Primera División

Raul

Well-known member
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Ik kan mij een wedstrijd herinneren en dat was tegen Espanyol. Bordalás kon de maniertjes van de spelers van Espanyol totaal niet verdragen en werd helemaal mesjogge. Wat een ironie.
 

Raul

Well-known member
En het is Mendilibar bij Sevilla geworden. Ik snap er helemaal niets van. Het is niet een coach die ik voor ogen had. Vooral niet bij Sevilla.
 

Raul

Well-known member
Het schijnt dat Šime Vrsaljko gaat stoppen met voetballen. Ik heb het altijd een goede back gevonden. Hij is alleen zo vaak geblesseerd, dat hij het wellicht niet meer kan opbrengen.
 

Raul

Well-known member
Espanyol heeft bevestigd dat Luis Garcia hun nieuwe hoofdtrainer is, als vervanger van Diego Martinez, die gisteren werd ontslagen.

Garcia keert terug bij de club nadat hij er tussen 2005 en 2011 zes jaar speler is geweest. Dit was echt een geweldige voetballer en ik was fan van hem. Hij haalde zelfs het Spaanse elftal.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in een zeer lastige tijd voor Espanyol.
 

Raul

Well-known member
Fs3aWT8XoAAu1QZ.jpeg

Ik kwam een foto van deze legende tegen en ik was hem helemaal vergeten. Schandalig. Iemand hier die hem nog kan herinneren?
 

gevegt

Well-known member
Ik niet. Sorry voor mijn onwetendheid Raul.
In dezelfde categarie heb ik een vraag: is het toeval dat het shirt van Rayo Vallecano wel heel erg lijkt op dat van het nationale team van Peru?
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Volgens mij hebben wij het hier al over gehad. Een tijd geleden. Maar nogmaals: het is puur toeval dat de shirts op elkaar lijken. Er is geen verband te vinden. Ik meen dat Peru in 1936 dit shirt al had en Rayo kwam hiermee eind jaren 40 van de vorige eeuw.
 

JMD

Well-known member
Real wint bij Cadiz en Barcelona wint niet van Getafe. Echt zonde dat Real het op een gegeven moment (leek wel) liet lopen voor de titel, want ondanks dat Barcelona de laatste weken wat punten verspeelt blijft het gat megagroot naar plek 2 en kunnen de Catalanen cruisend naar de titel.
 

Raul

Well-known member
Atletico is met een opmars bezig waar je u tegen zegt. Het gaat zo goed dat Atlético vreest dat Chelsea João Félix zal terugsturen zonder interesse om hem te tekenen. Zijn prestaties zijn volgens Chelsea verontrustend.
 

Raul

Well-known member
Joaquín (41) heeft aangekondigd te stoppen met voetbal. Een echte Real Betis legende: 839 wedstrijden, 112 goals en 102 assists. Alles bij elkaar een 23 jaar lange carrière. :(. Ik ga hem zo missen en vooral zijn humor.
 

Batigoal

Well-known member
Espanyol heeft bevestigd dat Luis Garcia hun nieuwe hoofdtrainer is, als vervanger van Diego Martinez, die gisteren werd ontslagen.

Garcia keert terug bij de club nadat hij er tussen 2005 en 2011 zes jaar speler is geweest. Dit was echt een geweldige voetballer en ik was fan van hem. Hij haalde zelfs het Spaanse elftal.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in een zeer lastige tijd voor Espanyol.
Dat was inderdaad een kenmerkende voetballer in de goeie tijd van Espanyol.

Was wel leuk dat hij aan het slot van zijn carrière samen met nog wat Spanjaarden bij Eupen neerstreek.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi dagje voor de Baskische clubs, die alledrie hun wedstrijden wisten te winnen. Real Sociedad staat nog steviger op de 4e plek na een overwinning op Rayo, wat misschien wel het lelijkste tenue in Europa droeg met hun uitshirt. Sociedad mocht Osasuna bedanken, want die wonnen namelijk in een aantrekkelijke en doelpuntrijke pot van Betis. Osasuna speelt wel leuk voetbal dit jaar en draait ook knap mee om de Europese plaatsen. En dan mogen we Athletic natuurlijk we niet vergeten, die zich ook in de subtop blijven melden. Het jongste broertje Williams was daar de grote inspirator.

Met in LaLiga2 Eibar op kampioenskoers en ook Alavés dat meedraait om promotie viert het Baskische voetbal weer hoogtij dit seizoen.
 

Raul

Well-known member
De kraker Barça tegen Atletico begint veelbelovend. Atletico geeft zowaar tegengas. Atletico kan nog kampioen worden 😉
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Dat kan in principe nog steeds, maar lijkt niet zo waarschijnlijk. Barça wint door een goal van Ferran Torres. Helemaal aan het einde van de wedstrijd had Lewandowski nog een bal breed moeten leggen op Raphinha voor de 2-0, maar hij ging voor eigen succes en miste.
 
Bovenaan