Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

Xisco

Member
Je zou hem toch direct ontslaan wegens het beschadigen van het imago van de club: Karim B. wordt na afpersing nu ook verdacht van betrokkenheid bij drugshandel en het witwassen van geld. Dat is toch andere koek dan die belastingontduikers Lionel M., Javier M. en Neymar da S. van Bar?a.
 

Ska P 187

Well-known member
Ligt eraan wat voor drugs het betreft.:rumcolaa:
Verder vind ik witwassen en belastingontduiken in hetzelfde straatje passen.
Haha.
 

Xisco

Member
Wat een overdreven homenaje voor ?lvaro Arbeloa afgelopen weekend, alsof er een clubicoon zoals Casillas of Ra?l afscheid nam van Real Madrid. O nee, dat tweetal moest het met een lullige persconferentie doen en werd toen afgevoerd naar Portugal en het Ruhrgebiet. Beetje scheve verhoudingen...
 

U.G.

Well-known member
Arbeloa is dan ook een ware twitterheld, meer supporter dan voetballer ;)

Ga z'n comebacks naar Pique wel missen eerlijk gezegd, maar mss houdt ie dat nog aan :duim:
 

Xisco

Member
Arbeloa is dan ook een ware twitterheld, meer supporter dan voetballer ;)

Ga z'n comebacks naar Pique wel missen eerlijk gezegd, maar mss houdt ie dat nog aan :duim:

Dit is wel een mooie met betrekking tot Arbeloa:

CiIRj6sWsAA7hHV.jpg


Dat eerste plaatje is eigenlijk nog mooier, inderdaad een icoon van het Spaanse voetbal dat afscheid heeft genomen. Van minder niveau, maar voor generatiegenoot Manuel Pablo geldt hetzelfde. Ook van Las Palmas overigens, maar een icoon van Deportivo. Hij heeft werkelijks alles meegemaakt met de club in zijn 18-jarige periode, van de landstitel in 2000, het verstorende feestje van de bekerfinale van 2002 in Bernab?u en de succesvolle CL-jaren tot de degradaties en de jaren in El Infierno.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Dit is wel een mooie met betrekking tot Arbeloa:

CiIRj6sWsAA7hHV.jpg


Dat eerste plaatje is eigenlijk nog mooier, inderdaad een icoon van het Spaanse voetbal dat afscheid heeft genomen. Van minder niveau, maar voor generatiegenoot Manuel Pablo geldt hetzelfde. Ook van Las Palmas overigens, maar een icoon van Deportivo. Hij heeft werkelijks alles meegemaakt met de club in zijn 18-jarige periode, van de landstitel in 2000, het verstorende feestje van de bekerfinale van 2002 in Bernab?u en de succesvolle CL-jaren tot de degradaties en de jaren in El Infierno.

Laat me raden, uit het krantje SPORT ?
 

U.G.

Well-known member
Anywho :rumcolaa:

Vanavond moet en zal het gebeuren, tegen de zwaarste tegenstander denkbaar, had ze echt veel liever tegen Barcelona of Bayern gehad. Vamos a por la undecima, caralho ;)

n_real_madrid_champions_league-10733357.jpeg
 

U.G.

Well-known member
Een wel heel vernuft filmpje :duim:



Prachtige viering in Madrid, blij met de eigen prestaties en zonder vuilspuiterij naar anderen toe, iets wat maar steeds niet wil lukken bij een bepaalde club.

 

U.G.

Well-known member
Gracias hermano tulipa Catalan ;)

Voor 100 % Sporting en er is altijd iets fundamenteels van Sparta in mij die ik te vaak verloochen, maar de mythische witten...

Thx...over een paar maanden weer vol aan de bak, nieuwe ronde nieuwe kansen.
 

Xisco

Member
Prachtige viering in Madrid, blij met de eigen prestaties en zonder vuilspuiterij naar anderen toe, iets wat maar steeds niet wil lukken bij een bepaalde club.

Begin jij nu ook al met hay equipo, Mourinho II? Volgens mij heb je niet helemaal opgelet, mijn beste Portugese vriend. De toespraak van onze grote vriend en fantastisch voetballer ?lvaro Arbeloa was natuurlijk totaal niet bedoeld om te jennen. Daarnaast was Piqu?, cabr?n, saluda al campe?n inderdaad totaal "geen vuilspuiterij naar anderen toe" en bovendien bijzonder origineel bedacht of dan tenminste een zeer goed gejatte variant van een elf jaar oude kreet van een superspits van een bepaalde club... De opmerking van Pepe aan Enrique Cerezo was ook totaal niet onaardig bedoeld. Dat de president Florentino P?rez doelbewust een camera in kijkt om Bar?a er aan te herinneren dat Real er elf heeft en Bar?a vijf, was natuurlijk ook niet om te sarren.

