Pascallovic
Well-known member
Wat een frustratie omdat Real een keer wint in EL Classico.
Van Hanegem ziet het echt niet meer.
Nou laat maar zien dan. Voor de draad ermee. Lulhannes.
Nee hoor, ik zit wat te dollen richting UG, als twee kneuzen zonder humor daar op gaan drammen kun je hem krijgen ook.
Nee hoor, ik zit wat te dollen richting UG, als twee kneuzen zonder humor daar op gaan drammen kun je hem krijgen ook.
Ben je voor Feyenoord ofzo? Dan ben je onderhand wel gewend aan het feit dat je klassiekers verliest ja.Wat een frustratie omdat Real een keer wint in EL Classico.
Relax boys ....Twee megavoetballers...al ongekend lang continu wereldtop. Messi en Ronaldo, whatever, nooit meegemaakt zo?n lange rit voor topsporter aan de definitieve top. Jammer dat de erkenning om een of ander reden wegvalt vaak voor Ronaldo....maar goed, daar heb je dan de lange neus modus voor.
Dat vergelijken dat wordt ik een beetje moe van.
Verder ging deze put helemaal nergens om nat??rlijk.
Dinsdag is w?l belangrijk.
Jemig, wat ben jij een frusti.
Echt zo'n nep-Barcasupporter die alleen maar voor Barcelona is omdat de ploeg mooi kan voetballen, maar als het een keer niet lukt boos is als een kind dat is verteld dat Sinterklaas niet bestaat...
Relax boys ....Twee megavoetballers...al ongekend lang continu wereldtop. Messi en Ronaldo, whatever, nooit meegemaakt zo?n lange rit voor topsporter aan de definitieve top. Jammer dat de erkenning om een of ander reden wegvalt vaak voor Ronaldo....maar goed, daar heb je dan de lange neus modus voor. Het is cool Janssen.
Guttegut, een lafaard nog wel...Haha, lafaard. Nu niet de aandacht afleiden, waar blijf je met je voorbeelden.
Doet-ie goed tegen de kleintjes. In de topwedstrijden weer onzichtbaar straks.
Die staat er toch nooit als hij er moet staan? Scoort 13 keer als ze met 26-0 van Almeria ofzo winnen ja. Choker.
Ronaldo zoals vanouds zodra het er om gaat. Volgende week weer 11 keer scoren tegen Eibar en dan stoer doen.
http://www.vi.nl/nieuws/de-cijfers-van-cristiano-vooral-op-schot-tegen-de-kleintjes.htm?
Nee toch? Wat verrasssend!
Die homo scoort met zijn tweede balcontact vanavond.
Wat vreemd ik kan in de 2e helft al 3 serieuze balcontacten voor de geest halen. Schot op de lat, dit doelpunt en een twee tegen twee situatie die hij niet aflegde.
Schei toch uit, hij speelt gewoon een klote pot.
Zonnebank van Ronaldo heeft de hele week op standje Geordie gestaan.
Suarez had de 1-0 moeten maken.
Die homo scoort met zijn tweede balcontact vanavond.