real domineert in de CL. We mogen die twee Catalaanse voorzitters wel wat lof geven vind ik.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Xisco lijkt ook van de aardbodem verdwenen sinds Real domineert in de CL.

Ik heb hier zelf deze grap ook gemaakt, maar ik weiger te geloven dat onze lyrische Xisco hier nooit meer komt alleen maar omdat Real roekeloos kontschopt...al jarenlang :D

Ik las net ff terug in dit topic, en ik zie nu wel dat ie lichtelijk gepikeerd reageerde na een melding van me over ??n van Reals zoveelste viering.

Siscu vuelve amigo !
 

Batigoal

Well-known member
Verrassende keuze: de Spaanse bondscoach Julen Lopetegui wordt na het WK trainer van Real Madrid.
 

Raul

Well-known member
Verrassend??.... Eerder vreemd! Wat heeft deze man bereikt? Ik heb het steeds moeten herlezen, en ik moest wel lachen hoor.! We kunnen ons geld al inzetten, en je weet vast waarop ;)
 

Ska P 187

Well-known member
Haha wat een bananenrepu eh Koninkrijk is het toch ook.
Al had dit ons aller Dickie ook kunnen gebeuren natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Ronaldo naar Juventus, schijnt net officieel bevestigd te zijn.
Zagen we al een tijd aan komen.
 

U.G.

Well-known member
'Gewoon' Hazard halen nu.

Ik begrijp wel dat Ronaldo vertrekt. Maar het is wel Juventus die de grote gok neemt. Hij gaat heel veel verdienen daar, en da's voor de klik in een groep nooit echt goed. 33 jaar, en dus geen restwaarde. Het toont toch wel veel eerbied vanuit die hoek voor de allerbeste speler ter wereld. Muita sorte em Italia, irmao !
 
Bovenaan