Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

Xisco

Member
Hoohoho amigo, ik centreerde weliswaar CR met dat filmpje, maar dat neemt niet weg dat buiten Arbeloa ( die er waarschijnlijk voor betaald wordt ) er niemand in dienst van Real de blaam treft.

Pepe degradeerde Enrique Cerezo tot schoonmaker, wat ik niet bepaald vriendelijk vond. Laten we er maar over op houden, ik word er niet vrolijker van door het steeds maar over Real Madrid en hun Undecima te hebben.

Wat Cancelo betreft, wel cool voor die jongen dat ie wordt gelinkt aan jullie, maar volgens mij is er een uit eigen stal die veel meer kans gaat maken op die plek...ben ff de naam alleen kwijt.

Beller?n? Hij zou mijn voorkeur hebben, maar de vraagprijs is een beetje een probleem met een Cesc-achtige discussie als gevolg (hoeveel betalen voor een speler die club deels zelf heeft opgeleid?). Best interessant is dat zijn voormalige teamgenoot Sergi Samper destijds niet voor Arsenal zwichtte en vermoedelijk komende zomer (ook?) bij het eerste elftal komt. Verschil is wel dat Beller?n als neo-international, EK-ganger en met een bak EPL-ervaring bij Bar?a zou komen en Samper als aanvoerder van Bar?a B. Achteraf gezien is die verhuizing naar London dan behoorlijk zinvol geweest voor Beller?n en misschien uiteindelijk ook voor Bar?a, al wil ik dat laatste liever niet toegeven. Uit sentimenteel oogpunt heb ik liever het traject van Samper, die alle jeugd- en reserveteams netjes heeft doorlopen.
 

Raul

Well-known member
Pero Pepe is Pepe, Xisco dat snap jij wel amigo.

Wat een overdrevenheid hier ook over die verrekte Decima or mas.... Finale was geen ruk aan en jammer dat Griezmann de penalty miste maar Real had wel veel meer kansen. Ik zag de finale en daarna gelijk weer tot de orde van de dag dus van Praag genieten . Paar keer eigenlijk, Hijo de.... geroepen in Tsjechi? maar verbaasde mij eigenlijk dat niemand het verstond . Maar as I said, het is Real maar en onder Zidane heb ik niks interessants gezien. Gewoon flinke ruk dat spel van Real. Ik vind trouwens die Braziliaan op het middenveld wel een goeie.
 

U.G.

Well-known member
Raulito, meu caro amigo...even onder ons hoor, en voor mij ff in het Portugees :rumcolaa:...que se foda hoe het spel eruit zag ( ..en eerlijk, eerste helft speelde Real wel heel behoorlijk hoor ). De beker is binnen, dat telt ...y nada mas.
 

U.G.

Well-known member
Voor 's werelds beste verdediger :



Ronaldo gaat vanwege zijn herstel de supercupwedstrijd tegen Sevilla missen, evenals de eerste twee ligawedstrijden van CL-winnaar Real, en de eerste WK-kwalificatiewedstrijd van os campeoes Europeus tegen de Zwitsers. No prob, neem de tijd kampioen :duim:
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Real Madrid speelt nu een oefenwedstrijd tegen Stade de Reims.
Tussenstand is 1-1 na bijna een kwartier spelen.
Nacho scoorde voor Real en Pablo Chavarria voor Reims.
 

SanMark.

Well-known member
Real krijgt een dak op het stadion .

Wat zou daar de reden van zijn ? Lijkt mij echt een verspilling.
 

U.G.

Well-known member
Real krijgt een dak op het stadion .

Wat zou daar de reden van zijn ? Lijkt mij echt een verspilling.

Vanaf zo'n november tot aan februari ondergaat het schiereiland flinke hoosbuien, vergis je niet. Hoewel Madrid wel een centralere ligging heeft en omringt is door een woestijn zal het toch niet veel anders zijn dan mijn belevingen vanuit Lisboa.

Ik dacht al, waarom dan geen Real dit weekend in la liga ?

Ze waren bezig wereldkampioen te worden in Japan, daarom dus. Dankzij een hattrick van de Madeirakid.

Enhorabuena Merengues !
 

