PSV - Roda JC Kerkrade

PSV - Roda JC Kerkrade

  • PSV

    Stemmen: 5 50,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 30,0%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Max

Administrator
Forumleiding
Morgen gaan we toch weer puntverlies oplopen in Groningen. Altijd een kut wedstrijd die ons totaal niet ligt. Wellicht dat Ajax dan gelijk speelt en dat wij dan met een nederlaag weer de verliezer van het weekend zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een club, stunten in Europa en met verreweg de beste selectie slechts 3e staan in de mickey mouse competitie. Heel bijzonder
 

gevegt

Well-known member
Geen idee of er hier Roda fans zijn, maar gefeliciteerd met het punt.
Wel mooi voor ons dat we deze ronde weer een punt inlopen op de concurrentie.

Zo, en nu duik ik de kroeg in.

Hup PSV!
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, boven verwachting presteren in de CL om vervolgens te krikkemikken tegen een nikserig team in de competitie, waar ken ik dat van.
 

Joost

Well-known member
Die vrije trap waar die gelijkmaker uit valt, das toch gewoon een vrije trap andersom? Van Peppen krijgt een behoorlijke duw in z'n rug.
 

Mario

Well-known member
PSV laat het dit seizoen behoorlijk afweten tegen de kleinere tegenstanders, zonde ... Dit gaat ons nog de titel kosten.
 

stc

Well-known member
Ik ben net terug uit Eindhoven. PSV speelde slecht en de spelers waren niet geconcentreerd en scherp. De beste speler van PSV vond ik Bergwijn en daar is alles mee gezegd. Het niveau van Roda was ook niet best, maar zij hebben alleen een punt aan deze wedstrijd overgehouden door de arbitrage en wederom een slechte wedstrijd van PSV.
 
Bovenaan