Eef de Kip
Well-known member
Mijn god, als je nou na 30 jaar nog niet weet hoe die man in elkaar steekt.
Tuurlijk wel maar de nekharen blijven altijd vol plaatsvervangende schaamte overeind staan als ik zulke onzin hoor. Dit is overigens de eerste keer in mijn leven dat ik dat benoem op de interwebs, mijn god.Mijn god, als je nou na 30 jaar nog niet weet hoe die man in elkaar steekt.
Mwah, je moet vooral benoemen wat je wil hoor maar soms komt het wel is over bij mensen alsof ze iets compleet nieuws horen bij die man.Dus, zijn nonsense hoef je niet eens meer te benoemen bedoel je 😊
Nou in dat geval is het je vergeven.Dit is overigens de eerste keer in mijn leven dat ik dat benoem op de interwebs, mijn god.
Mwah, je moet vooral benoemen wat je wil hoor maar soms komt het wel is over bij mensen alsof ze iets compleet nieuws horen bij die man.
Mooi toch, beetje dwars. Beetje dan de grijze muizen die allemaal open deuren intrappen. Dan krijg ik het gevoel dat ik daar ook kan gaan zitten. En dan heb ik dan weer niet als Lowie aan het woord is.Ik vind het vermakelijk hoor, ze moeten 'm vaker vragen. Meen ik.
Niet een beetje dwars. eerder een supporter van Barcelona.Mooi toch, beetje dwars. Beetje dan de grijze muizen die allemaal open deuren intrappen. Dan krijg ik het gevoel dat ik daar ook kan gaan zitten. En dan heb ik dan weer niet als Lowie aan het woord is.
Klopt, hij is beide.Het een sluit het ander niet uit toch?
Nee, hij is niet een beetje dwars, voor de rest heb je wel gelijk hoewel ik het aantal cm nog steeds niet weet maar dat gaat JMD ongetwijfeld oplossen.dus ik had gelijk.
Die moeten nog tegen Barca.Zou Atletico het dan toch gaan redden? Die gaan toch weer wat beter de laatste paar weken lijkt het.
Belangrijk potje vandaag. Uiteraard nog de wedstrijd tegen Barca, maar dit is ook een van de zwaarste nogZou Atletico het dan toch gaan redden? Die gaan toch weer wat beter de laatste paar weken lijkt het.
Gelijkspel is voldoendeDie moeten nog tegen Barca.