Primera División

Satyr

Administrator
Forumleiding
Barcelona en Real Madrid strijden bijna traditioneel weer samen voor de titel, met daarachter Atletico, Valencia en Sevilla op jacht naar de 3e plaats.

Hup Eibar!
 

Kielse Rat

Well-known member
Barcelona en Valencia laten er geen gras over groeien. Na 10 minuten al een goal van Suarez en een gemiste strafschop van Valencia.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu weer een bal op de paal van Valencia.

Valencia is echt 10 keer beter, maar toch leidt Barcelona.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo is het inderdaad. Al miste Messi ook wel een opgelegde kans op 2-0. Het is nog maar de eerste keer dat ik Valencia zie spelen dit seizoen maar ik moet zeggen, leuk elftal. Ik hoop dat ze de top 4 kunnen halen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik schakel terug in vanaf F1 en zie Messi een vrije trap op de kruising leggen.

1-0 nog steeds.

Suarez gaat eraf, Pedro komt erbij. Messi zal dan centraal komen te spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Uiteindelijk 2-0 geworden via Messi. Real en Atletico winnen ook. Maar alle 3 leken ze de wedstrijden van afgelopen week in de benen te hebben. Gaat nog wat worden komende week. Bij Real vielen Bale en Modric geblesseerd uit.

Hele lekkere goal van Griezmann trouwens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor Eibar komt de streep toch wel dichtbij. Cordoba vormt geen gevaar meer, maar Deportivo en Granada kunnen nog over Eibar heen. Met Deportivo scheelt het maar twee puntjes en een vergelijkbaar doelsaldo en Granada met zes punten vormen zeker een gevaar. Eibar heeft eigenlijk nauwelijks nog punten gepakt dit kalenderjaar. Toch wel zonde, het ging allemaal zo heerlijk voorspoedig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is grappig. Een goal werd bij Barcelona vanavond opgevolgd door een assist. Al mag Messi het bal openen en sluiten.

CDtB9JMXIAAs3iG.png
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb het duel gister opgenomen en zonder iets te weten zonet bekeken. Wat een grandioos spel van Barcelona zeg. Geweldig om naar te kijken. Ook al is het maar Getafe, dit belooft wat voor de confrontatie van volgende week tegen Bayern.
 

Ska P 187

Well-known member
Barca vanmiddag tegen en in Cordoba om 16.00 ?s middags. Ik ben benieuwd of de warmte nog een rol gaat spelen, want de zomer is nu echt in het land. Op tijd van aftrap wordt een 32 graden verwacht. Opzich zou Barca dit gemakkelijk moeten kunnen winnen en dan hopend op puntverlies van Madrid in en tegen Sevilla, de wedstrijd van dit weekend wat mij betreft. Sevilla is al weet ik veel hoe lang ongeslagen in eigen huis, nog even volhouden dus!
 

Kielse Rat

Well-known member
Dit gaat toch echt nergens meer over. Barcelona maakt in een week tijd 14 goals... Su?rez ook weer lekker bij schot, maakte zijn eerste hattrick voor Barcelona.
 

A345

New member
Die tattoos van Messi zien er wel afzichtelijk uit. Als er iemand is bij wie dat niet staat, is hij het wel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Help me even, waarom moet de Spaanse competitie plat? Omdat Barcelona en Madrid niet meer zelf hun uitzendrechten mogen verkopen, maar dit samen met de overige clubs moeten doen? Met andere woorden: De Spaanse KNVB legt de competitie stil omdat de twee topclubs hun zin niet krijgen?
 
Bovenaan