Primera División

JMD

Well-known member
En we eindigen de zondag vol toppers met Barcelona - Atletico Madrid. Beide hebben net zoveel punten maar Atletico speelde een duel minder.
 

Raul

Well-known member
Ik zit naar die Witsel te kijken en die speelt al een tijd lang zo sterk (Als individu). Die is onmisbaar gebleken, terwijl hij twijfelde om te blijven vanwege het gebrek aan speeltijd.

Barça speelt veel beter overigens.
 

Batigoal

Well-known member
Lewandowski mist wel veel kansen tegenwoordig, zeg. Zou de leeftijd een beetje grip op hem krijgen?

Ik las trouwens dat Bryan Zaragoza naar Bayern München gaat volgend seizoen. En zag dat hij laatst zijn debuut als international van Spanje heeft gemaakt. Ik ken hem niet zo goed; is dat wat @Raul?
 

Raul

Well-known member
Ik ken hem zeer zeker.

Een van Europa's beste dribbelaars, uiteraard na Doku. Doku is een beest, maar dat is voor een ander topic. Ik chargeer wellicht, want ik vind Zaragoza niet het grootste talent van Spanje, want wanneer je oplet heb ik iemand anders genoemd. Maar de cijfers zeggen dat Bryan Zaragoza een van de beste dribbelaars van Europa is.

Granada probeert al een tijdje het contract van de Malagueño te verbeteren en zijn clausule te verhogen. Maar tevergeefs. 14 miljoen is voor Granada behoorlijk wat. De speler is een van de weinige lichtpuntjes geweest in een teleurstellend seizoen. Granada heeft het geld hard nodig. Er zijn meer meldingen geweest van teams die bereid waren om de clausule te betalen.

Bryan Zaragoza heeft ook een tijd geleden zijn debuut al gemaakt voor Spanje en er zijn niet veel voor hem gegaan bij Granada.

Een geweldig talentvolle dribbelaar, het is wel slim om naar Bayern te gaan en grote kans dat hij naar Leverkusen van Xabi zal gaan en verhuurt zal wel worden in de nabije toekomst. Of zoiets.
 

Raul

Well-known member
Bayern kan beter voor Riquelme gaan.
Haha no way dat je Riquelme kan kopen. Die zal vast een clausule van een paar honderd miljoen euro hebben.

Maar een tijd geleden heb ik hier een foto gedeeld van Güiza die er nu behoorlijk versleten en oud uitziet. In die categorie heb ik er weer één voor de liefhebbers. Ik moet zeggen dat deze speler een magistrale linker had, niet normaal goed was hij. Het verval is overduidelijk te zien.

Doe eens een gok:
 

Bijlagen

  • 20231209_221347.jpg
    20231209_221347.jpg
    307,5 KB · Weergaven: 7

Raul

Well-known member
Die Take Kubo is ook een geweldenaar. Ik vraag mij af hoe lang hij bij Sociedad zal blijven. Speelt fantastisch. Sociedad doet het sowieso geweldig.
 

JMD

Well-known member
Granada - Athletic Bilbao gestaakt na 18 minuten omdat er een medisch noodgeval op de tribune was. Helaas overleed deze toeschouwers en daarom werd besloten het duel helemaal te staken
 

Raul

Well-known member
Heerlijk hoe Girona er soms uitkomt. Ik zou zeggen houd die bal in de ploeg en terg dat Barça op eigen veld.
 

Raul

Well-known member
Ik weet niet of Girona zo blijft presteren, maar op 22 oktober 2021 stond Girona op de degradatieplaatsen naar 1ª Rfef (derde categorie van het Spaanse voetbal). Iets meer dan twee jaar later zijn ze misschien één overwinning verwijderd van de leiders van La Liga in Montjuic. Voetbal kent ongelooflijke verhalen en dit is er één van.
 
Bovenaan