Primera División

SanMark.

Well-known member
Afgelopen.

Dat morgen het andere duel waarin Cruijff flink herdacht wordt ook maar mag eindigen in een thuisnederlaag.;)

Hahahaha ja zeer grappig. Komt JMDtje ook weer aan met zijn verwijzing naar een totaal andere competitie. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cruijff had al zo'n goede ervaringen met afscheidswedstrijden... Vandaag gunde ik Barca wel de overwinning vanwege Cruijff. Was het verder een waardig afscheid?
 

JMD

Well-known member
Hahahaha ja zeer grappig. Komt JMDtje ook weer aan met zijn verwijzing naar een totaal andere competitie. :eek:mg:
Staat in de huisregels dat dat dan niet mag, SanMarkje??


Cruijff had al zo'n goede ervaringen met afscheidswedstrijden... Vandaag gunde ik Barca wel de overwinning vanwege Cruijff. Was het verder een waardig afscheid?
Jep, zeer waardig. Barcaclublied gezongen door een kleine 100.000 man (a cappella) klonk zeer mooi, het 'mozaiek' op de tribunes was fraai. Enige minpunt was de minuut stilte die flink verziekt werd door Realsupporters. Ronaldo had de enige goede reactie daarop door duidelijk te laten merken wat hij er van vond.
 

Xisco

Member
Prioriteit nummer ??n op de transfermarkt: een nieuwe topaanvaller, het bekende type-Larsson (goed, ervaren, geen problemen met de bank). Het kan toch niet dat Bar?a geen goed alternatief heeft om in te zetten als ??n (of twee of drie) van het supertrio zijn dag niet heeft.

U.G., gefeliciteerd dan maar met het optreden van die glamourboy en zijn team.
 

Janssen

Well-known member
Guttegut, een lafaard nog wel...

Even een klein resum? uit jouw posts in dit topic, heb niet alles doorgelezen, maar je mening is wel duidelijk... Jij vindt Messi beter dan Ronaldo en laat geen kans onbenut om de Portugees negatief te benaderen.

Gelukkig doet Ronaldo het ook tegen grote ploegen zoals vanavond. En dan niet terugkrabbelen met een flauw 'ik was maar aan het dollen met UG', want dan post je niet zo vaak over 1 onderwerp als je 'maar aan het dollen bent'.

Nergens, maar dan ook werkelijk nergens maak ik het vergelijk tussen Messi en Ronaldo. Je kunt je gezwam dus niet hard maken. Wisten wel al hoor, wel bedankt voor het "uitzoeken" (en dat op een zaterdagavond lol)

Dat je geestelijk niet zo ver bent als UG blijkt ook wel weer, die weet namelijk precies wat ik bedoel.
 

JMD

Well-known member
Nergens, maar dan ook werkelijk nergens maak ik het vergelijk tussen Messi en Ronaldo. Je kunt je gezwam dus niet hard maken. Wisten wel al hoor, wel bedankt voor het "uitzoeken" (en dat op een zaterdagavond lol)
Nee, dat niet inderdaad, maar je laat geen mogelijkheid onbenut om Ronaldo de grond in te boren. En aangezien continu Ronaldo met Messi wordt vergeleken is dat wel duidelijk waarom jij die negatieve opmerkingen naar Ronaldo maakt. Zeker als je ziet wat jij over Messi post. Bij een weergaloze actie van de Argentijn raak je niet uitgesproken over hoe goed die actie wel niet is. Doet Ronaldo hetzelfde dan horen we niks van je. En als Messi eens bijna onzichtbaar is (zoals gisteravond) waag jij het alsnog te spreken over het feit dat Ronaldo zo weinig doet (maar wel de 1-2 scoort). Bij jou is alles vwb Messi briljant en kan Ronaldo nooit iets goeds doen.

Ach, en dat uitzoeken. Het is ook nooit goed. Eerst noem je me lafaard omdat ik dingen niet uitzoek, dan zoek ik wat uit en dan heb je daar weer een opmerking over.

Dat je geestelijk niet zo ver bent als UG blijkt ook wel weer, die weet namelijk precies wat ik bedoel.
Tuurlijk joh. Begin er maar weer over. Had je nou alleen gisteravond zo over Ronaldo gepost had ikz eker met je meegegaan, maar het is geen geintje meer als je bepaalde posts 10 maanden vol houdt. Dat is hetzelfde als 10 maanden lang bij een klasgenoot of iemand op het werk steeds hetzelfde geintje uithalen. Op een gegeven moment houdt dat op als grapje en is het serieus.

En verder zijn de mensen die opmerkingen maken over iemand's anders geestelijke vaardigheden vaak zelf het domst... QED dus.
 

Maasveld

Well-known member
Jep, zeer waardig. Barcaclublied gezongen door een kleine 100.000 man (a cappella) klonk zeer mooi, het 'mozaiek' op de tribunes was fraai. Enige minpunt was de minuut stilte die flink verziekt werd door Realsupporters. Ronaldo had de enige goede reactie daarop door duidelijk te laten merken wat hij er van vond.

Dat waren dus Barca-supporters die het uitschelden van Ronaldo belangrijker vonden dan respect tonen aan de verlosser.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een enorme maloten. Daar hadden ze de overige negentig minuten voor kunnen benutten.
 

Xisco

Member
Om met Cruijff te spreken: Salid y disfrutad, merengues, pero una paloma no hace verano. En un momento dado ganaremos La Liga.

Voor de vertaling, bekijk het filmpje dat Janssen postte (overigens nog dank daarvoor, ik irriteerde me er zaterdag aan dat ik naar dat gezwam van de studiogasten moest luisteren in plaats van het hele filmpje te kunnen zien).
 

Raul

Well-known member
Wat was Neymar slecht zeg. En Pepe, madre mia, als vanouds een beest weer. Casimero speelde ook erg sterk daar hoor. Ik zeg het niet vaak maar Real verdiende het gewoon.
En wat denkt die Marcelo wel niet wat hij is? Jemig, die gast moet blij zijn dat hij aanvallend nog wat voorstelt anders werd hij weggeblazen zeg. Marcelo, heeft gewoon schijt aan het team. Niet erg ofzo, maar dit keer zat het echt mee.
 

U.G.

Well-known member
Pepe liep per ongeluk bij die achtervolging op Shakira, daar in de drukke zestien, tegen de rug op van Suarez die op dat moment niet eens besefte dat hij superblok had ingezet, kan gebeuren.

Ik las en hoorde overigens ook dat het enkele Real fans betrof qua heiligschennis, maar, anti-Ronaldo canticos zou me ook niet verbazen:D...speaking of which, Xisco kun jij mss uitleggen waarom die paar retardados bij jullie Ronaldo een borracho noemen, vanwege zijn overleden pa misschien ?
 
Bovenaan