PSV - Roda JC Kerkrade

PSV - Roda JC Kerkrade

  • PSV

    Stemmen: 5 50,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 3 30,0%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

RickPSV

Active member
dd31d237c3495a837dcb678ab2b7c256.jpg


Zaterdag om 18:45 is het PSV tegen Roda JC, een wedstrijd die altijd lastig is voor PSV. Vorig jaar schakelde Roda PSV nog uit in de beker door in de verlening met 3-2 te winnen. Hopelijk doen de PSVers het zaterdag beter. Na het doorgaan in Champions League moet PSV zich ook weer focussen op de Eredivisie, volgens Marcel Brands het belangrijkste voor PSV. Zelf volg ik de wedstrijd lekker vanaf vak GG, hopen op 'n goede sfeer dus.

Prettige wedstrijd gewenst en hup die o
 

erka

Well-known member
Terecht. Echte topclubs beginnen vaak al wat eerder te spelen. Ajax begint meestal pas na de wedstrijd met voetballen.
 

gevegt

Well-known member
Dat zou mij een gloryhunter maken, dat is zeker niet het geval.

Maar nu PSV zo ver is, moeten we het alle ruimte geven. Kunnen ze meer uitrusten.
Je bent geen gloryhunter, maar stiekem hou je gewoon van goed en manlijk voetbal.
Nog een half jaar en je hebt een seizoenkaart.
Nu je het licht begint te zien, ga ik er van uit dat je over een jaartje ook een Rothosen bent!:duim:
 

JFK

Well-known member
Erka heeft ondertussen alle CD's van Guus Meeuwis besteld.
Nu is hij driftig op zoek naar een poster van Pieter van den Hoogenband.
 

gevegt

Well-known member
Erka heeft ondertussen alle CD's van Guus Meeuwis besteld.
Nu is hij driftig op zoek naar een poster van Pieter van den Hoogenband.
Ga jij nu insinueren dat Erka homo is?
Niet dat daar iets mis mee zou zijn, natuurlijk.
 

Shayman

New member
Kut!

Wordt het niet eens dat jij voorlopig even offline gaat?

Sorry, ik werk al een tijdje 4 dagen per week omdat ik snip moet opmaken dus dan hou ik wat scherpte over wat ik dan hier kwijt moet. Vanaf 4 januari is het weer normaal dus even paar weken volhouden nog.
 

JFK

Well-known member
Sorry, ik werk al een tijdje 4 dagen per week omdat ik snip moet opmaken dus dan hou ik wat scherpte over wat ik dan hier kwijt moet. Vanaf 4 januari is het weer normaal dus even paar weken volhouden nog.

Sportief!
 

Shayman

New member
Zit je nog aan de koffie?

Hoe gay het ook mag lijken: Ik drink alleen 's ochtends tot een uur of 10 nog koffie en daarna alleen maar thee en water tot ik thuis aan het bier kan. Wat een pret voor m'n pens is dat!

JFK zei:
Bedankt, ik kan er ook niks aan doen want werd me gewoon opgedrongen omdat ik te weinig vrije dagen had opgenomen.
 
Bovenaan