Is er iemand die zicht heeft op de prestaties van Zidane bij Real Madrid Castilla?
Arbeloa is dan ook een ware twitterheld, meer supporter dan voetballer
Ga z'n comebacks naar Pique wel missen eerlijk gezegd, maar mss houdt ie dat nog aan :duim:
Dit is wel een mooie met betrekking tot Arbeloa:
Dat eerste plaatje is eigenlijk nog mooier, inderdaad een icoon van het Spaanse voetbal dat afscheid heeft genomen. Van minder niveau, maar voor generatiegenoot Manuel Pablo geldt hetzelfde. Ook van Las Palmas overigens, maar een icoon van Deportivo. Hij heeft werkelijks alles meegemaakt met de club in zijn 18-jarige periode, van de landstitel in 2000, het verstorende feestje van de bekerfinale van 2002 in Bernab?u en de succesvolle CL-jaren tot de degradaties en de jaren in El Infierno.
Prachtige viering in Madrid, blij met de eigen prestaties en zonder vuilspuiterij naar anderen toe, iets wat maar steeds niet wil lukken bij een bepaalde club.
Begin jij nu ook al met hay equipo, Mourinho II? Volgens mij heb je niet helemaal opgelet, mijn beste Portugese vriend. De toespraak van onze grote vriend en fantastisch voetballer ?lvaro Arbeloa was natuurlijk totaal niet bedoeld om te jennen. Daarnaast was Piqu?, cabr?n, saluda al campe?n inderdaad totaal "geen vuilspuiterij naar anderen toe" en bovendien bijzonder origineel bedacht of dan tenminste een zeer goed gejatte variant van een elf jaar oude kreet van een superspits van een bepaalde club... De opmerking van Pepe aan Enrique Cerezo was ook totaal niet onaardig bedoeld. Dat de president Florentino P?rez doelbewust een camera in kijkt om Bar?a er aan te herinneren dat Real er elf heeft en Bar?a vijf, was natuurlijk ook niet om te sarren.
Wie de bal kaatst, kan deze terug verwachten, dus ik kan er in vinden dat Real-spelers en -supporters dit soort uitlatingen richting Bar?a en in het bijzonder Piqu? doen. Laten we nu niet gaan doen alsof ze daar in Madrid zo verheven zijn boven de rest van de voetbalwereld.
Heb jij naar de viering zitten kijken ?
Als je nu wat duidelijker was geweest, dat het specifiek om Cristiano Ronaldo ging... Nu deed je het voorkomen dat alles wat Real Madrid is zo onbevlekt was tijdens de viering als ze pretenderen dat hun shirt is. Goed, Cristiano Ronaldo treft geen blaam, hij heeft netjes zijn verdiende feestje gevierd.