U.G.
Well-known member
Af en toe verveel ik mij, en dan bekijk ik wat wedstrijden van de Braziliaanse competitie ja .
Ik denk dat er nog wel een grote aankoop gaat aankomen, en we kennen Perez inmiddels wel . En Bale is alweer 29 jaar, maar mijn gevoel zegt dat het over is bij Real. Dus wat blijft er over?
En ik lees dat Lopetegui onze Rodrigo wilt terughalen, maar dan moet je zwaar gaan betalen
Een speler a la Denilson of Quaresma halen? Bromear? O que amigo? Wat is daarvan het nut? Leuke bewegingen, veel vermaak maar zero rendement...
Toen ik terugkwam ooit uit Brazilie bleef ik het even volgen maar dat ebde weer snel weg
hmm...ben benieuwd wie ze gaan halen dan, voor Mbapp? of Neymar daarvoor moeten ze echt nog ergens goud van de Inca's voor hebben liggen ofzo, want dat worden absurde transferrecords. En Hazard met zo'n WK, we zullen zien.
Denilson en Quaresma, jongen, en ook Okocha...gewoon een papa-figuur als coach en laat maar schuiven die gasten. Coaches verdienen in de top 10+ miljoen maar kunnen dit soort talentniet begeleiden. Quaresma heeft Porto trouwens eigenhandig kampioen gemaakt in 2005,je had 'm toen moeten zien, en de man heeft garra. Nee, dit zijn topspelers waar veel te halen valt.
Laatst bewerkt: