Primera División

JMD

Well-known member
Inderdaad. Gevalletje op grote voet leven. Ik las gisteren dat Rakitic bijna 7 miljoen bruto salaris verdient en zo kan ik nog doorgaan. We kunnen ook met zekerheid dat ze flink wat successen hebben behaald de laatste jaren. Maar blijf bescheiden.
Gaan ook voor het eerst in meer dan 10 jaar geen Europees voetbal halen (tenzij ze de beker winnen)
 

Raul

Well-known member
Gaan ook voor het eerst in meer dan 10 jaar geen Europees voetbal halen (tenzij ze de beker winnen)
Dan moet er een wonder gebeuren. En zo zit je opgescheept met je overbetaalde spelers. No way dat je zulke salarissen nog een seizoen kan betalen. Het is geen Barcelona.
 

Maasveld

Well-known member
Tegen PSV stonden er 7 30+ers in de basis, waarvan 4 35+. Verder 0 spelers onder de 26 jaar. Gemiddelde was 31,6. En inderdaad, die voetbalbejaarden zullen daar echt niet voor een appel en een ei rondlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Batigoal

Well-known member
En een enorm verloop aan spelers de laatste jaren. Weinig stabiliteit en de kwaliteit moet komen van de ervaren spelers die er al wat langer zitten, wat er zit een hoop prut bij wat ze halen.

Doelpunt van Nico Williams was geweldig. Mooi altijd om de 2 broers daar te zien. Athletic dit seizoen ook weer keurig 5e, vlak achter de CL-clubs.

Complimenten ook aan Las Palmas, waar ik 3 maanden geleden was. Die kunnen bij een overwinning vanavond tegen Cadiz gewoon op een Europese plek staan.
 

Raul

Well-known member
Aan de andere kant las ik dat mijn grote vriend Quique Sánchez Flores terugkomt. Ik begrijp echt niet waarom de clubs hem niet meteen aanstellen. Ik denk dat hij het roer overneemt bij Sevilla en, geloof me, hij zal resultaten boeken.
 

Raul

Well-known member
En ja hoor: het is Quique Sánchez Flores bij Sevilla geworden. Ik had het wel verwacht. Mocht hij Sevilla redden, dan zou ik hem een langer contract aanbieden.
 

gevegt

Well-known member
Girona speelde vanavond gelijk en Real scoort in de blessuretijd de 0-1.
Madrid dus weer aan kop.
 

JMD

Well-known member
Real Madrid wint met 1-0 van Real Mallorca.
Girona komt na 100 seconde op 1-0 tegen Atletico nadat het na 30 seconden ook al een megakans kreeg.
 

Raul

Well-known member
Ha die Girona. Die walsen gewoon over Atletico heen en ze scoren al in minuut 3. Fantastisch spel.
 

JMD

Well-known member
Atletico maakt na een kwartier gelijk. Doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel, maar de VAR greep in.
 

JMD

Well-known member
Goede vraag, maar ik trek hem breder: waarom krijgt er nooit een coach een waarschuwing voor buiten zijn vak lopen? Want ik zie dat bijna elke coach doen tegenwoordig.
 

JMD

Well-known member
3-1 Blind...

Hij zal niet veel eenvoudigere goals gemaakt hebben..
Lijkt me overigens buitenspel
 
Bovenaan