Xisco
Member
Gomes kende ik echt alleen van de nationale elftal waarin die me nooit heeft kunnen bekoren. Laat 'm westelijker gaan en drop 'm maar af in Seixal, de oude Mendes-stal, oftewel Benfica.
E?n ding moet ik je wel vertellen hij wordt daar wel behoorlijk het hand boven het hoofd gehouden, ik weet niet wie er daar verliefd op 'm is. Het is iedere keer weer net-niet of ronduit slecht wat ie in de wedstrijden doet maar hij blijft wel opgesteld worden.
Hadden jullie destijds de helft van dit vertrouwen maar in Quaresma gestoken dan ipv een speler vroeg gebroken had je nu nog steeds kunnen genieten van ..een ?chte klasbak.
Dat Gomes regelmatig in belangrijke wedstrijden de voorkeur krijgt, met name ten koste van Rakitic, stoort mij echt. Ik kan me van vorig seizoen nog wel wat leuke dingen van hem bij Valencia herinneren, maar bij Bar?a is het matig tot slecht wat hij laat zien.
Ik zag het destijds wel zitten in Quaresma, maar volgens mij kreeg hij ruzie met Rijkaard. Overigens kreeg Bar?a in ruil voor Quaresma (en wat geld toe) geen beroerde vervanger.