Primera División

Raul

Well-known member
Echt waar zeg. 2-4 door good old Stuani en die ons ook op een nederlaag heeft getrakteerd.
 

JMD

Well-known member
Granada - Athletic Bilbao gestaakt na 18 minuten omdat er een medisch noodgeval op de tribune was. Helaas overleed deze toeschouwers en daarom werd besloten het duel helemaal te staken
Gisteren afgemaakt, 1-1.
 

Raul

Well-known member
Vandaag de kraker Valencia-Barcelona op het programma. Ondanks het dramatische spel van Barcelona, wil je ze niet treffen. Maar als je Barcelona pijn wilt doen, dan vandaag. Als het ze ons lukt, komt Xavi in de problemen. Ik zet hoe dan ook al mijn geld op Hugo Duro 🤣. Het kan verkeren.
 

Raul

Well-known member
Athletic tegen Atletico is een fenomenale wedstrijd en waarin Athletic al minimaal drie keer had moeten scoren. Athletic speelt zo goed en bovendien mistte Sancet een penalty. Gaat Sancet naar Atletico ofzo? Waarom zeg ik dat? Je kan missen maar zo missen?...
 

Raul

Well-known member
Sevilla-coach Diego Alonso is vandaag ontslagen. Maar eerlijk is eerlijk, iedereen die de wedstrijd tegen Getafe heeft gezien zal zijn ontslag helemaal terecht vinden. Wat een blamage in hun eigen stadion. Wat een drama.

Sevilla speelde Champions League-voetbal en verdiende zo aardig wat geld. Ze geven trouwens gigantisch veel uit aan salarissen en moeten Europees voetbal halen, anders krijg je geldproblemen en moet je je beste spelers weer verkopen. Wat een zooitje daar.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Aan de andere kant heb ik de aanstelling van Diego Alonso nooit begrepen. Hebben de directeuren van Sevilla Uruguay zien spelen, met Alonso aan het roer, tijdens het laatste WK in Qatar? Dat was niet om aan te gluren. Een bizarre aanstelling en bovendien moeten ze hem miljoenen meegeven.
 

Makanaky

Well-known member
Sevilla was midden jaren negentig een echte Skandalverein met torenhoge schulden en diverse degradaties. Zouden zomaar de volgende Depor of Málaga kunnen worden, zeker nu ze al de 3e coach dit jaar hebben ontslagen.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Inderdaad. Gevalletje op grote voet leven. Ik las gisteren dat Rakitic bijna 7 miljoen bruto salaris verdient en zo kan ik nog doorgaan. We kunnen ook met zekerheid stellen dat Sevilla flink wat successen heeft behaald de laatste jaren. Maar blijf bescheiden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan