Primera División

Makanaky

Well-known member
Mijn god, als je nou na 30 jaar nog niet weet hoe die man in elkaar steekt.
Tuurlijk wel maar de nekharen blijven altijd vol plaatsvervangende schaamte overeind staan als ik zulke onzin hoor. Dit is overigens de eerste keer in mijn leven dat ik dat benoem op de interwebs, mijn god.
 

U.G.

Well-known member
Mwah, je moet vooral benoemen wat je wil hoor maar soms komt het wel is over bij mensen alsof ze iets compleet nieuws horen bij die man.

Je verwacht het, maar als het komt dan verbaast het je toch wel een beetje. Zoiets.

Ik vind het vermakelijk hoor, ze moeten 'm vaker vragen. Meen ik.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het vermakelijk hoor, ze moeten 'm vaker vragen. Meen ik.
Mooi toch, beetje dwars. Beetje dan de grijze muizen die allemaal open deuren intrappen. Dan krijg ik het gevoel dat ik daar ook kan gaan zitten. En dan heb ik dan weer niet als Lowie aan het woord is.
 

gevegt

Well-known member
Mooi toch, beetje dwars. Beetje dan de grijze muizen die allemaal open deuren intrappen. Dan krijg ik het gevoel dat ik daar ook kan gaan zitten. En dan heb ik dan weer niet als Lowie aan het woord is.
Niet een beetje dwars. eerder een supporter van Barcelona.
 

JMD

Well-known member
Real komt niet verder dan 0-0 bij getafe en staat dus weer 3 punten achter de stadgenoot. Barcelona staat nu qua verliespunten 2e en omdat zij Atletico nog ontvangen hebben ze d etitel in eigen hand. Sevilla staat op 6 punten overigens en zij moeten nog naar Atletico en Real, zouden zij nog voor een stunt kunnen zorgen?
 

JMD

Well-known member
En na een midweekse winst komt Real thuis tegen Betis weer niet verder dan 0-0. De ploeg staat 3 punten voor op Barcelona, maar de Catalanen hebben 2 duels minder gespeeld. De Koninklijke staat nu 2 punten achter op Atletico en de roodwitten hebben 1 duel minder gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Het had zelfs nog erger kunnen zijn als Borja Iglesias, die er volgens Sierd de Vos "uitziet alsof hij onder een brug slaapt", gewoon één van de opgelegde kansen had benut. Daarmee kwam Real goed weg. De titelstrijd blijft wel lekker spannend.
 
Bovenaan