Primera División

Janssen

Well-known member
Nee hoor, ik zit wat te dollen richting UG, als twee kneuzen zonder humor daar op gaan drammen kun je hem krijgen ook.
 

JMD

Well-known member
Nou laat maar zien dan. Voor de draad ermee. Lulhannes.

Jemig, wat ben jij een frusti.

Echt zo'n nep-Barcasupporter die alleen maar voor Barcelona is omdat de ploeg mooi kan voetballen, maar als het een keer niet lukt boos is als een kind dat is verteld dat Sinterklaas niet bestaat...
 

U.G.

Well-known member
Relax boys ;)....Twee megavoetballers...al ongekend lang continu wereldtop. Messi en Ronaldo, whatever, nooit meegemaakt zo?n lange rit voor topsporter aan de definitieve top. Jammer dat de erkenning om een of ander reden wegvalt vaak voor Ronaldo....maar goed, daar heb je dan de lange neus modus voor. Het is cool Janssen.
 

JMD

Well-known member
Relax boys ;)....Twee megavoetballers...al ongekend lang continu wereldtop. Messi en Ronaldo, whatever, nooit meegemaakt zo?n lange rit voor topsporter aan de definitieve top. Jammer dat de erkenning om een of ander reden wegvalt vaak voor Ronaldo....maar goed, daar heb je dan de lange neus modus voor.

Dit dus.
Ronaldo moet er van balen in het zelfde tijdperk te leven als Messi. Beide ook ongeveer even oud volgens mij, dus die blijven 'last' van elkaar houden.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat vergelijken dat wordt ik een beetje moe van.
Verder ging deze put helemaal nergens om nat??rlijk.
Dinsdag is w?l belangrijk.
 

U.G.

Well-known member
Dat vergelijken dat wordt ik een beetje moe van.
Verder ging deze put helemaal nergens om nat??rlijk.
Dinsdag is w?l belangrijk.

Dat vergelijken ..tjsa....dit is topsport en vooral entertainment, ze zijn de twee sterren, wat wil je ?

En hoezo ging die pot helemaal nergens over, Barcelona wilde niet winnen dan ?
 

Janssen

Well-known member
Jemig, wat ben jij een frusti.

Echt zo'n nep-Barcasupporter die alleen maar voor Barcelona is omdat de ploeg mooi kan voetballen, maar als het een keer niet lukt boos is als een kind dat is verteld dat Sinterklaas niet bestaat...

Haha, lafaard. Nu niet de aandacht afleiden, waar blijf je met je voorbeelden.
 

Janssen

Well-known member
Relax boys ;)....Twee megavoetballers...al ongekend lang continu wereldtop. Messi en Ronaldo, whatever, nooit meegemaakt zo?n lange rit voor topsporter aan de definitieve top. Jammer dat de erkenning om een of ander reden wegvalt vaak voor Ronaldo....maar goed, daar heb je dan de lange neus modus voor. Het is cool Janssen.

Tuurlijk kerel, hoef je ook niet uit te leggen. Gefeliciteerd met de verdiende overwinning.
 

Marc070987

Member
Las Palmas verkeerd de laatste weken in bloedvorm en ook Valencia moest er vandaag aan geloven. Los Che gingen met 2-1 onderuit in een wedstrijd waarin de doelpunten zeker niet mooi waren. De 0-1 was een gigantische blunder van onze keeper Javi Varas, de 1-1 een hele slechte strafschop van Jonathan Viera en de winnende treffer paste mooi in het plaatje: een koddig eigen doelpunt van Mustafi. Met deze overwinning naderen we de magische grens van 40 punten, wat historisch gezien voldoende is voor handhaving, en boeken we de vijfde overwinning over de laatste 6 wedstrijden. Alleen Real Madrid wist te winnen in deze reeks.

 

JMD

Well-known member
Haha, lafaard. Nu niet de aandacht afleiden, waar blijf je met je voorbeelden.
Guttegut, een lafaard nog wel...

Even een klein resum? uit jouw posts in dit topic, heb niet alles doorgelezen, maar je mening is wel duidelijk... Jij vindt Messi beter dan Ronaldo en laat geen kans onbenut om de Portugees negatief te benaderen.
Doet-ie goed tegen de kleintjes. In de topwedstrijden weer onzichtbaar straks.

Die staat er toch nooit als hij er moet staan? Scoort 13 keer als ze met 26-0 van Almeria ofzo winnen ja. Choker.

Ronaldo zoals vanouds zodra het er om gaat. Volgende week weer 11 keer scoren tegen Eibar en dan stoer doen.


Gelukkig doet Ronaldo het ook tegen grote ploegen zoals vanavond. En dan niet terugkrabbelen met een flauw 'ik was maar aan het dollen met UG', want dan post je niet zo vaak over 1 onderwerp als je 'maar aan het dollen bent'.
 

JMD

Well-known member
En nog even als bonus de genuanceerde posts van Janssen (met 1 antwoord van Pascallovic) van vanavond nadat Ronaldo de 1-2 tegen zijn cluppie scoorde.

Die homo scoort met zijn tweede balcontact vanavond.

Wat vreemd ik kan in de 2e helft al 3 serieuze balcontacten voor de geest halen. Schot op de lat, dit doelpunt en een twee tegen twee situatie die hij niet aflegde.

Schei toch uit, hij speelt gewoon een klote pot.

Zonnebank van Ronaldo heeft de hele week op standje Geordie gestaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tegenvallende wedstrijd eigenlijk. Barcelona speelde erg onder z'n kunnen. Dat Madrid 'm uiteindelijk wint vind ik alleen maar gerechtigheid, na die afgekeurde goal. Wat een lachertje, die scheids.
 
Bovenaan