PSV - Roda JC Kerkrade

PSV - Roda JC Kerkrade

  • PSV

    Stemmen: 5 50,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 30,0%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Abubakari

Well-known member
Ik vind dat heel aangenaam. Bij mijn vorige club was het ook altijd heel rustig. Dat maakt de overgang wat kleiner.

Als je nu een Willem II avatar neemt en WII-Roda eindigt volgend weekend gelijk heb je toch nog 3 punten gepakt tegen Roda JC. Dat je er 3 wedstrijden en 3 weken over doet, ach een kniesoor die daar op let.
 

inhethoekje

Active member
Ik ben net terug uit Eindhoven. PSV speelde slecht en de spelers waren niet geconcentreerd en scherp. De beste speler van PSV vond ik Bergwijn en daar is alles mee gezegd. Het niveau van Roda was ook niet best, maar zij hebben alleen een punt aan deze wedstrijd overgehouden door de arbitrage en wederom een slechte wedstrijd van PSV.


Roda had moeten rusten met een 0-1 voorsprong,voor de rest heeft Roda gewoon goed gespeeld, dat ze de laatste 15 minuten vrouw en kinderen eerst hanteerden doet daar niks aan af.
Je moet de schuld van het belabberde spel van PSV niet afschuiven op Roda of de scheids, dat verdienen ze niet,PSV niet omdat ze dan teveel eer zouden krijgen voor hun belabberde spel en Roda al helemaal niet want die speelden gewoon wel heel geconcentreerd hun wedstrijd.
 

De Wolf

Well-known member
Opgehemeld worden na een doordeweeks succesje. Dan wordt het in het weekend alleen maar lastig.
Kunnen wij over meepraten na die bekerklassieker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Al die PSV-ers in Oranje en snel een beetje!

Kan makkelijk:

Zoet; Brenet, Bruma, De Wijs, Willems; Hendrix, Maher, Pr?pper; Narsingh, De Jong, Locadia. Wissels: Pasveer, Koch, Schaars, Vloet en Bergwijn.

Wedden dat Blind met zijn Ajax kop nog niet eens de helft van bovenstaande namen oproept?
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind het gewoon echt bizar, okay, dat je niet met 6-0 wint na een doordeweekse CL pot, maar dit is wel het andere uiterste. Zeker als je concurrenten uitwedstrijden tegen angstgegners hebben en je dus goeie zaken had kunnen doen. Tegen een Roda JC wat er al tijden werkelijk niks van bakt. Maar goed, mij hoor je niet klagen. PSV mag van mij nog wel een tijdje Europees bezig blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het gewoon echt bizar, okay, dat je niet met 6-0 wint na een doordeweekse CL pot, maar dit is wel het andere uiterste. Zeker als je concurrenten uitwedstrijden tegen angstgegners hebben en je dus goeie zaken had kunnen doen. Tegen een Roda JC wat er al tijden werkelijk niks van bakt. Maar goed, mij hoor je niet klagen. PSV mag van mij nog wel een tijdje Europees bezig blijven.

De Champions League is dan ook niet zo'n sterke competitie als de Eredivisie.
 

Abubakari

Well-known member
De Champions League is dan ook niet zo'n sterke competitie als de Eredivisie.

Vandaar dat de UEFA er alles aan doet om zo weinig mogelijk Nederlandse clubs in de CL te krijgen. Je moet er niet aan denken dat Heracles, Roda en Excelsior ook nog mee zouden doen. Kun je de halve finale zo invullen.
 

ALenstra

Well-known member
Vandaar dat de UEFA er alles aan doet om zo weinig mogelijk Nederlandse clubs in de CL te krijgen. Je moet er niet aan denken dat Heracles, Roda en Excelsior ook nog mee zouden doen. Kun je de halve finale zo invullen.

Zou ook niet goed zijn voor het Nederlands voetbal als dat soort clubs Europa ingaan zegt men dan.
Maar PSV moet zich schamen dat ze niet van Roda JC winnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo verlies je twee punten en loop je toch in op Ajax en Feyenoord. Het kan zomaar.
 

Shayman

New member
Stel klootviolen; ga je door in de CL en moet je alleen even thuis tegen Roda wat dit seizoen weinig voorstelt. Je weet ook nog dat Ajax en Feyenoord geen leuke uitwedstrijden voor de boeg hebben en dan speel je zo ongelooflijk zaaddodend?

Hopelijk winnen we de CL wel want kampioen word je zo niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit was het speelweekend waarin PSV Feyenoord voorbij had gemoeten en Ajax had moeten naderen. In die zin zijn zij de grote verliezer van dit weekend.
 

Shayman

New member
Dit was het speelweekend waarin PSV Feyenoord voorbij had gemoeten en Ajax had moeten naderen. In die zin zijn zij de grote verliezer van dit weekend.

Ook al is 50% daarvan gelukt toch heb ik wel het gevoel dat je beetje gelijk hebt.
 
Bovenaan