Wie de bal kaatst, kan deze terug verwachten, dus ik kan er in vinden dat Real-spelers en -supporters dit soort uitlatingen richting Bar?a en in het bijzonder Piqu? doen. Laten we nu niet gaan doen alsof ze daar in Madrid zo verheven zijn boven de rest van de voetbalwereld.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Begin jij nu ook al met hay equipo, Mourinho II? Volgens mij heb je niet helemaal opgelet, mijn beste Portugese vriend. De toespraak van onze grote vriend en fantastisch voetballer ?lvaro Arbeloa was natuurlijk totaal niet bedoeld om te jennen. Daarnaast was Piqu?, cabr?n, saluda al campe?n inderdaad totaal "geen vuilspuiterij naar anderen toe" en bovendien bijzonder origineel bedacht of dan tenminste een zeer goed gejatte variant van een elf jaar oude kreet van een superspits van een bepaalde club... De opmerking van Pepe aan Enrique Cerezo was ook totaal niet onaardig bedoeld. Dat de president Florentino P?rez doelbewust een camera in kijkt om Bar?a er aan te herinneren dat Real er elf heeft en Bar?a vijf, was natuurlijk ook niet om te sarren.

Wie de bal kaatst, kan deze terug verwachten, dus ik kan er in vinden dat Real-spelers en -supporters dit soort uitlatingen richting Bar?a en in het bijzonder Piqu? doen. Laten we nu niet gaan doen alsof ze daar in Madrid zo verheven zijn boven de rest van de voetbalwereld.

Heb jij naar de viering zitten kijken ?

Ik had een filmpje geplaatst van mikpunt nr 1 van Pique cs, Cristiano Ronaldo, waarvan o.a. onlangs een hele paradebus vol met Barca-spelers tijdens hun kampioensdingetje niet meer bijkwamen van het lachen na een optreden van standupper en NB oude CR maatje van vroeger bij United, toen die conaso zelf meetrok met het groepje rondom Ronaldo, Pique.

CR stond met de microfoon in de hand naast de EC en had dus h?t podium en publiek om even finaal 'na te trappen', heeft ie niet gedaan....dat was mijn punt !

Arbeloa heb ik niet eens gezien, dat liedje werd gezongen door h?t publiek in Bernabeu nadat Ronaldo het podium afliep..Jese, die opvolgde, is er niet eens op ingegaan. En Florentino werd door Barca-fans een beetje gebasht in San Siro (!) op het moment dat ie dat deed, en die sukkels filmden het zelf...wat wil je ?
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Misschien dat m'n Nederlands me nu even in de steek laat....maar gozer, wat ??:eek:
 

Xisco

Member
Heb jij naar de viering zitten kijken ?

Nee, maar ik volg de Spaanse sportkranten.

Als je nu wat duidelijker was geweest, dat het specifiek om Cristiano Ronaldo ging... Nu deed je het voorkomen dat alles wat Real Madrid is zo onbevlekt was tijdens de viering als ze pretenderen dat hun shirt is. Goed, Cristiano Ronaldo treft geen blaam, hij heeft netjes zijn verdiende feestje gevierd.

Om bij Portugezen uit de stal van Jorge Mendes te blijven, Jo?o Cancelo zou kandidaat zijn om Dani Alves op te volgen (die dan weer naar Juventus zou vertrekken).
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Als je nu wat duidelijker was geweest, dat het specifiek om Cristiano Ronaldo ging... Nu deed je het voorkomen dat alles wat Real Madrid is zo onbevlekt was tijdens de viering als ze pretenderen dat hun shirt is. Goed, Cristiano Ronaldo treft geen blaam, hij heeft netjes zijn verdiende feestje gevierd.

Hoohoho amigo, ik centreerde weliswaar CR met dat filmpje, maar dat neemt niet weg dat buiten Arbeloa ( die er waarschijnlijk voor betaald wordt ) er niemand in dienst van Real de blaam treft.

Verder pretendeerde ik heus geen Ave Maria richting Real...en het publiek ageert en reageert hoe het een voetbalpubliek betaamt, maar ik proef bij Barcelona-spelers gewoon toch net te vaak een kruideniersmentaliteit ongeacht de sportieve prestaties.

Wat Cancelo betreft, wel cool voor die jongen dat ie wordt gelinkt aan jullie, maar volgens mij is er een uit eigen stal die veel meer kans gaat maken op die plek...ben ff de naam alleen kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan