Ik herkende wel de Tapia van Feyenoord in hoe hij Memphis bij die 0-1 (niet) dekte.
Ik ben op vakantie daar naar een wedstrijd van Mallorca geweest. Vond het Son Moix wel sfeervol moet ik zeggen, heeft iets knus ofzo ondanks dat het niet per sé klein is. Ik vond het ook wel mooi dat rondom het stadion (en eigenlijk op heel Mallorca) foto's van Miguel Nadal en zijn neefje Rafael te zien zijn. Heb daardoor wel een zwak gekregen voor Mallorca.Oude rot Aguirre flikt het toch weer bij Mallorca. Mooie 4-2 overwinning op Villarreal en Mallorca staat nu keurig 8ste.
Het is een paar jaar geleden, toen speelden ze nog niet op het hoogste niveau, dus qua spelers niet te vergelijken met nu. Kan me Abdon Prats en Lago Junior nog herinneren als spelers voorin. Ook wel leuk dat Alex Lopez de Groot inviel; een Spanjaard met Nederlandse roots.Leuk zeg. Mallorca heeft zeker wat. Ik moet zeggen dat de Amerikaanse eigenaar niet echt vaak in het nieuws komt. Ik had aan het begin gedacht dat er weer een Amerikaan een puinhoop van gaat maken, maar het gaat. Het gaat best goed eigenlijk, want ik weet dat hij een Mallorca met flink wat schulden had overgenomen. We gaan zien hoe dit allemaal gaat lopen.
Welke speler viel je op? Die Muriqi doet het echt geweldig daar. Het valt ook echt dat hij bijna alle goals van het team maakt. Kang-in speelt zoals verwacht ook geweldig. Valencia wilde hem graag behouden.