Hij heeft grote concurrentie van zijn maatje centraal achterin.Domste voetballer ooit.
Zonnebank van Ronaldo heeft de hele week op standje Geordie gestaan.
Jij bent geloof ik geen fan van Real, klopt dat?Zonnebank van Ronaldo heeft de hele week op standje Geordie gestaan.
Jij bent geloof ik geen fan van Real, klopt dat?
Zeiken dat Ronaldo slecht speelde ondanks zijn doelpunt en schot op de lat, terwijl Messi ook niks gedaan heeft buiten een keer tegen Ramos aanlopen.
Ik heb slechtere spelers op het veld gezien dan de matchwinner. Dus het slaat nergens op dat je uitgerekend hem eruit pikt omdat ie doelpunt maakte die je niet aanstond.Wat heeft Messi ermee te maken? Ga weg. Moet ik vervolgens automatisch elke speler aanhalen die ook slecht speelde?
Waarom pik je uitgerekend Messi eruit?Ik heb slechtere spelers op het veld gezien dan de matchwinner. Dus het slaat nergens op dat je uitgerekend hem eruit pikt omdat ie doelpunt maakte die je niet aanstond.
Wat heeft Messi ermee te maken? Ga weg. Moet ik vervolgens automatisch elke speler aanhalen die ook slecht speelde?
Ik heb slechtere spelers op het veld gezien dan de matchwinner. Dus het slaat nergens op dat je uitgerekend hem eruit pikt omdat ie doelpunt maakte die je niet aanstond.
Omdat jij degene bent die continu Ronaldo vergelijkt met Messi in dit topic door aan te geven dat Ronaldo veel minder is dan Messi.