Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

U.G.

Well-known member
Tomas Roncero, Madridista-reporter raakte vlak voor het vertrek van Ronaldo een beetje verhit. Ronaldo mocht van hem onder geen beding vertrekken, hij zou het niet kunnen verdragen hem bij een andere club te zien ! WTF :eek:


Ondertussen mengt Barcelona zich ook in de strijd om Hazard ( zoals wel vaker wordt bericht wanneer een vedette naar ??n van die twee dreigt te gaan ).
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zou toch echt voor Mbepp? gaan, hoewel daar wel een behoorlijk prijskaartje aan zal hangen.
Ik begrijp dat ze nu ook bezig zijn met Bale die wellicht naar MU gaat. Dan zou ik Benzema ook voor een wereldbedrag verpatsen en Hazard ook nog halen.
 

Janssen

Well-known member
Hazard/Neymar + Lukaku. Zoiets zal het wel worden toch? Bale de andere kant op ter compensatie.
 

U.G.

Well-known member
Ik zou toch echt voor Mbepp? gaan, hoewel daar wel een behoorlijk prijskaartje aan zal hangen.
Ik begrijp dat ze nu ook bezig zijn met Bale die wellicht naar MU gaat. Dan zou ik Benzema ook voor een wereldbedrag verpatsen en Hazard ook nog halen.

Mbapp?, die jongen is pas 19 en sterkhouder van heel waarschijnlijk de nieuwe wereldkampioen, ?n ook nog eens werknemer van PSG ! Dat wordt me nog eens een prijskaartje ;)

Als Bale vertrekt kan er idd nog iets 'leuks' gebeuren, maar Hazard/Neymar ?n Mbapp? dat lukt Real toch niet ?
 

Eef de Kip

Well-known member
Mbapp?, die jongen is pas 19 en sterkhouder van heel waarschijnlijk de nieuwe wereldkampioen, ?n ook nog eens werknemer van PSG ! Dat wordt me nog eens een prijskaartje ;)

Als Bale vertrekt kan er idd nog iets 'leuks' gebeuren, maar Hazard/Neymar ?n Mbapp? dat lukt Real toch niet ?
neuh maar ik zou als Madrid zijnde echt gaan voor Hazard en Mbapp?. Met Neymar haal je volgens mij een hoop trubbels in huis.

Ronaldo was 100 miljoen. 100 voor Bale en 50 voor Benzema. En ik heb de indruk dat er nog wel wat geld apart staat daar.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij heeft Real de laatste jaren niet buitensporig geld uit gegeven dus er kan nog wel wat komen.

Ik dacht dat er een prijskaartje aan Mbappe hing van 400 miljoen.
 

Ska P 187

Well-known member
Tomas Roncero, Madridista-reporter raakte vlak voor het vertrek van Ronaldo een beetje verhit. Ronaldo mocht van hem onder geen beding vertrekken, hij zou het niet kunnen verdragen hem bij een andere club te zien ! WTF :eek:


Mooie woorden, eerlijk is eerlijk...









Laten we hopen dat hij in hemelsnaam gelijk heeft!!!
 

U.G.

Well-known member
Ongewild misschien de mooiste afscheidsspeech voor Ronaldo. Treffend. Die metaforen van papa en mama y los ninos :D

Maar als Florentino hem had willen houden...zat ie nog in Spanje. Het wordt koud in Madrid :D
 

Raul

Well-known member
Al die heisa over Vinicius vind ik echt vreemd. Ik heb hem gevolgd, wat is het verschil tussen een jonge Denilson of Quaresma? Ik moet het maar eens zien eigenlijk. De zoveelste circusartiest uit Brazili?? Laat ik het mis hebben ;)
 

U.G.

Well-known member
Al die heisa over Vinicius vind ik echt vreemd. Ik heb hem gevolgd, wat is het verschil tussen een jonge Denilson of Quaresma? Ik moet het maar eens zien eigenlijk. De zoveelste circusartiest uit Brazili?? Laat ik het mis hebben ;)

Volg je de Brasileirao ?

Zo langzamerhand begin ik te geloven dat Real helemaal geen grote aankopen gaat doen deze zomer. James terughalen, en Isco voorgoed in de basis and let's role. Ik vrees sowieso een grote droogte qua goals de komende tijd in grote wedstrijden, ongeacht wie ze binnen hengelen.

Trouwens, ik zou als club geen nano seconde aarzelen mocht ik als club een jonge Quaresma of Denilson kunnen vastleggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die voorzitter heeft staan brullen dat ze nooit meer geld hebben gehad. Die gaat echt wel een naam halen. Ook zeker gezien zijn geschiedenis.
 

Raul

Well-known member
Volg je de Brasileirao ?

Zo langzamerhand begin ik te geloven dat Real helemaal geen grote aankopen gaat doen deze zomer. James terughalen, en Isco voorgoed in de basis and let's role. Ik vrees sowieso een grote droogte qua goals de komende tijd in grote wedstrijden, ongeacht wie ze binnen hengelen.

Trouwens, ik zou als club geen nano seconde aarzelen mocht ik als club een jonge Quaresma of Denilson kunnen vastleggen.

Af en toe verveel ik mij, en dan bekijk ik wat wedstrijden van de Braziliaanse competitie ja :).

Ik denk dat er nog wel een grote aankoop gaat aankomen, en we kennen Perez inmiddels wel :). En Bale is alweer 29 jaar, maar mijn gevoel zegt dat het over is bij Real. Dus wat blijft er over?

En ik lees dat Lopetegui onze Rodrigo wilt terughalen, maar dan moet je zwaar gaan betalen ;)

Een speler a la Denilson of Quaresma halen? Bromear? O que amigo? Wat is daarvan het nut? Leuke bewegingen, veel vermaak maar zero rendement...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan