Primera División

JMD

Well-known member
2-1 geworden voor de Basken. Sevilla won eerder vanavond, zij staan 4e op 3 punten van Atletico, dat nog wel 1e staat, maar als Barcelona woensdag de inhaalwedstrijd wint dan staan zij op kop met 1 punt meer dan Atletico.
 

Batigoal

Well-known member
Wel handig als Pique op 5 meter afstand verdedigd.

Over een week Barcelona-Atletico op zaterdagmiddag en zondagavond Real Madrid-Sevilla. Dat zetten we maar even in de agenda.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja die was afgelopen week ook al zo scherp, die moet echt een stapje terug gaan doen want echt heel goed is die niet meer.
Mingueza ook maar weer is kinderlijk in de fout. En nou weet ik dat er bij elke goal in principe een fout aan vooraf gaat maar bij Barcelona kan ik ze over dit seizoen niet meer op 2 handen tellen. Wat dat betreft zou ik het echt knap vinden van Koeman als die kampioen zou worden.
Of loop ik nu in de polonaise?
 

U.G.

Well-known member
Ook vroeger vond ik het beste van Pique vooral Shakira hoor. Ook al was dat nog in een tijd dat je nog net niet werd gefusileerd als je een slecht woord had over Santa Virgem Maria Barça. Ondanks scherpte en gebrek aan snelheid toch best wel een goeie sidekick voor Puyol, en in Spanje voor Ramos, maar vooral toch meegelift op de successen. Just saying.

Het wordt steeds moelijker raden wie kampioen wordt van Spanje. We gaan het wel beleven, het is wel weer tijd voor een lap tekst van Xisco.
 
Bovenaan