PSV - Roda JC Kerkrade

PSV - Roda JC Kerkrade

  • PSV

    Stemmen: 5 50,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 30,0%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

gevegt

Well-known member
Hoe gay het ook mag lijken: Ik drink alleen 's ochtends tot een uur of 10 nog koffie en daarna alleen maar thee en water tot ik thuis aan het bier kan. Wat een pret voor m'n pens is dat!

Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.
 

Shayman

New member
Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.

Uiteraard want dat ben ik ook. Maar ik heb wel wat echte dingen gedaan en heb paar weken terug nog ruzie gehad met een dame van jaar of 30 omdat haar jongere zusje wel een nachtje in Shayman's bedje wou doorbrengen terwijl ik een duidelijke ring en tat heb voor mijn vriendin dus ik word in elk geval mooi oud. :duim:
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Uiteraard want dat ben ik ook. Maar ik heb wel wat echte dingen gedaan en heb paar weken terug nog ruzie gehad met een dame van jaar of 30 omdat haar jongere zusje wel een nachtje in Shayman's bedje wou doorbrengen terwijl ik een duidelijke ring en tat heb voor mijn vriendin dus ik word in elk geval mooi oud. :duim:
Haha, ik moest echt hardop lachen. Zoveel emotie.
 

Hankie

Well-known member
Uiteraard want dat ben ik ook. Maar ik heb wel wat echte dingen gedaan en heb paar weken terug nog ruzie gehad met een dame van jaar of 30 omdat haar jongere zusje wel een nachtje in Shayman's bedje wou doorbrengen terwijl ik een duidelijke ring en tat heb voor mijn vriendin dus ik word in elk geval mooi oud. :duim:

Had ze een stok en een hond?
 

erka

Well-known member
:wtf: sjongejonge...

ik voor de Rothosen? Niemals!

denk trouwens een makkie, 1-0 ofzo.
 

Abubakari

Well-known member
Terecht. Echte topclubs beginnen vaak al wat eerder te spelen. Ajax begint meestal pas na de wedstrijd met voetballen.

Echte topclubs zijn recordkampioen en staan bovenaan en laten niet tegen het halve rechterrijtje punten liggen.
 

De Wolf

Well-known member
Na gisteren vraag ik mij af of niet gewoon de rest zo slecht is.

Uitgeschakeld worden door Oostenrijkers na een ruime overwinning en niet kunnen winnen van een paar Noren
 
Bovenaan