Primera División

Batigoal

Well-known member
En Memphis Depay willen ze als opvolger van Felix. Lijkt me niet het type voor Simeone's voetbal, maar als hij weer meer speelminuten gaat maken, dan is dat alleen maar mooi.

Mooie stap inderdaad voor Amrabat. Dan zit er straks waarschijnlijk opeens een kleine Nederlandse enclave bij Atletico!
 

Maasveld

Well-known member
En Memphis Depay willen ze als opvolger van Felix. Lijkt me niet het type voor Simeone's voetbal, maar als hij weer meer speelminuten gaat maken, dan is dat alleen maar mooi.

Mooie stap inderdaad voor Amrabat. Dan zit er straks waarschijnlijk opeens een kleine Nederlandse enclave bij Atletico!
De vraag is wel hoe lang Simeone daar nog blijft.
 

Raul

Well-known member
Ik vrees dat Morata het moment van ontslag van Simeone gaat versnellen. Het meest pijnlijke was de wissel van Koke in de rust.
 

Raul

Well-known member
Depay is bijna van Atletico en volgens mij gaat hij een contract tot 2025 tekenen. Het viel mij overigens op Lemar bij deze deal betrokken ging worden, maar dat wilde Atletico toch weer niet.

Overigens heeft Lemar het nooit gemakkelijk gehad daar bij Atletico. Hij moet bijna altijd weg, speelt weer of wordt weer verbannen naar de tribune. Beetje de kop van jut daar bij Atletico. Ik vind het een geweldige speler.
 

Raul

Well-known member
Ik moest goed kijken, maar kan iemand raden wie dit is? Hij voetbalt nog steeds.
 

Bijlagen

  • Fm1gltrXEAELggN.jpeg
    Fm1gltrXEAELggN.jpeg
    64,6 KB · Weergaven: 12

Batigoal

Well-known member
Güiza ja, ik kon niet op zijn naam komen. Ging op zijn (toen al) ouwe dag in Maleisië en Paraguay voetballen. Mooi dat hij nog steeds speelt op zijn 62e eehh 42e.
 

Raul

Well-known member
Ik ken hem natuurlijk wat langer, maar die Puado van Espanyol is weer goed bezig. Heeft geweldige dribbels.
 

Batigoal

Well-known member
Ocampos gelijk bij terugkeer bij Sevilla de assist voor de enige goal. Die gaat gewoon weer prima spelen bij Sevilla. Blijft een goeie voetballer die geen echte kans heeft gekregen bij Ajax.
 

Raul

Well-known member
Toch een leuk weetje om te delen:

Na 6 jaar en na 251 opeenvolgende wedstrijden, zal Iñaki Williams één wedstrijd missen van Athletic Club. Hij zal dus de wedstrijd tegen Celta missen door een blessure. De laatste keer dat hij niet speelde was op 7 april 2016 tegen Málaga.
 

Raul

Well-known member
Gisteren de wedstrijd Real Madrid tegen Valencia gezien natuurlijk. Valencia was tandeloos, maar wat verwacht je?

Wat mij verder opviel, is dat Vinicius genadeloos werd getrapt door recidivist Paulista. Die Paulista kan een topverdediger zijn wanneer hij zijn emoties kan bedwingen. Ik begon over Vinicius, omdat hij in Spanje het erg moeilijk heeft. Niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar meer dat er een hetze gecreëerd is door menig 'supporters'. Het is treurig hoe racistisch mensen kunnen zijn daar in Spanje en Vinicius wordt overal 'belaagd'. Echt triest. Verder kent elke speler zijn zwakke (mentaal) punten en die worden dan veelvuldig gebruikt. Jammer, want het is een geweldige speler.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Leuk om Athletic weer te zien winnen. Een hattrick van Oihan Sancet, uiteraard uit de eigen jeugd. Blijft toch maar om te zien dat die Basken het vol blijven houden in het linkerrijtje van La Liga.
 

Raul

Well-known member
Gisteren twee geweldige wedstrijden gezien van Elche en Celta. Twee clubs die keihard strijden voor lijfsbehoud. Villarreal is zo minder sinds het vertrek van Emery, ergens logisch. Het wordt echt moeilijk voor Setién om beter te doen, laat staan presteren. Nuances zijn er wel natuurlijk, want Villarreal laat soms gruwelijke aanvallen zien. Ik heb ook van Elche genoten met die geweldige nummer 10 Milla die er drie inlegde. Leuk voor Elche. Van Betis had ik meer verwacht, twee keer op rij thuis verliezen, had ik niet verwacht. De prelude van de goal van Canales was overigens een parel, check het zou ik zeggen. Al met al, goed voor Celta natuurlijk. 4 keer scoren bij Betis is wel een prestatie.
 

JMD

Well-known member
Real Madrid verliest met 1-0 bij Mallorca, als Barcelona vanavond wint van Sevilla staan de Catalanen 8 punten voor op de Koninklijke.
 

Batigoal

Well-known member
Asensio miste bij een 1-0 stand zelfs nog een penalty, zwak ingeschoten. Barcelona wist in de 2e helft afstand te nemen van Sevilla en heeft nu dus die ruime voorsprong te pakken.
 

Raul

Well-known member
Vanavond het einde van Setién?

Ik ben benieuwd of Villarreal de sterke verdediging van Barça gaat beslechten. Ik vrees van niet. Overigens wil ik even zeggen dat Ter Stegen geweldig keept. 7 doelpunten tegen in 20 wedstrijden, volgens mij doe je het dan best goed.

Leuke pot om het weekend af te sluiten.
 
Bovenaan