SanMark.
Well-known member
Iemand ?Vraag natuurlijk blijft staan. Wat werd er gezegd.
Iemand ?Vraag natuurlijk blijft staan. Wat werd er gezegd.
Iemand ?
Die 3 punten in mindering blijft natuurlijk no way staan als Valencia vanwege racisme van het veld stapt en niet terug komt.
Als ze echt om racisme van het veld stappen? Lijkt me stug dat die straf dan onder alle internationale verontwaardiging die dan ontstaat gehandhaafd blijft. Zeker in het huidige politiek correcte klimaat.Als Valencia weg was gebleven hadden ze die 3 punten nooit meer teruggezien.
Als ze echt om racisme van het veld stappen? Lijkt me stug dat die straf dan onder alle internationale verontwaardiging die dan ontstaat gehandhaafd blijft. Zeker in het huidige politiek correcte klimaat.
Waar in dit geval dan eens een keer niks mis zou zijn.
Beschaving is natuurlijk ook nog ver te zoeken op dat Iberisch schiereiland.😇
Ik zou het ergens anders zoeken dan in een land met een chronisch leugenaar als despoot.Wordt al aan gewerkt, er wordt bijv al een werkbezoek geregeld aan de belastingdienst in Nederland. Komt goed.
Allemaal dus weer enorm opgeklopt.Daar komen we nooit achter, wit zegt dat er niets werd gezegd, zwart zegt dat er iets racistisch werd geroepen.
Er was helemaal geen heat op dat moment.Allemaal dus weer enorm opgeklopt.
En is het nu dan zo erg als je kut neger zegt in the heat of the moment ? (o.i.d.)
Als je iemand in het heetst van de strijd uitscheldt op iets waar hij niets aan kan doen, zoals huidskleur of gender, is het echt heel fout. Dat zegt namelijk iets over jezelf en je gedachte over zo'n persoon.Allemaal dus weer enorm opgeklopt.
En is het nu dan zo erg als je kut neger zegt in the heat of the moment ? (o.i.d.)
Maar is vuile kut neger nu zoveel erger dan vuile kut rooie , of vuile kut boer?Als je iemand in het heetst van de strijd uitscheldt op iets waar hij niets aan kan doen, zoals huidskleur of gender, is het echt heel fout. Dat zegt namelijk iets over jezelf en je gedachte over zo'n persoon.
Het vuurtje kan natuurlijk al een poosje hebben gesmeuld.Er was helemaal geen heat op dat moment.
Dat laatste is een keuze.Maar is vuile kut neger nu zoveel erger dan vuile kut rooie , of vuile kut boer?
Hoe vaak ik vroeger wel voor kut boer e.d. ben uitgemaakt , als je in de 'grote stad' moest voetballen. Weinig keuze aan.Dat laatste is een keuze.
Je begrijpt er dus nog steeds niet zo veel van.
Dat laatste klopt. Vooral omdat het een minderheid is wat het lekker makkelijk maakt.Hoe vaak ik vroeger wel voor kut boer e.d. ben uitgemaakt , als je in de 'grote stad' moest voetballen. Weinig keuze aan.
Snap jij het wel ?
Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
Ik denk eigenlijk hoe meer pigment hoe groter de gevoeligheid.
Op deze schaal is het een keuze als je gekwets wilt voelen.Dat laatste klopt. Vooral omdat het een minderheid is wat het lekker makkelijk maakt.
Als je dat constant hoort wordt het toch een beetje minder leuk.
Daar zijn we het gelukkig mee eens.Op deze schaal is het een keuze als je gekwets wilt voelen.
Dan heb ik niet over de spreekkoren of het bewust iemand uitsluiten om zijn kleur, want dat vind ik misselijkmakend.
Maar als je bij elke scheldpartij de racismekaart trekt devalueer je de gehele racisme 'discussie'.