Xisco
Member
Hoohoho amigo, ik centreerde weliswaar CR met dat filmpje, maar dat neemt niet weg dat buiten Arbeloa ( die er waarschijnlijk voor betaald wordt ) er niemand in dienst van Real de blaam treft.
Pepe degradeerde Enrique Cerezo tot schoonmaker, wat ik niet bepaald vriendelijk vond. Laten we er maar over op houden, ik word er niet vrolijker van door het steeds maar over Real Madrid en hun Undecima te hebben.
Wat Cancelo betreft, wel cool voor die jongen dat ie wordt gelinkt aan jullie, maar volgens mij is er een uit eigen stal die veel meer kans gaat maken op die plek...ben ff de naam alleen kwijt.
Beller?n? Hij zou mijn voorkeur hebben, maar de vraagprijs is een beetje een probleem met een Cesc-achtige discussie als gevolg (hoeveel betalen voor een speler die club deels zelf heeft opgeleid?). Best interessant is dat zijn voormalige teamgenoot Sergi Samper destijds niet voor Arsenal zwichtte en vermoedelijk komende zomer (ook?) bij het eerste elftal komt. Verschil is wel dat Beller?n als neo-international, EK-ganger en met een bak EPL-ervaring bij Bar?a zou komen en Samper als aanvoerder van Bar?a B. Achteraf gezien is die verhuizing naar London dan behoorlijk zinvol geweest voor Beller?n en misschien uiteindelijk ook voor Bar?a, al wil ik dat laatste liever niet toegeven. Uit sentimenteel oogpunt heb ik liever het traject van Samper, die alle jeugd- en reserveteams netjes heeft doorlopen.