Ska P 187

Well-known member
Gefeliciteerd U.G. en het mag hier dan wel hozen dat het giet, maar wil je dat voor jezelf houden anders kan ik wel inpakken met mijn zaakie.
 

U.G.

Well-known member
O ja da's waar ook, het mocht van de reisbureaus eigenlijk helemaal niet regenen in Spanje. My bad.
 

U.G.

Well-known member
Reals dominantie begint nu een beetje saai te worden. Gisteren hebben ze dus het record van het aantal wedstrijd ongeslagen gebroken. Het was een Barca-record. Ik heb de wedstrijd gemist uit bij Sevilla, maar wel knap teruggekomen als je in de laatste kwartier nog gewoon met 3-1 achterstaat en zonder Ronaldo en Bale.
 

Xisco

Member
Afgelopen twee interlands even extra op Isco gelet gezien de recente geruchten. Wat is het toch een klasbak en dat voor 15 miljoen euro komende zomer. Laat maar komen, dan sturen we in ruil voor Isco Andr? Gomes wel naar zijn vriendjes in Chamart?n!
 

Ska P 187

Well-known member
Wat zijn de recente geruchten dan? Ik weet van betrouwbare bron dat hij van kinds af aan een Barca man is, (1 van de weinigen in Malaga) maar zou hij die overstap wagen?
 

Raul

Well-known member
Zeker een klasbak maar wel ??n met beperkingen, doet waar hij zin in heeft en speelt overal. Verdedigt nooit mee en doet zoals ik al zei, waar hij zin in heeft. Een vrije rol, is de enige rol die hij zou kunnen invullen. Bij Bar?a ben je ??n van velen en zou natuurlijk een domme zet zijn. Waar moet je hem plaatsen als ik mee mag doen met de geruchten? Isco moet naar een club gaan waar hij altijd speelt.
 

Xisco

Member
Wat zijn de recente geruchten dan? Ik weet van betrouwbare bron dat hij van kinds af aan een Barca man is, (1 van de weinigen in Malaga) maar zou hij die overstap wagen?

Bar?a zou ge?nformeerd hebben naar Isco.

Zeker een klasbak maar wel ??n met beperkingen, doet waar hij zin in heeft en speelt overal. Verdedigt nooit mee en doet zoals ik al zei, waar hij zin in heeft. Een vrije rol, is de enige rol die hij zou kunnen invullen. Bij Bar?a ben je ??n van velen en zou natuurlijk een domme zet zijn. Waar moet je hem plaatsen als ik mee mag doen met de geruchten? Isco moet naar een club gaan waar hij altijd speelt.

Voor Isco zelf inderdaad wel beter dat hij niet naar Bar?a gaat, maar naar een club waar hij zeker is van een basisplaats. Bij nader inzien heb ik liever dat Carles Ale?? bij het eerste komt, dan dat Isco gecontracteerd wordt.
 

U.G.

Well-known member
Afgelopen twee interlands even extra op Isco gelet gezien de recente geruchten. Wat is het toch een klasbak en dat voor 15 miljoen euro komende zomer.

Dat Isco kan voetballen dat weten de meesten, maar ik vind het een gozer zonder garra, een beetje een loser. When the going gets tough, is hij de eerste die verdwijnt.

Speaking of which.

Laat maar komen, dan sturen we in ruil voor Isco Andr? Gomes wel naar zijn vriendjes in Chamart?n!

Gomes kende ik echt alleen van de nationale elftal waarin die me nooit heeft kunnen bekoren. Laat 'm westelijker gaan en drop 'm maar af in Seixal, de oude Mendes-stal, oftewel Benfica.

E?n ding moet ik je wel vertellen hij wordt daar wel behoorlijk het hand boven het hoofd gehouden, ik weet niet wie er daar verliefd op 'm is. Het is iedere keer weer net-niet of ronduit slecht wat ie in de wedstrijden doet maar hij blijft wel opgesteld worden.

Hadden jullie destijds de helft van dit vertrouwen maar in Quaresma gestoken dan ipv een speler vroeg gebroken had je nu nog steeds kunnen genieten van ..een ?chte klasbak.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan