Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

U.G.

Well-known member
Oh, ze hebben heus wel tegen Barca op haar piek wat averij gelopen, andersom ook. Dat is sport. Dat jij een club wilt haten is verder jouw goed recht, en onzin verkondigen eigenlijk ook wel. Mijn excuus.

Maar waarom heb jij juist die club altijd gehaat ?
 

Ska P 187

Well-known member
Dat soort dingen gebeuren als je over normale gevoelens beschikt U.G. dat is niet altijd te verklaren.
 

U.G.

Well-known member
45 of 61 miljoen, allebei een schandalig bedrag voor een jonkie. Verder zijn zulke deals ontzettend normaal, alleen sommigen halen het nieuws. Aan de ene kant, help je de braziliaanse clubs wel hiermee ;). En je moet maar zien of dit een aanwinst word.

Oh ja, Real kampioen. Dat was hem weer dan ;).

Het is veel geld inderdaad, maar de jongen/ ouders/ familie krijgt rijkelijk betaald, de opleider krijgt rijkelijk betaald en zoals Rat al zei hij hij kan nog twee jaar in Brazili? blijven. Daarna mag hij het komen proberen bij de allerbeste, waar tegenwoordig meer eigen jeugd doorbreekt dan bij welke andere Europese topclub ook.

Andere clubs uit een bepaald land die omzeilen eerst in ??n keer een stuk of tien regels door de ouders een vage baan aan te bieden en zodoende complete jeugdopleidingen leeg te plunderen van hun 13, 14 jarigen, ....voor nop !
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Dan is dit netter inderdaad. Blijft wel een gok hoor, zestig miljoen voor een speler die het nog nooit op het hoogste niveau heeft laten zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er kan nog alles gebeuren op die leeftijd. Bij Feyenoord zijn de jeugdspelers de laatste jaren op hun hoogtepunt op hun zestiende.
 

U.G.

Well-known member
Dan is dit netter inderdaad. Blijft wel een gok hoor, zestig miljoen voor een speler die het nog nooit op het hoogste niveau heeft laten zien.

Sowieso. Faalt dit 'project' dan is de jongen nog jong genoeg ( en rijk ) om het vanuit Real bij tig andere clubs te gaan proberen. De risico ligt dus bij Real. Ideaal toch, voor de Real-hater :D
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vind het geen probleem ofzo, ik vind het een hoop geld voor iemand die alles nog moet laten zien, maar goed misschien blijkt het later wel een schijntje te zijn geweest, maar er kan nog zoveel gebeuren op die leeftijd.
 

Xisco

Member
Gefeliciteerd met de prestaties van je superster en zijn club.

Het is wel een soort van mooi dat de succesvolste club van het toernooi ook de eerste is die de CL weet te prolongeren, al is het natuurlijk helemaal niet mooi. Wat voor gevoel ik er moet koppelen of hoe precies te omschrijven weet ik niet zo, maar Zidane geeft Real wel datgene het op ??n op andere manier verdient; een samenhangend elftal, een goede balans van supersterren en werkers, een goed aantal Spanjaarden, jonge Spaanse talenten. Voor de korte termijn is zo'n prutser waarvan Real de voorbije jaren ook regelmatig ??n heeft gehad leuk: chaos, leedvermaak, minder concurrentie. Gewonnen prijzen worden echter wel mooier als er min of meer een evenwicht is, als de twee aan elkaar gewaagd zijn en na felle strijd de ene keer de balans naar wit en de andere keer naar blauwpaars doorslaat.

Laat Bar?a zich de komende periode goed voorbereiden en de drievoudige Cl?sico die deze zomer volgt succesvol doorstaan. Goed, die ene in Miami mag Zidane winnen, maar daarna is het aan Valverde.

De winst van Real betekent overigens wel dat ik in de Europese Supercup voor een team van Mourinho moet gaan supporteren...
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd met de prestaties van je superster en zijn club.

Het is wel een soort van mooi dat de succesvolste club van het toernooi ook de eerste is die de CL weet te prolongeren, al is het natuurlijk helemaal niet mooi. Wat voor gevoel ik er moet koppelen of hoe precies te omschrijven weet ik niet zo, maar Zidane geeft Real wel datgene het op ??n op andere manier verdient; een samenhangend elftal, een goede balans van supersterren en werkers, een goed aantal Spanjaarden, jonge Spaanse talenten. Voor de korte termijn is zo'n prutser waarvan Real de voorbije jaren ook regelmatig ??n heeft gehad leuk: chaos, leedvermaak, minder concurrentie. Gewonnen prijzen worden echter wel mooier als er min of meer een evenwicht is, als de twee aan elkaar gewaagd zijn en na felle strijd de ene keer de balans naar wit en de andere keer naar blauwpaars doorslaat.

Laat Bar?a zich de komende periode goed voorbereiden en de drievoudige Cl?sico die deze zomer volgt succesvol doorstaan. Goed, die ene in Miami mag Zidane winnen, maar daarna is het aan Valverde.

De winst van Real betekent overigens wel dat ik in de Europese Supercup voor een team van Mourinho moet gaan supporteren...

Drievoudige Clasico deze zomer?? Huh? 2x voor de Supercup, en wat is de 3e dan?
 

U.G.

Well-known member
De winst van Real betekent overigens wel dat ik in de Europese Supercup voor een team van Mourinho moet gaan supporteren...

Mourinho is alweer vier jaar weg uit Spanje. Hoe is dat nog een probleem? Ik kan me trouwens niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Supercup- wedstrijd heb gezien.
 
Laatst bewerkt:

Xisco

Member
Mourinho is alweer vier jaar weg uit Spanje. Hoe is dat nog een probleem?

Het gaat om Mourinho, niet puur om een oud-trainer van Real Madrid. Ook bij Chelsea en Inter maakte hij al geen vrienden onder de barcelonistas.
 

U.G.

Well-known member
Het gaat om Mourinho, niet puur om een oud-trainer van Real Madrid. Ook bij Chelsea en Inter maakte hij al geen vrienden onder de barcelonistas.

Oh ja, dit zou je anders bijna gaan vergeten idd. Die sproeiers van Camp Nou :D

Ik ben al weer een hele poos klaar met die fake, maar dit was destijds wel ff lachen.
 

Ska P 187

Well-known member
Volgens AS mag Madrid binnenkort een bod van 200 miljoen vanuit China verwachten voor Ronaldo. De speler zelf zou een magere 120 miljoen per seizoen gaan verdienen...

De clausule is een miljard, dus dat kunnen die Chinezen wel vergeten en onze Portugese favouriet zou zelf een keer hebben aangegeven dat geld niet alles is.
Wat een idioot. Haha! geld je kunt er blijkbaar wel genoeg van hebben.
 
Bovenaan