Primera División

U.G.

Well-known member
Yep.. het is goed te horen. Het zijn dan ook welgeteld twee sukkels die dit presteren, voor de rest hoor je afkeurende geluiden uit het publiek..wat op zo'n moment eigenlijk ook niet kan. E?n minuut ter ere en nagedachtenis van je verlosser, that's it...Ronaldo mag je daarna tijdens de wedstrijd naar hartelust haten, gaat ie alleen maar harder van rennen.

Kudos aan de Real fans trouwens.
 

Janssen

Well-known member
Dat valt wel mee.

Negen schoten tegenover precies 1 schot van Sociedad en die gaat erin. Kun je een keer hebben.
 

U.G.

Well-known member
En toen waren het nog maar drie magere puntjes.....gaat lekker zo. Het worden nog hete klusjes voor de buitenaardsen straks in Coruna en bij Betis. Hay liga !

En woensdag eerst nog even op bezoek in Calderon :duim:
 

Raul

Well-known member
Ik heb genoten van Koke van Atletico. En vooral die assist op Griezmann was gruwelijk. Koke is volgens mij lijstaanvoerder met aantal assists en alweer in Spanje: )

Verder heb ik weer een keer Bar?a gekeken en ik heb mij zwaar ge?rriteerd aan spelers van Sociedad en met name die keeper, ik was zelf ook op hem doorgegaan als ik te laat was bij de bal.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb genoten van Koke van Atletico. En vooral die assist op Griezmann was gruwelijk. Koke is volgens mij lijstaanvoerder met aantal assists en alweer in Spanje: )

Verder heb ik weer een keer Bar?a gekeken en ik heb mij zwaar ge?rriteerd aan spelers van Sociedad en met name die keeper, ik was zelf ook op hem doorgegaan als ik te laat was bij de bal.

Niks te melden over Valencia primo :D
 

Marc070987

Member
Wat een ongekende weelde, ook Deportivo moest er in het eigen Riazor aan geloven! Deportivo kwam nog wel op voorspong, maar uiteindelijk won Las Palmas met 1-3 door 2 doelpunten van Araujo en 1 van onze captain David Garc?a. De winst was niet helemaal verdiend te noemen, want Depor kreeg behoorlijk wat kansen op de gelijkmaker.

Met deze zesde overwinning uit zeven wedstrijden stijgen we naar de 10e plek op de ranglijst en lijken we nu wel aardig zeker van nog een jaartje Primera Divisi?n voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels zelfs Eibar ingehaald. Pakt juist weinig punten de laatste tijd. Al zal SD Eibar dit jaar wel veilig zijn mag ik aannemen.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een ongekende weelde, ook Deportivo moest er in het eigen Riazor aan geloven! Deportivo kwam nog wel op voorspong, maar uiteindelijk won Las Palmas met 1-3 door 2 doelpunten van Araujo en 1 van onze captain David Garc?a. De winst was niet helemaal verdiend te noemen, want Depor kreeg behoorlijk wat kansen op de gelijkmaker.

Met deze zesde overwinning uit zeven wedstrijden stijgen we naar de 10e plek op de ranglijst en lijken we nu wel aardig zeker van nog een jaartje Primera Divisi?n voetbal.

Mooi hoor Marc! Las Palmas is ??n van die clubs waar ik van origine niets mee heb, maar door de bijdrages via dit forum altijd wel even check wat ze gedaan hebben. Knap dat ze erin blijven.
 

Raul

Well-known member
Over een half uur, een kraker op papier. Bar?a en Valencia moeten winnen. Ik denk dat Valencia niet veel kans ga geven. Laten we realistisch zijn en proberen de schade beperkt te houden. Of een stunt zou helemaal mooi zijn. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
SD Eibar pakte weer eens de drie punten en hopte zo weer over Las Palmas heen het linkerrijtje in. Beide ploegen boven alle verwachtingen al zo goed als zeker van handhaving.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi hoor Marc! Las Palmas is ??n van die clubs waar ik van origine niets mee heb, maar door de bijdrages via dit forum altijd wel even check wat ze gedaan hebben. Knap dat ze erin blijven.

Heb ik ook inderdaad! En ik kijk ook altijd wat Eibar gedaan heeft, omdat Max daar aandeelhouder is.
 

Janssen

Well-known member
Over een half uur, een kraker op papier. Bar?a en Valencia moeten winnen. Ik denk dat Valencia niet veel kans ga geven. Laten we realistisch zijn en proberen de schade beperkt te houden. Of een stunt zou helemaal mooi zijn. :)

Ik heb vandaag al zoveel topwedstrijden gezien dat ik deze ook nog maar even meepik.
 
Bovenaan