Ik ken hem zeer zeker.
Een van Europa's beste dribbelaars, uiteraard na Doku. Doku is een beest, maar dat is voor een ander topic. Ik chargeer wellicht, want ik vind Zaragoza niet het grootste talent van Spanje, want wanneer je oplet heb ik iemand anders genoemd. Maar de cijfers zeggen dat Bryan Zaragoza een van de beste dribbelaars van Europa is.
Granada probeert al een tijdje het contract van de Malagueño te verbeteren en zijn clausule te verhogen. Maar tevergeefs. 14 miljoen is voor Granada behoorlijk wat. De speler is een van de weinige lichtpuntjes geweest in een teleurstellend seizoen. Granada heeft het geld hard nodig. Er zijn meer meldingen geweest van teams die bereid waren om de clausule te betalen.
Bryan Zaragoza heeft ook een tijd geleden zijn debuut al gemaakt voor Spanje en er zijn niet veel voor hem gegaan bij Granada.
Een geweldig talentvolle dribbelaar, het is wel slim om naar Bayern te gaan en grote kans dat hij naar Leverkusen van Xabi zal gaan en verhuurt zal wel worden in de nabije toekomst. Of zoiets.