Unai Emery heeft begrijpelijk sowieso zijn blik op Spanje gericht, want ook Ferran Torres, Ceballos en Lo Celso zijn in beeld bij Aston Villa. Maar goed, garantie op succes is het niet, want die andere dure LaLiga-aankoop van Villa, Coutinho, kwijnt behoorlijk weg daar.Het zou een sensatie zijn wanneer Asensio naar Aston Villa gaat. Emery voegt Asensio graag toe aan de selectie. Ik ben benieuwd.
Dit is al een tijdje aan de gang. Dus ik weet niet of het een geval van Emery is.Unai Emery heeft begrijpelijk sowieso zijn blik op Spanje gericht, want ook Ferran Torres, Ceballos en Lo Celso zijn in beeld bij Aston Villa. Maar goed, garantie op succes is het niet, want die andere dure LaLiga-aankoop van Villa, Coutinho, kwijnt behoorlijk weg daar.
Dat valt wel mee geloof ik. Gravenberch bijvoorbeeld is in alle opzichten beter heb ik laatst vernomen.En o ja, voor zo'n 103 miljoen euro kwam ene Bellingham. Dat schijnt ook wel een goeie te zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat Benítez de helft van het team kwijtraakt. Ik las dat Hugo Mallo, een van de beste backs aller tijden, gaat vertrekken. Zo zonde.Luis Campos heeft wel veel succes gehad bij Monaco en Lille. Kan best een leuke combinatie worden met een bwezen goede trainer als Benitez. Wordt leuk om Celta te volgen. Er zal ongetwijfeld een stel interessante tslenten worden aangetrokken.
Jammer dat hij nu al vertrekt en dan uitgerekend naar Chelsea. Spectaculaire speler vind ik Jackson, maar Chelsea heeft zoveel aanvallers dat ik me afvraag of hij zoveel gaat spelen.Nicolas Jackson voor 37 miljoen euro verkocht aan Chelsea. Waar is Chelsea mee bezig? Natuurlijk geweldig voor Villarreal die met een geweldige scouting de club zo rijk maakt. De eigenaren van Villarreal hebben een verleden bij mijn club en ik denk vaak wanneer ze die Lim eens gaan uitkopen. Gevalletje wishful thinking. Uiteraard een ander verhaal.
De clubs van Campos krijgen over het algemeen een complete metamorfose, dus zij zullen inderdaad veel transfers gaan doen.Ik denk eerlijk gezegd dat Benítez de helft van het team kwijtraakt. Ik las dat Hugo Mallo, een van de beste backs aller tijden, gaat vertrekken. Zo zonde.
Maar ze wmogen van de UEFA niet meedoen (wegens een omkopingsschandaal een jaar of 10 terug), Athletic Club neemt hun plaats in. Osasuna gaat wel in beroepOsasuna pakt het laatste Europese ticket en Real blijft stadgenoot Atletico voor.
Zuur voor Osasuna na zo'n goed seizoen. Die waren wel aardig om te zien, Europees voetbal had een mooie beloning geweest.Maar ze wmogen van de UEFA niet meedoen (wegens een omkopingsschandaal een jaar of 10 terug), Athletic Club neemt hun plaats in. Osasuna gaat wel in beroep
Ik denk dat ze 'm graag wilden halen maar dat het gewoon te veel in de papieren ging lopen.Jammer, ik had hem graag bij Ajax gezien, maar blijkbaar waren wij toch niet zo geïnteresseerd als werd aangenomen.