Primera División

Abubakari

Well-known member
Barca genaderd tot een punt en nu is Luis Suarez ook nog uit de running met een spierblessure.
Ik had het Suarez wel gegund om met Atletico kampioen te worden, maar gun het Koeman en de oud Ajacieden ook wel dat ze kampioen worden. Kortom, als Real geen kampioen wordt vind ik het wel best.
 

U.G.

Well-known member
Nu Barça en Real weer een beetje op niveau lijken te komen is Atletico het helemaal kwijt. Ze spelen dan ook écht belabberd.

Een eventuele winnaar in de clasico zou hele goede zaken doen in de titelstrijd.
 

U.G.

Well-known member
Ja ja Real staat er toch gewoon weer. Het laat het beste voetbal zien sinds het vertrek van Ronaldo, eerst tegen Liverpool en nu Barça.

Het is/wordt spannend.
 

U.G.

Well-known member
Een vierluik meerdere malen gelezen ? Dat vind ik een mooie passie. Ik moet nog aan m'n eerste Zafón boek beginnen, shame on me.

Ik mis de la liga van een jaar of 5 geleden best wel, ook de randzaken. Zeker wel.
 

Makanaky

Well-known member
Van Gaal vond 2-0 bij rust onterecht, een 'vertekening in het nadeel vd aanvallende partij'. Toen heb ik het geluid maar even een kwartiertje uit gezet.
 

Marinos

Well-known member
Ik begrijp dat Koeman het een 100% penalty vond met Braitwaith maar daar gebeurde toch helemaal niks?
 

JMD

Well-known member
Ik begrijp dat Koeman het een 100% penalty vond met Braitwaith maar daar gebeurde toch helemaal niks?
Nee, dat vond ik ook...

Vond het een gekke wedstrijd, Real had er een aantal meer kunnen maken, maar ook Barcelona raakte een paar keer de paal/lat.
En wat een noodweer na rust...
 

Batigoal

Well-known member
Het is toch wel pijnlijk dat Barcelona dit seizoen zowat alle wedstrijden tegen een tegenstander van niveau verliest.

Dat balletje van Benzema was wel heel lekker trouwens.
 

Eef de Kip

Well-known member
die bal in de blessuretijd tegen de lat.

Volgende week toch tegen Atletico? Die moet je dan wel winnen en dan ligt het nog steeds open. Real zien ik nog wel en keertje gelijk spelen.
 

Bonehead

Well-known member
Van Gaal vond 2-0 bij rust onterecht, een 'vertekening in het nadeel vd aanvallende partij'. Toen heb ik het geluid maar even een kwartiertje uit gezet.

Ik heb het geluid juist harder gezet. Lowie vond Ajax 2 goed voetballen tegen Valladolid. Die zaten alleen maar te verdedigen. Cabaret van de hoogste plank en dan zijn er hordes mensen die blind achter het orakel aanlopen. Goud gewoon.
 

U.G.

Well-known member
Van Gaal vond 2-0 bij rust onterecht, een 'vertekening in het nadeel vd aanvallende partij'. Toen heb ik het geluid maar even een kwartiertje uit gezet.

Meteen na de wedstrijd vond hij dat Real 'de verplichting niet nakwam om de kijkers te vernaken'...en sluit op het laatst toch af met 'het was echt een geweldig voetbalpotje.' Louis is gewoon een ster.
 
Bovenaan