Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

JMD

Well-known member
Dan lijk je 1 van de weinigen te worden :)

De FIFA raakte de TV-rechten aan de straatstenen niet kwijt en de kaartje ook al niet..

JMD

Well-known member
Heb je dan geen bulk gekocht?
Nope... Ik vermoed dat ik verdomd weinig van dat toernooi ga zien. In de voorronde zullen het verwacht ik veel 'walkovers' worden, het verschil tussen Europa/Zuid Amerika en de rest van de wereld is vrij groot verwacht ik (alhoewel Mexicaanse ploegen nog wel wat kunnen doen). Vanaf de 1/8 finale zal ik af en toe de TV wel eens aanzetten, maar ik ga er zeker niet voor opblijven. Iets wat ik volgend jaar bij het échte WK ongetwijfeld wel zal doen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dan lijk je 1 van de weinigen te worden :)

De FIFA raakte de TV-rechten aan de straatstenen niet kwijt en de kaartje ook al niet..
Zelfs in het sportgekke VK, waar normaal gesproken echt alles een flink aantal kijkers heeft, wilde vrijwel niemand de rechten. Uiteindelijk heeft Channel 5 het recht om 23 wedstrijden te laten zien (15x groepsfase, 4x 2e ronde, 2x kwartfinale, 1x halve finale en de finale), de rest is gratis op een of andere streamingsdienst.

Van die 23 zijn er minstens 6 en maximaal 12 van Chelsea/Man City, dus dan laten ze er misschien maar 11 zien zonder Engelse clubs, vermoedelijk voornamelijk wedstrijden tussen Europese clubs.

JMD

Well-known member
De FIFA heeft echt haar hand overspeeld in deze. Ze hebben een toernooi gemaakt dat niemand wil. (waarbij het voor Europa denk ik deels ook wel uitmaakt dat veel duels in de nacht zijn)

Wat dat betreft klopt het wel dat Trump president is tijdens dit toernooi, ook een te grote bek, en een president die niemand (oke, dat is natuurlijk niet waar) wil.

Bovenaan