Primera División

Batigoal

Well-known member
Barça betaalt Raphinha inderdaad in termijnen en als ze daar op enig moment niet aan kunnen voldoen moeten ze nog eens 10 miljoen aan Leeds betalen. Daarnaast heeft zijn zaakwaarnemer Deco ook de nodige miljoenen als zakcentje gekregen.

• Leuk
Waarderingen: Raul

Max

Administrator
Forumleiding
Barça betaalt Raphinha inderdaad in termijnen en als ze daar op enig moment niet aan kunnen voldoen moeten ze nog eens 10 miljoen aan Leeds betalen. Daarnaast heeft zijn zaakwaarnemer Deco ook de nodige miljoenen als zakcentje gekregen.

10 miljoen die ze dan nog eens extra niet betalen.

Raul

Well-known member
Raul de Tomas van Espanyol wordt gelinkt aan Real. Als vervanger van Benzema dan. Ik zou het nooit doen als ik hem was. Daarnaast is hij helemaal niet zo goed zoals mensen beweren.

Batigoal

Well-known member
Is een beetje hetzelfde als met Mariano Diaz. Eigen jeugd en aardige spits, maar niet van het niveau Real.

• Leuk
Waarderingen: Raul

Pascallovic

Well-known member
Misschien kan die grafclub nog 25% van hun uitzendrechten verkopen om nieuwe spelers te halen. Wellicht dat ze dan wel thuis van Vallecano kunnen winnen.

Raul

Well-known member
Isak is verkocht voor een smak geld zeg. Ik kan mij niet herinneren dat Sociedad zo zwaar heeft gecasht. Wat een deal. En eerlijk, ik wist niet eens dat hij pas 22 is. Wat een spits.

JMD

Well-known member
Lopetegui ontslagen bij Sevilla, 24 minuten na het einde van het CL-duel tegen Dortmund...

Batigoal

Well-known member
Goed om de oude krijger Cavani weer goals te zien scoren. Valencia kwam wel goed weg tegen hekkensluiter Elche, aangezien in de slotfase een goal van Elche werd teruggefloten terwijl de scheidsrechter gewoon voordeel had moeten geven.

Met de teruggekeerde Sampaoli wint Sevilla gelijk van Mallorca. Gudelj zorgde voor de zeer fraaie enige treffer.

Batigoal

Well-known member
Aardige goal van de Koreaan Lee die uitgerekend zijn oud-ploeg Valencia pijnlijk de das om doet in Mestalla. Het wil nog niet echt vlotten daar onder Gattuso.

Bovenaan